Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 34 van 250)
Moderator(s): Dré
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
4-7-2005 23:58

Wesley vd H schreef:

Roadie ben je seriues echt niet om het geld....
Nee zeker niet, maar het is verdomd handig om door leuke dingen te doen geld te verdienen wink ;)
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
5-7-2005 00:57
10/15 kistjes is leuk ja... wink ;)
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
9-7-2005 01:24
Ik erger me aan:

Kindjes die mee willen helpen met opbouwen en aan je kop lopen te zeiken van waar moet dit en waar moet dat en waarom is dat zo en hoe werkt dat.

Mensen die liedjes aanvragen maar niet dansen als het gedraait word.

Mensen die denken dat ze dingen beter weten omdat ze zogenaamd vroeger ook allemaal "DJ" waren.

Betalen voor je eigen eten & drinken.

Mensen die achter je rug om aan allerlij knopjes zittenen vragen, waar is dit voor, wat gebeurd er als je dit doet enz.

Mensen die ongevraagd cd's wegpakken.

Mensen die je hard aanpakken omdat je moet luisteren naar ze (voornamelijk dronken mensen).

Dreigementjes.

Mensen die duizelig van de lichten worden en vragen of de lichten uit mogen (wat denk je zelf midden in een show, dan ga ik toch niet alles uitzetten mafkees)


Ik heb er vast nog meer, maar kom er zo even niet op.
GanzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2005
Laatste: 27-4-2015
Berichten: 356
9-7-2005 09:43
Pas meegemaakt, trustje ophang lampjes eraan

speakertjes neerzetten

vullen de kinderen van de school de hele zaal met 500 ballonnen.

na 1 keer rondlopen al 5 waterballonen eruit gehaald....

Daarna mochten alle kindertjes de ballonen gaan uitzoeken voor de schoolbaas
4PRO8001AS + RCF322A | CDJ1000MKII | DJM600 | CMX3000 | Gezocht Dateq HPA-series (250,400,600,800 of 1000) versterkers en crossovers
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
9-7-2005 09:49
Vele ergenissen (ook voor mij trouwens) die hier allemaal genoemd worden komen er allemaal op neer dat de "irritant" denkt alleen op de wereld te leven...

"Mag de muziek zachter, want IK heb er last van"
"100 keer vragen om één nummer omdat IK het mooi vind, verder niemand"
"bla bla bla bla" (heel veel etc.)
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
9-7-2005 09:51

Tiordo schreef:

Ik erger me aan:
Kindjes die mee willen helpen met opbouwen en aan je kop lopen te zeiken van waar moet dit en waar moet dat en waarom is dat zo en hoe werkt dat.
Dit is gewoon een kwestie van overmacht hebben. Als je dit niet uit straalt. Tja sad :(

Mensen die liedjes aanvragen maar niet dansen als het gedraaid word.
Dus?, wat is daar nu weer erg aan dan? Mensen willen misschien wel even bijkomen en leuke herinneringen op halen bij hun aangevraagde plaat

Mensen die denken dat ze dingen beter weten omdat ze zogenaamd vroeger ook allemaal "DJ" waren.
Ik denk dat je dan zelf iets verkeerd doet, als iedereen met je gaat bemoeien.

Betalen voor je eigen eten & drinken.
Ooit gehoord van een contract?

Mensen die achter je rug om aan allerlij knopjes zittenen vragen, waar is dit voor, wat gebeurd er als je dit doet enz.
Dan neem je toch even de moeite om die mensen het even uit te leggen. Is dit nu zo probleem? Mensen blij, jij blij omdat de mensen dan weer weg gaan

Mensen die je hard aanpakken omdat je moet luisteren naar ze (voornamelijk dronken mensen).
Roep je toch gewoon de organisatie, en laat je die persoon weg voeren.

Dreigementjes.
Zelfde verhaal als hier boven

Mensen die duizelig van de lichten worden en vragen of de lichten uit mogen (wat denk je zelf midden in een show, dan ga ik toch niet alles uitzetten mafkees)

Ik ik ik, en de rest mag stikken shocked 8O

Ik heb er vast nog meer, maar kom er zo even niet op.
SFAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2005
Laatste: 17-7-2005
Berichten: 11
9-7-2005 10:01

ganzz schreef:

