Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 41 van 289)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-5-2004 11:14

AJB schreef:

@Sylvia; NEE ik heb die 36 pagina's niet allemaal gelezen, ik zal me daar gek wezen...
Oh, ok. Een hoop commentaar voor iemand die niet de moeite neemt om dit en andere topics even helemaal door te lezen.

Misschien moet je de moderatoren even een mailtje sturen met al je suggesties ter verbetering, of een beter forum zoeken natuurlijk wink ;) .
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
17-5-2004 11:16

AJB schreef:

@Sylvia; NEE ik heb die 36 pagina's niet allemaal gelezen, ik zal me daar gek wezen...
Prima dat je die moeite niet wil nemen. Maar verwacht dan niet dat we het hele verhaal hier nog een keer voor jou gaan herhalen.

AJB schreef:

Het valt mij op dit forum sterk op, dat er topics zijn waarbij 30, tot 150(!!!) pagina's met reacties zijn... shocked 8O De quote's verschillen van off-topic tot volkomen zinloos (uitzonderingen daargelaten), en ik vraag me dan ook sterk af welke moderatorteam hier op zit... sad :( Misschien iets strakker houden ?
Fijn dat je je na 1 dag lidmaatschap al druk maakt om het modereren. Maar als ik bijvoorbeeld het woord "inkomstenbelasting" intik in het zoekvak krijg ik 11 onderwerpen, waarvan 9 met zinvolle informatie. Die 9 topics hebben ieder tussen de 3 en de 70 reacties, de meeste nog geen 30. Als dat teveel is zou ik me eens afvragen of dit forum voor jou wel het meeste geschikte middel is om je informatie te halen. Als dat tenminste het doel is van je bezoek hier...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
AJBAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 18-5-2004
Berichten: 16
17-5-2004 11:36
Ik HAAL mijn informatie hier niet, ik begreep van een aantal collega's dat mijn naam in een topic werd genoemd, vandaar mijn lidmaatschap... Zelf ben ik moderator van het Lightjockeys.nl forum, en actief deelnemer op het welbekende J&H forum, Delphi-wholehog forums, en de Martin-forums... Referentiekader genoeg dacht ik zo... Jullie redenatie in bepaalde gevallen ontgaat mij volledig, maar toch leuk geprobeerd. Succes anyway...
Transfers light into emotion...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-5-2004 11:38
Maar als je nou zoveel indrukwekkende forumervaring hebt, dan snap je toch ook wel dat iemand die nog geen 24 uur lid is van een forum en meteen overgaat tot de aanval een uiterst slechte beurt maakt?
AJBAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 18-5-2004
Berichten: 16
17-5-2004 11:47
Ik ga niet over tot de aanval; ik geef serieuze feedback ! Verder zie ik niet in waarom ik een goede indruk zou moeten maken op dit forum... Iedereen die tips wil, of vragen heeft kan ze me stellen, en iedereen die onzin verkoopt kan kritiek verwachten. Zo werkt een forum nou eenmaal...Als het hier gewoonte is dat moderators voorkeur geven aan de massa i.p.v. de professionals uit het vak; heel fijn, maar verwacht van mij dan geen vriendelijke woorden...
Transfers light into emotion...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
17-5-2004 11:50
Ik verwacht geen vriendelijke woorden, wel dat je je aan een aantal fatsoenregels houdt die hier op het forum gelden. Eén daarvan is dat je je onthoudt van persoonlijke aanvallen, een ander is dat je je stellingen onderbouwt.

Dus: kritiek op mensen die onzin verkopen: prima, graag zelfs. Maar hou het redelijk.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 1855
17-5-2004 14:41

kvm schreef:

Ja ja een luchtje scheppen wink ;) Veel gebruik van gemaakt?

Toch nog even ter info:
Op foto 1 is toch duideljk te zien dat er geen meter tussen de nooduitgang en de luidsprekerbox /lichtstand zit. Nooduitgang moet absoluut geheel vrij zijn!
Er zit echter een maar aan ...ik kan de situatie niet geheel inschatten, d.w.z. zijn er nog meer Nooduitgangen in die ruimte en hoeveel mensen zijn er binnen geweest. Dit is een dubbele deur en heeft dus een " veel hogere" capaciteit als nooduitgang dan een enkele deur.
Je hebt helemaal gelijk, zal er volgende keer wat meer op letten, van fouten leer je wink ;)
ik denkd at er zon 150 man was, en er waren in totaal zon 3 nooddeuren, aan elke kant van de zaal 1.
RademakersVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2003
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 1344
17-5-2004 17:37
[offtopic]
@AJB: Het wordt hier inderdaad niet zo strak gehouden als op het J&H-forum. De moderators nemen hier ook meer deel aan discussies en dergelijke (gezellig wink ;)), zonder dat onder een andere naam te doen. Persoonlijk vindt ik het allebei wel prettig. Aangezien de forumdeelnemers tussen deze twee forums ook vrij veel verschillen (niet alleen in leeftijd) is het juist helemaal niet zo gek dat er twee verschillende moderator-methodes worden toegepast.
[/offtopic]

Mvg Johan
1-2-3-4-hoedje-van...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 9491
17-5-2004 17:48

AJB schreef:

ik vraag me dan ook sterk af welke moderatorteam hier op zit... sad :(
Edit Mod: Dankuwel
Misschien iets strakker houden?
We zijn hier juist een beetje losser, omdat we vinden dat iedereen hier wat moet kunnen leren, jij zal vast ook vroeger wel eens "onzin"uitgekraamd hebben, en zoals je hier te keer gaat, denk ik niet dat het lang duurt dat we je hier ook op onzin zullen kunnen betrappen, mensen die zich kwaad maken denken meestal niet best na.
als je als forum dan ook nog een toegevoegde waarde wilt hebben, is het skippen van onzin best wel in de catagorie "belangrijk" te plaatsen...
De toegevoegde waarde is bij ons voor een belangrijk gedeelte:
probleemoplossing,
opvoeding,
en lering,
en een heel klein beetje vermaak wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
AJBAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 18-5-2004
Berichten: 16
17-5-2004 19:44
Ik ben zeker voorstander van een goede sfeer, en moderators die meedoen aan discussies is perfect ! Wel is het de taak van een mod om de informatie clean te houden (en bullshit dus te schrappen). Doe je dit niet, krijg je (met name beginnelingen) die verward raken en gaan meelullen over feitelijke onjuistheden !

Dat je mij betrappen gaat op fouten lijkt me sterk, en wees niet bang; ik maak me niet boos hoor... Dit forum kan prima werken, maar het gaat in dit topic ineens over nooddeuren... WAT heeft dat voor toegevoegde waarde ?!?!
Transfers light into emotion...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)