Forum > Geluid

Flightcase klaar, en apparatuur allemaal ingebouwd!

(69 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
LaolithStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 21-1-2006
Berichten: 61
6-4-2003 12:31
1 x bewerkt. Laatst door Laolith op 6-4-2003 17:58

Victor schreef:

...Als je het wilt vervoeren (en dat wil je, want waarom anders een case?)...
Errmmm... Nou, NIET persé om te vervoeren dus razz :p. Zoals gezegd is mn thuis setup nogal flut en zit ik alsmaar te rommelen met stofkappen en doeken om de hele zooi toe te dekken e.d. Én daarbij is het waterpas-maken (het oppervlak waar de apparaten op staan is onregelmatig en ook niet groot genoeg eigenlijksad :() ook nogal lastig. Ervaring ermee leert dat als ik dus alles in één case heb zitten, ik dan a) alleen zit te rommelen met één deksel, b) een stuk minder hassle heb om m een béétje waterpas te krijgen, c) me geen drastische zorgen hoef te maken als één van de voetjes van een tt nét het middenpunt op een randje heeft staan ofzo...
En natuurlijk uiteindelijk wel iid het voordeel dat áls ik het hele spul wil transporteren, dat het dan ook meteen goed is ingepakt (en op slot kan! wink ;))...
So you see what I mean...

Oh, btw: ik wil álles in het zilver razz :p laugh :D!

Cheerio!
imho...
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
6-4-2003 12:42
ow jewel toch gevonden ziet er op het eerste gezicht ook netjes uit, www.new-line.nl/v/10894 en ik denk voor 1/3 van de prijs die je daar betaalt maar daar is de kwaliteit natuurlijk ook naar...
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
6-4-2003 12:44
Heb ff nog een keer het hele topic doorgelezen, ben echt jaloers op die flightcases razz :plaugh :D ik zelf moet ook nog flightcases gaan kopen/bouwen maar erg duur ... ik vindt dat jullie het bijzonder netjes hebben gedaan voor niet al te veel geld, mijn complimenten, zou willen dat ik het zó goed kon wink ;)
LaolithStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 21-1-2006
Berichten: 61
6-4-2003 17:56

speakerfreak schreef:

ow jewel toch gevonden ziet er op het eerste gezicht ook netjes uit, www.new-line.nl/v/10894 en ik denk voor 1/3 van de prijs die je daar betaalt maar daar is de kwaliteit natuurlijk ook naar...
Die had ik idd natuurlijk al gezien, maar vroeg me af of ie er ook in de ADJ-uitvoering (mogelijk een stuk lichter en naar mijn mening ook mooier, net als die kleine kistjes die Dré eerder noemde) waren... Vandaar...
Volgens mij zijn er nl ook nog van die kunstof-dingen: wegen bijna nix en zijn héél sterk. Weet alleen niet meer van welk merk ik die gezien had en hoe duur zoiets is...

Cheerz!
imho...
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
6-4-2003 21:27
De cases zijn van het merk SKB, toch een goed merk geloof ik. Is wel wat duurder, $ 150 voor een draaitafel koffertje.

Er bestaat ook een versie voor mixer + 2 draaitafels. Kost wel een flinke duit, 360 dollar om precies te zijn.

1 TT: www.djmart.com/skbatasintur.html

2 TT + MiX: www.djmart.com/skcof2turata.html
RobbertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-1-2003
Laatste: 15-11-2008
Berichten: 109
6-4-2003 23:19
ja maar dat is een amerikaanse winkel dus kun je de prijzen niet vergelijken, in nederland is alles veel duurder en als je het daar bestelt ben je net zo veel of nog meer kwijt aan verzendkosten en invoerrechten.
pfff had ik maar een geldboom in men tuin staan.
LaolithStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 21-1-2006
Berichten: 61
7-4-2003 02:02

robbert schreef:

...in nederland is alles veel duurder en als je het daar bestelt ben je net zo veel of nog meer kwijt aan verzendkosten en invoerrechten...
Thanx Snake en Robbert... Maar "Oempfh" wat een prijzen natuurlijk weer zeg sad :(. Denk dat het toch uiteindelijk een stel van die ADJ-koffertjes worden van hier wink ;)laugh :D!

Cheerz!
imho...
DJ/LJ SavidgeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2003
Laatste: 14-9-2024
Berichten: 184
10-4-2003 19:50
Ha eindelijk ff proefgedraaid!!!

hier ff een foto'tje van onze (proef) opstelling op de camping (bij daglicht) happy :)
home.zonnet.nl/savidge/IMG_2330.JPG

Mijn Licht case die je links voor ziet komt straks natuurlijk op het podium naast die van Ronnie met in het midden een extra deel dus zodat het een Meubel "idee" wordt.

Ook names mij wink ;) bedankt voor jullie adviezen en complimenten.
Binne kort maakt ronnie hopelijk onze site af(als we onze drive inn naam hebben)
En komen er eindelijk in een overzichtelijke manier meer foto's online
Lampie erbij??
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
11-4-2003 00:50
Nou nog een paar serieuze topjes (tssk tssk). laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj vladimirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2003
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 15
11-4-2003 01:18
nou , die plastic cases gaan gewoon stuk na een jaar of 4 intensief gebruik, heeft iemand ooit al eens een poging gedaan een slot vervangen van zon plastic koffer? .....
als je geld uitgeeft koop of maak dan een goede case met standaard sloten en of scharnieren, als iets stuk gaat (wat bijna niet lukt) kan je ze met een beetje handigheid gewoon vervangen...
trouwens, dat je met gewone componenten ook creatief kan zijn, kan je zien op mijn site,
ik heb 2 mixer + technics cases, de eene is pluche shocked 8O luipaard en de andere is pluche razz :p tijger, het voordeel is , als die in handen van andere mensen komen dat er niet mee gesmeten wordt ;-)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)