Forum > Geluid

koolsound boxen

(64 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
BartsegersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2002
Laatste: 28-10-2014
Berichten: 1463
13-1-2006 15:42
ik heb van een niet forum gebruiker, een link gekregen.
deze link zal spoedig fotos hebben van de binnekant van de vx2500 versterker.
Naar zeggen gelijk aan de BOOST ampjes.

Heb beide niet, dus oordeel zelf maar.
https://members.home.nl/heiligbloed/new-line/
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
13-1-2006 19:22
299 euro incl. Btw? das wel een hele mooie prijs als het dezelfde is als de T-amp.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
FunnyboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-1-2006
Laatste: 27-9-2006
Berichten: 6
14-1-2006 03:59
Ik ga nog ( redelijk ) veel naar de verdeler van koollsound en light. In de plaats van zo'n commentaar te geven zou je eerst beter zo'n toestel in handen nemen voor men begint te discusieren. Ik heb die klankkasten al meermaals gehoord en vind dat ze goed klinken ( zeker voor dat geld ). We hebben onlangs een lazer aangeshaft van koollight en al 3 keers gebruikt geweest op evenementen waar ik wel moet van zeggen " chappeau" materiaal
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
14-1-2006 11:49

funnyboy schreef:

Ik ga nog ( redelijk ) veel naar de verdeler van koollsound en light. In de plaats van zo'n commentaar te geven zou je eerst beter zo'n toestel in handen nemen voor men begint te discusieren. Ik heb die klankkasten al meermaals gehoord en vind dat ze goed klinken ( zeker voor dat geld ). We hebben onlangs een lazer aangeshaft van koollight en al 3 keers gebruikt geweest op evenementen waar ik wel moet van zeggen " chappeau" materiaal
Wordt nergens gezed dat het "prut" is. Voor het geld zal het vast prima zijn. Maar met speakers die ook onder de naam DAP uitgebracht worden, en versterkers die eerst onder de naam Boost werden verkocht, is het niet ECHT origineel, hoewel het lijkt alsof ze het dat wel willen laten zijn (GEEN connecties met BST beweren te hebben, etc.). Mag dan voor 't geld prima spul zijn, maar de verdeler vind ik niet helemaal goed bezig. Ook op een website plaatjes van DAP-speakers met gefotosoepte Koolsound-logo's publiceren. Getuigt in mijn ogen niet van echt professionaliteit.
Light Image
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
15-1-2006 02:48

Marky schreef:

Et voila!
Nu hoor je het eens van een ander: BST = Boost = Koolsound = dezelfde producten.
Eigenlijk dezelfde man met dezelfde filosofie: de markt platleggen met shitgoedkope prijzen en shit slechte service.
Ik ken die fransmannen al jaaaaren en geloof me, ze zijn niet veranderd!
Ach en die camanbert vretende fransen leggen dan ook 1 voor 1 weer het loodje en vaak krabbelen de kopende consumenten de haren van hun kop wanneer ze zich af vragen hoe ze garantie moeten gaan claimen.... en maken die fout eens maar nooit weer.

Het enige wat je als concurent hoeft te doen is zorgen dat je het beter doet dan dat fransozen volk en klaar ben je, want het gaat er uiteindelijk om wie de langste adem heeft en dat hebben zulke jongens nooit. (overigens is het natuurlijk nog maar de vraag in hoeverre koolsound hier wat mee te maken heeft)

BST is inmiddels dood (website werkt niet meer... voor zover ie dat al wel deed toen ze nog bestonden) of zo goed als dood en het was te verwachten dat iemand anders dat stokje wel weer op zou pakken.

Ik snap sowieso al niet dat er nog merken zijn die zin hebben in een compleet OEM assortiment met al prijs gestunt vandaag de dag maar dat is weer een heel ander verhaal.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj franskeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 15-1-2006
Laatste: 28-3-2006
Berichten: 1
15-1-2006 20:35

Dré schreef:

mdk schreef:

Ik kwam het vandaag ook voor het eerst tegen.
Dus misschien gaan we er mee van horen.
klik
Hmmm. Wat vreemd dat het perspectief van de kast (die verdacht veel lijkt op een bepaalde DAP speaker) totaal niet overeenkomt met het perspectief van het logo.

Heel vreemd...
idd dre is een copy van de sound mate versie van dap pro sound ikzelf heb een set van dap soundmate III

grt dj franske
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
16-1-2006 20:47
Nooit geweten dat een van de SoundMate serie's kasten met hoogdrivers én 15"-ers er in had. Ook altijd gedacht dat het concept van de SoundMate's was om met aparte sub en topkasten te werken en niet met fullrange. shut up :X

(vond het ook altijd al zo raar dat uit de grote kast van de Sound Mate 2 alleen maar laag kwam, en uit die kleine hoog laugh :D )
FunnyboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-1-2006
Laatste: 27-9-2006
Berichten: 6
19-1-2006 00:01
ax-versterker serie van jb heb je ook in boost gehad? leg me dat eens uit???? ik lees dat bst zowel boost en dergelijke is so what? zolang ze maar goed klinken en niet duur

In ieder merk heeft wel eens wat andere merken inzitten. Laatste tijd zie ik diverse merken dezelfde uiterlijk in onder andere merknaam , ja zelfs onder jb. is de prijs goed? is de kwaliteit goed? Wat moet je meer hebben?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
19-1-2006 00:04

funnyboy schreef:

In ieder merk heeft wel eens wat andere merken inzitten. Laatste tijd zie ik diverse merken dezelfde uiterlijk in onder andere merknaam , ja zelfs onder jb. is de prijs goed? is de kwaliteit goed? Wat moet je meer hebben?
Garantie, service, support. Ik zie vrijwel dagelijks mailtjes in m'n mailbox van BST product eigenaren die nergens onderdelen en support kunnen vinden...

Triest maar het is niet anders (en die ellende hadden ze zich kunnen besparen door zich op voorhand af te vragen waarom het zoveel voordeliger was dan de andere OEM merken).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
FunnyboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-1-2006
Laatste: 27-9-2006
Berichten: 6
19-1-2006 02:04
qua service gesproken, een onderdeel niet te vinden van de leverancier? dan gewoon halen van een ander leverancier enzo heb ik altijd geweten. Ik ken een dj collega die een paar bst producten heeft, heeft ooit wel eens in panne gestaan met zijn versterker en het kapotte onderdeel was te vinden. die onderdelen worden ergens gemaakt dus moeten ze te vinden zijn. In ieder merk heeft wel zijn nadelen. Ik spreek dan niet alleen over boost maar ook van de hele grote merken , bv. rodec en denon, mackie noem maar op

Terug naar forum Reageer (zonder quote)