Drive-in show websites
(630 reacties. Pagina 47 van 64)Moderator(s): Dré
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 31-8-2011 09:48 |
Vanaf vandaag is onze website wederom vernieuwd. De oude website had een zeer slechte conversie. (Bezoekers verlieten de pagina's zonder actie) Vandaar dat we gekozen hebben om de website grondig onder handen te nemen en nu niet meer aan onszelf te denken, maar aan datgene wat wij verwachten dat onze (potentiele) klanten graag willen zien. Er zitten nog een aantal onvolkomenheden in (foto's in het album staan er dubbel in), maar ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Zie www.timedrive.nl De website draait op wordpress met een eigen template en een paar plugins voor de caching en de SEO. | |
I am a TimeDriver! | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 5-9-2011 08:50 |
Mooie website, maar de foto in de header laadt niet goed in internet explorer (wel in firefox). Het rechter deel wordt later weergegeven dan de rest. Pluspunten vind ik de duidelijke contactgegevens en vele foto's en videos, maar ik mis 1 belangrijk ding... prijzen. Juist dat is hetgeen waar klanten naar op zoek zijn. Je kunt dus wel 100 keer zeggen dat je zeer scherpe tarieven hebt of zeer betaalbaar bent, maar voor de ene klant is 500 euro zeer betaalbaar en voor de andere is 200 de max. Nu dwing je klanten om al direct contact op te nemen, en als ze zich alleen nog maar aan het orienteren zijn is dat vaak teveel moeite. Mensen willen weten waar ze aan toe zijn, dus geef ze zo concreet mogelijke informatie. | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 5-9-2011 10:26 |
YourLiVe schreef: Mooie website, maar de foto in de header laadt niet goed in internet explorer (wel in firefox). Het rechter deel wordt later weergegeven dan de rest.Pluspunten vind ik de duidelijke contactgegevens en vele foto's en videos, maar ik mis 1 belangrijk ding... prijzen. Juist dat is hetgeen waar klanten naar op zoek zijn. Je kunt dus wel 100 keer zeggen dat je zeer scherpe tarieven hebt of zeer betaalbaar bent, maar voor de ene klant is 500 euro zeer betaalbaar en voor de andere is 200 de max. Nu dwing je klanten om al direct contact op te nemen, en als ze zich alleen nog maar aan het orienteren zijn is dat vaak teveel moeite. Mensen willen weten waar ze aan toe zijn, dus geef ze zo concreet mogelijke informatie. | |
I am a TimeDriver! | |
DjREsoundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-4-2004 Laatste: 19-8-2023 Berichten: 479 | 8-9-2011 14:18 |
De laatste tijd heb ik wat layout elementen van mijn website veranderd. Met name het aantal foto's verminderd, tevens wat "mouseovers" toegevoegd, de menustructuur aangepast en wat visuele weergave instellingen veranderd. Hopelijk dat hierdoor de website net wat netter oogt en dat men sneller bij de informatie komt die men zoekt. Dj REsound.nl. Feedback altijd welkom! | |
DjREsound | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 9491 | 8-9-2011 15:08 |
Wat het eerste opvalt is het kleine lettertype. Er zijn heel veel mensen zijn die kleine letters minder goed kunnen lezen. Verder zou ik mouse-overs zo min mogelijk toepassen, leuk, maar dan moet je er ook wel iets mee melden. Anders is het alleen maar een beetje irritant. (Of word ik nu te oud voor die rotzooi? ) Bijvoorbeeld: lichtjes aan, lichtjes uit, dansvloer leeg, dansvloer vol, zaaltje kaal/leeg, zaaltje mooi/vol, enz. Als je veranederende foto's wilt toepassen, zou ik het automatisch laten gebeuren, met rustige/vloeiende overgangen. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
PvGVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2009 Laatste: 30-10-2024 Berichten: 1596 | 8-9-2011 15:26 |
Tom schreef: Als je veranederende foto's wilt toepassen... | |
't is maar een hobby... | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 1-11-2024 Berichten: 9491 | 8-9-2011 18:05 |
veranderende oftewel wisselende Mijn toetsenbord kan af en toe mijn aanslagsnelheid niet bijhouden, en dan staat er zomaar iets anders | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
DjREsoundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-4-2004 Laatste: 19-8-2023 Berichten: 479 | 9-9-2011 13:40 |
Ja, ik heb ook zitten twijfelen over die mouseover foto's. Mijn reden was om meer beeldmateriaal te laten zien aan mensen mits ze het zelf willen. Zo worden de betreffende pagina's niet heel lang, maar kan je toch meer laten zien (maar niets moet dan natuurlijk). Ik vind het op de manier zoals nu toegepast niet storend. Waarschijnlijk zal 50% van mensen het niet eens weten, aangezien eerst je muis op de foto's moet komen. Wellicht een verassend effect. Het kleine lettertype kan je wel gelijk in hebben, maar ja, je kan gewoon de site groter maken (ctrl + of -). Als je toch last hebt van kleine lettertjes, dan zijn mensen daar wel bekend mee lijkt me. Maar goede tips om over na te denken (site is toch nooit af...). Ik heb trouwens ook een facebook koppeling gemaakt, je kan hem dus "liken".. ;) | |
DjREsound | |
Dj-BpmStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-9-2006 Laatste: 2-10-2013 Berichten: 71 | 18-10-2011 10:57 |
Bij deze even het topic weer wat leven inblazen! Inmiddels is de site van ons (Hugoov en mezelf) weer hier en daar aangepast en was benieuwd naar jullie reacties. Misschien dat wij wat over het hoofd hebben gezien, of dat er wat ontbreekt. Site | |
OVmusic drive-in shows | |
BeatmixerStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-8-2011 Laatste: 19-8-2012 Berichten: 209 | 18-10-2011 11:59 |
Tom schreef: Wat het eerste opvalt is het kleine lettertype.Er zijn heel veel mensen zijn die kleine letters minder goed kunnen lezen. Tom schreef: Verder zou ik mouse-overs zo min mogelijk toepassen, leuk, maar dan moet je er ook wel iets mee melden.Anders is het alleen maar een beetje irritant. (Of word ik nu te oud voor die rotzooi? ) | |