Spanningsregulator: handig of overbodig?
(34 reacties. Pagina 4 van 4)Moderator(s): Dré
T-nuzzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-2-2003 Laatste: 29-6-2006 Berichten: 52 | 3-11-2004 14:20 |
kvm schreef: Quote van een duitse collega,Wenn es um die 220V-Rackverkabelung geht, greifen die meisten Musiker noch immer zur herkömmlichen Einweglösung: Die Mehrfachsteckdose aus dem Baumarkt. Dann wird das Rack mit Lüsterklemmen, Abkleben der Schutzkontakte und ähnlich lebensgefährlichen Aktionen abenteuerlich verkabelt. Furman schafft Abhilfe: Netzverteilung und Spannungsstabilisation mit Conditioner. Zorg ook altijd voor voldoende blokken op het podium waar ze hun spul op kunnen inprikken. Anders gaan ze hun heil elders zoeken. En dan willen ze wel eens inprikken op je dimmerrack | |
Er is maar één constante factor in de techniek: de verandering | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 3-11-2004 21:45 |
T-nuzz schreef: Zorg ook altijd voor voldoende blokken op het podium waar ze hun spul op kunnen inprikken. Anders gaan ze hun heil elders zoeken. En dan willen ze wel eens inprikken op je dimmerrackMeerdere "Houten blokken" met daarop 2x wcd geaard en 1x ongeaard. Kabel heeft een gevlochten mantel als aarde. Inprikken op het dimmerrack is niet mogelijk, heeft Harting stekkers. lampen maken gebruik van IEC stekkers. Martin. | |
kvm entertainment | |
T-nuzzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-2-2003 Laatste: 29-6-2006 Berichten: 52 | 4-11-2004 11:04 |
De meeste bedrijven hebben ook wel dimmers met wcd's of harting-multi's waar uiteindelijk een blok met wcd's aanzit. Voor fresnels, floors, of andere extra meuk. | |
Er is maar één constante factor in de techniek: de verandering | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 16-11-2004 10:38 |
Victor schreef: Ik heb de genoemde firma zondag gefaxt met het verzoek om even contact op te nemen. Tot nu toe is dat nog niet gebeurd. We wachten af (maar niet te lang!). | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 16-11-2004 23:02 |
ik zou er ook niet achetraan gaan, als ze je niet serieus nemen, is dat dubbele pech voor hun. a/ omdat je toevallig wel serieus hebt staan te praten met hem (daar was ik bij) b/ omdat hij gelijk een lekker stukje anitreclame zichzelf doet toekomen hier op het forum. Ik zou eens gaan praten/mailen met Henk oet Neede die werkt bij GE en dikke kans dat hij een dergelijke kast heel betaalbaar voor je samenstellen. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. |