Forum > Licht

Multikabel??

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
20-12-2003 16:54
hoe zit 't eigenlijk met een scanmaster (of soortgelijk model) om je parren aan te sturen. Daar zit ik namelijk aan te denken omdat dat stukke goedkoper uitkomt als ik dan later nog scans d'rbij wil, die kunnen dan op dezelfde tafel (het is tevens compacter). OK, ik weet dat een tafel voor scans er niet voor gemaakt is, maar wat brengt het dan voor beperkingen mee, scans op een showmaster, dan kom je met het probleem dat je niet apart de x-y fade tima kan instellen, hieruit maak ik op dat dat met een scanmaster wel kan, dus dan zou een scanmaster dus ook gewoon voor parren te gebruiken zijn.
Vertel mij hoe het zit aub happy :)
Waar zit de cut op dit apparaat?
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
20-12-2003 17:04

Victor Junior schreef:

OK, ik weet dat een tafel voor scans er niet voor gemaakt is, maar wat brengt het dan voor beperkingen mee, scans op een showmaster,
je hebt geen indicatieled per kanaal, je hebt maar 8 faders, je hebt geen flashbuttons EN de fade time (op de scanmaster 1 niet van toepassing) kan maar op 2 kanalen, namelijk op je pan en tilt kanalen. die kun je van te voren instellen, zodat ie weet op welke kanalen hij wel de fade-time moet schakelen. je kan dus maar op 2 kanalen per fixture de fade-time instellen. in totaal dus 24 kanalen met fade-time (12 fixtures). en als je dan op pag 1 zit met de 1e twee kanalen met fade-time, en je wilt ingrijpen op de volgende 2 kanalen moet je eerst weer op wat knoppen drukken.

lijkt mij toch niet lekker werken, al met al.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
MartyndegraafStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-9-2003
Laatste: 23-10-2023
Berichten: 159
30-12-2003 21:37
ik zou idd voor een kant en klare oplossing gaan zoals DMX.

en maar niet zelf mulie's gaan bakken en braden want voor je het weet gaat t fout en aan dmx kan haast niets fout gaan.
ChuckieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-10-2003
Laatste: 26-4-2009
Berichten: 294
30-12-2003 22:39
Ze hadden mij al overgehaalt hoor! waarschijnlijk ga ik in februarie mijn mingle ophalen bij dré zodra natuurlijk het geld er is!!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)