Forum > Licht

T-4 Eurolite

(70 reacties. Pagina 4 van 8)
Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
11-4-2004 13:23
misschien dat wanneer je ze in de stromende regen hangt het van belang zou kunnen zijn, maar ik denk eigenlijk niet dat iemand? zijn t4 in de stromende regen hangt sad :(
dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
11-4-2004 13:32

DJ.T schreef:

En wat zijn we ook weer lekker met de veiligheid bezig, vind ik nou niet echt leuk zo'n post van lekker makkelijk, scheelt tijd.
dus de stopcontacten zonder klepjes in de huisinstallaties zijn niet veilig? dan moet ik gauw de electriciën bellen!
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
11-4-2004 14:35
Wat zouden die ruk-klepjes nu uitmaken?
Ik heb ze er bewust vanaf gehaald, hing je t-4 in de trus en flikkerde er weer een paar klepjes naar beneden laugh :D
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
11-4-2004 18:18
Je kan ze ook vervangen door goede stopcontacten met goede klepjes.
De vergelijking van huis stopcontacten zonder klepjes en T4 vind i een beetje raar, of verplaats jij regelmatig je stopcontacten thuis? wink ;)
Het gaat er om dat die T4's heel wat te verduren krijgen.
Ze worden op lokatie altijd even bij elkaar gedumpt, er vliegt regelmatig bier door de zaal enz enz.
Als jij constant je rubberen stekkers van je parren erin laat zitten is er weinig aan de hand maar zodra ze open en bloot ergens staan kan er toch aardig wat mis gaan denk ik zo.
Die kleppen zitten er niet voor niets op.
Darth Crossfader
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
11-4-2004 18:32

DJ.T schreef:

De vergelijking van huis stopcontacten zonder klepjes en T4 vind i een beetje raar, of verplaats jij regelmatig je stopcontacten thuis? wink ;)
dus jij hebt op iedere verlengdoos voor je drive-in ook allemaal klepjes? hou toch op!
Het gaat er om dat die T4's heel wat te verduren krijgen.
Ze worden op lokatie altijd even bij elkaar gedumpt, er vliegt regelmatig bier door de zaal enz enz.
als ze bij elkaar worden gezet, nou en? en hang jij de T-4's met de contactdozen naar voren? ik niet, aangezien de achterkant van de balk er zowieso mooier uitziet. dan moet er toch HEEL wat gebeuren, wil je daar bier in krijgen. en dan erbij, waar een stekker zit, kan niet makkelijk bier komen. als er bier naartoe vliegt, geef je de gene die dat doet een grote bek, en poets je het bier weg.
Als jij constant je rubberen stekkers van je parren erin laat zitten is er weinig aan de hand maar zodra ze open en bloot ergens staan kan er toch aardig wat mis gaan denk ik zo.
wat kan er volgens jou dan gebeuren wanneer ze open en bloot staan? als de T-4's zonder stekker in het stopcontact ergens staan, worden ze niet gebruikt. want als ze wel gebruikt zouden worden, zou er wel een stekker van de par in de contactdoos zitten. en als ze niet gebruikt worden, kan er ook geen bier naartoe vliegen, tenzij je gewoon niet zuinig op je spullen bent.
Die kleppen zitten er niet voor niets op.
ze hadden er niet op hoeven zitten. de simpelste reden die ik kan bedenken, is dat het geld zou schelen. als je zou zoeken in het cool gear boek, zie je dat de chassisdelen MET klepje 2,60 kosten, en zonder 3,55. mag jij één keer raden waar de fabrikant voor kiest.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
11-4-2004 18:36
Ik heb op de verlengdozen die ik voor drive-in gebruik bijna allemaal kleppen zitten ja, rubberen randen om de dozen heen ook nog wink ;)
Je snapt denk ik best dat er meer kan gebeuren zonder kleppen erop dan met.
Darth Crossfader
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
11-4-2004 18:38
en jij knipt ook van je cd speler de stekker af en vervangt die voor een rubber stekker?
omdat de stekker van je cd speler plat is en daar bier in kan komen(jij draait toch op rare feestjes hoor)sad :(
dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
11-4-2004 18:42

DJ.T schreef:

Je snapt denk ik best dat er meer kan gebeuren zonder kleppen erop dan met.
angry je behandelt me als een klein kind dat naar zijn vader moet luisteren. NEE, IK SNAP NIET WAT ER MEER KAN GEBEUREN. geef een aantal concrete voorbeelden, dan gewoon maar roepen dat er meer kan gebeuren.

djmouse schreef:

en jij knipt ook van je cd speler de stekker af en vervangt die voor een rubber stekker?
omdat de stekker van je cd speler plat is en daar bier in kan komen(jij draait toch op rare feestjes hoor)sad :(
dj mouse
tegen wie heb je het?
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
11-4-2004 18:43
dj.t
nog 10 berichten en ik word VIP!!
SkylightStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 13-6-2009
Berichten: 23
11-4-2004 18:45
Wij hebben bij de drive-in op dit moment ook alleen nog maar verdeeldozen met klepjes en rubber stekkers. Je kan natuurlijk wel heel erg ver gaan door je cd-speler stekkers te vervangen, maar ik denk niet dat je die goed kan vergelijken met verdeeldozen. Verdeeldozen leg je namelijk nogal vaak op de grond enz... terwijl (onze) cd-spelers netjes aangesloten in kost zitten, dus bij de stekkers kan zowiezo geen drank komen.
In principe kan je met je drive-in niet ver genoeg gaan kwa veiligheid (wij zijn ook niet het toppunt van veilig laugh :D , maar we doen ons best).
Wordt zonder inhoud geleverd.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)