Forum > Newbie Forum

keuze geluidssysteem

(59 reacties. Pagina 4 van 6)
Moderator(s): Dré
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
13-7-2003 18:02
Dat dacht ik dan ook. Sorry voor mijn ongelukkige woordkeuze.
Lost in Music
MSSSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2003
Laatste: 10-5-2010
Berichten: 108
14-7-2003 02:49
Ik maak dus op uit jullie posts dat in dat dap systeempje toch ook wel goeie hoorns zitten of heb ik dat fout?
Liefde moet van twee kanten, zowel voor- als achterlangs!:P
MSSSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2003
Laatste: 10-5-2010
Berichten: 108
14-7-2003 03:42
nog ff 1 vraagje: zou je er ook zonder problemen zwaardere tops op kunnen zetten? of zou dat ampje in die sub dat niet trekken?
Liefde moet van twee kanten, zowel voor- als achterlangs!:P
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
14-7-2003 13:05

MSSS schreef:

nog ff 1 vraagje: zou je er ook zonder problemen zwaardere tops op kunnen zetten? of zou dat ampje in die sub dat niet trekken?
zwaardere topjes? als de impedantie hetzelfde blijft kan je er elke speaker aanknopen die je maar wilt, alleen zijn de versterker specs niet vermeld.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
MSSSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2003
Laatste: 10-5-2010
Berichten: 108
14-7-2003 15:47
oke bedankt happy :) ik wist namelijk niet of dat bij activieve systemen wel of niet kon.
Liefde moet van twee kanten, zowel voor- als achterlangs!:P
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
14-7-2003 16:36
nee er werd verder niks gesegt over de kwalieteit van de dap hoorns er werd alleen even een ''verduidelijking'' razz :p gegeven

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
15-7-2003 18:24

djmouse schreef:

nee er werd verder niks gesegt over de kwalieteit van de dap hoorns er werd alleen even een ''verduidelijking'' razz :p gegeven

dj mouse
We zullen dan ook maar niks zeggen over jou spelling laugh :D

Verder om even te reageren op dit topic. Die goedkope DAP kastjesdie nu in de op=op actie staan, worden oppeens de hemel ingeprezen. Maar dit is toch ongelofelijke shit??? Ik bedoel ze kosten niks en Dré moet er natuurlijk vanaf, maar ik wil toch ff iedereen duidelijk maken dat ze even slecht blijven.

Met die gemini set heb ik geen ervaring, maar heb ik ook echt nog nooit ergens zien staan. Ik vraag me af of dré er daar veel van verkoopt???

Wat die soundmate set betreft heb ik iets betere ervaring (ook wel een van de weinige goede ervaringen samen met de k112) Ik heb laatst zo'n set gehoord en dat klonk redelijk. Alleen het hoog gaat wel sputteren bij hoger vermogen, maja wie heeft dat niet?? Dus ik denk dat die soundmate set de beste oplossing is voor kleine feestjes tot 80 man.
gise...
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
15-7-2003 19:12

gijstettero schreef:

Verder om even te reageren op dit topic. Die goedkope DAP kastjesdie nu in de op=op actie staan, worden oppeens de hemel ingeprezen. Maar dit is toch ongelofelijke shit??? Ik bedoel ze kosten niks en Dré moet er natuurlijk vanaf, maar ik wil toch ff iedereen duidelijk maken dat ze even slecht blijven.
Hmm. De reden dat ze nu ''de hemel in geprezen'' worden is omdat de prijs/kwaliteit verhouding nu erg hoog is. En DIT komt omdat ze zo erg in prijs gedaald zijn.

En waarom zijn die dap pr115 speakers zo ongelofelijke shit volgens jou? Heb je ze uitgetest?
Door internet beperkt
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
15-7-2003 21:10

DJ Sietse schreef:

En waarom zijn die dap pr115 speakers zo ongelofelijke shit volgens jou? Heb je ze uitgetest?
Ik heb ze een keer gehoord en ja het is shit. Zodra je er maar een beetje iets inpompt gaat alles tegen sputteren. Maar ik begrijp dat dit voor een beginnende drive-in een goede oplossing is en dat ik ze misschien wat te veel heb afgezeken. Maar ik ben dan ook wel heel erg verwend met het merk KS. Maar ik wil alleen iedereen waarschuwen, dat ze niet denken dat ze geweldige boxen in huis halen met deze dapjes.
gise...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
16-7-2003 09:41

gijstettero schreef:

DJ Sietse schreef:

En waarom zijn die dap pr115 speakers zo ongelofelijke shit volgens jou? Heb je ze uitgetest?
Ik heb ze een keer gehoord en ja het is shit. Zodra je er maar een beetje iets inpompt gaat alles tegen sputteren.
Noem nog eens een speaker voor 119 euro die WEL goed is volgens jou?
Maar ik ben dan ook wel heel erg verwend met het merk KS.
Name dropping... Lekker nutteloos. Voor 119 euro heb je bij KS nog niet eens het typeplaatje (en volgens mij komt daar VERDOMD weinig geluid uit).

Maar goed: Ik hou je nog even aan de vraag die ik eerder stelde: Graag een alternatief met een prijs van 119 euro!
Maar ik wil alleen iedereen waarschuwen, dat ze niet denken dat ze geweldige boxen in huis halen met deze dapjes.
Volgens mij zijn MIJN teksten alles behalve "ophemelend".

Verder hoef IK er niet vanaf. Ik heb HIER steeds alleen één setje PR-115b's staan (meer ruimte heb ik eenvoudigweg niet). Ik moet dan ook zeggen dat ik het nogal onaardig van je vind dat je suggereert dat ik naar m'n voorraad zit te lullen!
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)