Pas meegemaakt, trustje ophang lampjes eraan
shut up :X en @ spider, mensen draaien hun nr met emotionele gedachten dan maar lekker thuis en ga je niet bij een drive-in show aanvragen om er vervolgens fijn zittend naar te luisteren wink ;)
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
9-7-2005 11:35
Iedereen kan aanvragen wat hij of zij wilt als jij daar de mogelijkheid toe geeft.
Wil je geen verzoekjes draaien, dan plak je maar een groot bord voor je drive-in en zet je er dranghekken voor.
Iedereen kan alles aanvragen, het is alleen aan de dj om te bepalen of het geschikt is of niet.
De uiteindelijke keuze van het wel of niet draaien ligt gewoon bij de dj. Als de dj zijn muziek beter zou kennen (ik noem geen namen), zou hij weten / aanvoelen of het nummer het wel of niet goed doet bij het publiek. wink ;)
Darth Crossfader
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1370
9-7-2005 15:10
Veel puntjes ben ik zelf ook wel eens tegengekomen. Sommigen meermaals zelfs. Maar toch denk ik dat vele irritaties alleen maar voorkomen wanneer diegene achter de drive-in wat jonger is, of wanneer de drive-in minder professioneel overkomt. Dan blijkt dat veel mensen opeens veel meer te willen doen, of voor elkaar proberen te krijgen bij je.
Daarnaast zijn er altijd mensen die kijken waar je grenzen liggen (hoewel dat ook nog wel eens dronken vrouwen willen zijn razz :p, blijft het vervelend). Bij alle puntjes van hierboven is het toch een kwestie van autoritair overkomen. Jongeren vragen nooit of ze mogen helpen, mensen van organisaties soms, en vaste klanten weten vaak gewoon hoe het gaat (heb lokaties waar samenwerking erg prettig gaat).
TiordoEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2004
Laatste: 21-7-2005
Berichten: 73
9-7-2005 15:48

Spider schreef:

Tiordo schreef:

Ik erger me aan:
Kindjes die mee willen helpen met opbouwen en aan je kop lopen te zeiken van waar moet dit en waar moet dat en waarom is dat zo en hoe werkt dat.
Dit is gewoon een kwestie van overmacht hebben. Als je dit niet uit straalt. Tja sad :(
Kan wel zo zijn, maar je bent veel sneller zonder die kindjes die mee willen helpen.
Mensen die liedjes aanvragen maar niet dansen als het gedraaid word.
Dus?, wat is daar nu weer erg aan dan? Mensen willen misschien wel even bijkomen en leuke herinneringen op halen bij hun aangevraagde plaat
Daar heb je gelijk in.
Mensen die denken dat ze dingen beter weten omdat ze zogenaamd vroeger ook allemaal "DJ" waren.
Ik denk dat je dan zelf iets verkeerd doet, als iedereen met je gaat bemoeien.
Ik weet wel wat ik doe hoor, ik doe niets verkeerd want als je hun laat draaien dan klinkt het niet. Ik heb het hier trouwens niet alleen over het draaien maar ook over het aansluiten en dan zeggen ze dat hun het beter weten. Ze mochten van mij 2 cd spelers aansluiten en zelfs dat wisten ze niet dus dan vind ik gewoon dat ze het dus NIET beter weten.
Betalen voor je eigen eten & drinken
Ooit gehoord van een contract?
yep, maar als ze bij de vraag: Is er gratis eten & drinken voor het personeel; nee aankruizen dan kan je niet anders he, ik laat niet een feest voorbij gaan omdat er geen eten en drinken gratis is, nu kun je wel zeggen 'ja maar jij bent het er toch mee eens anders onderteken je het contract niet' maar ik onderteken het puur omdat ik het feest niet wil missen en dus kan het nog steeds een ergenis zijn.
Mensen die achter je rug om aan allerlij knopjes zittenen vragen, waar is dit voor, wat gebeurd er als je dit doet enz.
Dan neem je toch even de moeite om die mensen het even uit te leggen. Is dit nu zo probleem? Mensen blij, jij blij omdat de mensen dan weer weg gaan
Is een probleem ja als ik een nummer aan het overmixen ben en druk bezig ben met andere dingen, heb ik even geen tijd voor mensen die aan mijn spullen zitten. Als ik uitleg wat het is willen ze het ook weer horen en dan loopt mijn hele set in de soep.
Mensen die je hard aanpakken omdat je moet luisteren naar ze (voornamelijk dronken mensen).
Roep je toch gewoon de organisatie, en laat je die persoon weg voeren.
Niet als het mensen van de organisatie zelf zijn en dat zijn ze meestal want hun organiseren het dus naar hun moet je luisteren, maar dan hoefen ze je niet hard aan te pakken.
Dreigementjes.
Zelfde verhaal als hier boven
Ook het zelfde verhaal als hier boven.
Mensen die duizelig van de lichten worden en vragen of de lichten uit mogen (wat denk je zelf midden in een show, dan ga ik toch niet alles uitzetten mafkees)
Ik ik ik, en de rest mag stikken shocked 8O
Ik heb het dan per show over ± 2 mensen, ik ga toch zeker niet voor 2 mensen alles uitzetten? en hoe moeten we elkaar zien dan? Zonder licht is het pikdonker in de zaal.

Ik heb er vast nog meer, maar kom er zo even niet op.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)