Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 38 van 289)
Moderator(s): Dré
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 1855
15-5-2004 17:18
nouja, prijzen zijn niet echt vast want hangt ook van de lokatie kwijt, als er ruimte genoeg is neem ik 6 meter truss mee en kunnen er dus ook 8 parren, 2 scans een derby en een strobo mee, dan zullen de kosten zon € 125,- zijn denk ik.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 9473
15-5-2004 23:34
Max, waarom zt je je toppen niet gewoon op je basbox?
Die dingen zijn wel suptergroot op zo'n stokje.
Straks zakken ze dwars door de tophat heen sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
HermanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-7-2002
Laatste: 17-3-2009
Berichten: 26
16-5-2004 01:10
waarom die stokjes lijkt me nogal simpel: als ie dat niet doet toetert zn hoog kast tegen een dansende meute aan, nu gaat zn toppie der net iets overheen...

..waar je je al niet druk over kan maken...
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
16-5-2004 01:43
Snapt Tom ook wel, maar flinke boxen op een paaltje van 20cm, beetje zonde... kan je beter er iets tussen zetten is stuk stabieler
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 998
16-5-2004 09:34
Ja, het zou veel mooier zijn om er een flightcase o.i.d. tussen te zetten. Die kun je dan meteen gebruiken om kabels of weet ik veel wat in te vervoeren.
Dance the night away!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-5-2004 10:22
@Max
Het oog wil ook wat ... (of zijn het mijn ogen...)

De verlichting en de luidsprekerboxen zien er op de foto goed uit, kwa opstelling en uiterlijk. Maar die "discotafel" .... de oplossing met het doek ervoor is netjes maar die losse cases in het zicht boven op die tafel vindt ik rommelig. Indien een complete dj tafel te groot is om te vervoeren zou je voor deze losse cases een "plank" kunnen zetten. Dan wordt het samen met het doek om de tafel toch een geheel.

Ik heb geen idee met wat voor vermogen je draait en de grootte van je cd collectie en de manier van entertainen maar 75 / 100 euro voor een avond lijkt mij erg weinig.

En dan nog de veiligheid, iets waar je mee doodgegooid wordt op dit forum, Je blokkeerd de Nooduitgang, zo te zien aan de dubbele deur is de zaal geschikt voor veel personen wink ;)

Martin.
kvm entertainment
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 1370
16-5-2004 14:20

Tom schreef:

Max, waarom zt je je toppen niet gewoon op je basbox?
Die dingen zijn wel suptergroot op zo'n stokje.
Straks zakken ze dwars door de tophat heen sad :(
En het formaat valt toch best mee. Ziet er uit als een gewone 15" combinatie. Die gaan heel vaak op stokjes. En met een stevige aluminium of stalen flens lijkt me het geen probleem.

Ik snap alleen het punt niet van die 25 Euro verschil. Voor je klanten is dat een peuleschil om erbij te leggen, dus waarom zou je ze die keuze geven (tenzij je vaak voor kinderfeesten draait waar ze het zelf betalen).
De tijden dat je staat te draaien zou een veel beter verschil in de prijs kunnen uitmaken.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 1855
16-5-2004 14:27
nu weer wat reacties van mij happy :)

1\ ik zelf vindt het inderdaad ook mooier om er geen paaltje tussen te doen maar deze set is niet van mij maar een vriend van me waar ik deze feesten mee doe dus ja, voordeel is wel dat ze hoge tonen nu niet in de oren toeteren maar goed, hopelijk heb ik volgend jaar een compleet nieuwe geluidsset en kan die voortaan mee

2\ wat betreft de veiligheid, we hadden express ruimte overgelaten voor de nooduitgang maar deze is op de foto niet te zien, helemaal aan de linkerkant was ca. 1 meter breed ruimte dus kon je zo naar buiten, wat veel mensen ook hadden gedaan om een luchtje te scheppen wink ;)

3\ Die doek/cases is inderdaad niet het mooiste van het mooiste maar een meubel zit er niet in, waarschijnlijk ga ik in de grote vakantie een mooi voorfront maken die ervoor kan worden gezet dat het netjes 1 geheel lijkt.

4\ 75,100 euro is inderdaad erg weinig als je ziet wat er allemaal bij komt kijken maar goed, je moet ergens beginnen en als ik nu zo een aantal van deze feesten heb ben ik zeer tevreden, maar zoals ik al zei hebbenw e ook geen vaste prijzen dus kunnen deze altijd wat hoger uitvallen

Bedankt voor de reacties !
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
16-5-2004 17:33
Prijzen zijn inderdaad aan de (zeer) lage kant. Maar goed, dat baseer ik dan alleen op de installatie. Meest belangrijke is de muziek. Sommigen zijn met deze installatie dan nog geen EUR 25 waard, en sommigen wel EUR 450.

Over de sub/top met flens: natuurlijk kan een sub dit wel hebben (indien goed gemonteerd). Onze set staat ook altijd zo te draaien, waarbij de tops minimaal 30 kg. per stuk wegen! Nooit problemen mee.
HermanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-7-2002
Laatste: 17-3-2009
Berichten: 26
16-5-2004 19:08

speakerfreak schreef:

Snapt Tom ook wel, maar flinke boxen op een paaltje van 20cm, beetje zonde... kan je beter er iets tussen zetten is stuk stabieler
gelul van een dronken aardbei...
Ga jij ff lekker een kastje dertussen plaatsen wat een resonantie op gaat leveren in een frequentiegebied waar je het liever niet hebt...
Over een onzinnig advies gesproken!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)