Forum > Algemeen Forum

Het bouwen van een case

(3446 reacties. Pagina 312 van 345)
Moderator(s): Dré
DjgysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2008
Laatste: 18-6-2014
Berichten: 99
31-10-2010 23:07
oke dankje wel ik ga het eens goed laten bezinken en dan begin ik met mn 2 kabel kistjes.
gr Gijs
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
5-12-2010 16:36
bij deze ook maar even mijn nieuwe case.
Stolp voor nieuw meubel.

case 1
case 2
meubel

Flightcase is zoals te zien voorzien van voldoende handvaten om hem altijd gemakkelijk te kunnen oppakken.
Tevens zitten er inmiddels wielen onder. Flightcase kwartslag draaien tenopzichten zoals hij op de foto staat.
Heb het priniciepe van de "grote" pa tafels proberen na te maken.
Het meubel moet nog of een blindplaatje of een draadloze mic ontvanger in komen waar nu het gat zit.
verder ben ik tevreden over het resultaat.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
DJ-scratchStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-6-2010
Laatste: 23-4-2018
Berichten: 66
5-12-2010 18:44
Het ziet er erg netjes uit! Zitten de CDJ-1000's wel vast of niet?

P.s, leuk, zo'n konijntje op je lichtsturing...
GrandMA2 | Robe Picklepatt's | Adamson
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
5-12-2010 21:53
Flink aan het klussen geweest zo te zien, netjes. Is zo'n grote kist nog (alleen?) te hanteren? Wat staat er eigenlijk in de handgrepen gestanst?
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
5-12-2010 22:28
Erg eng, die tulpjes met verloop aan de DJ-kant van je meubel. Ik had een connectorpaneel onderaan of achteraan of aan de zijkant gemaakt.
Light Image
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
5-12-2010 22:56
cdj's zijn van ws soundexspres waarvoor ik daar draaien en zijn in losse cases vervoer.

Case kan je alleen hanteren maar is niet heel gemakkelijk. met twee is het simpel.
In de handvaten staat Kiro flightcases. daar heb ik mijn materiaal gekocht en is het hout op maat gezagen.
Een bedrijf hier bij mij in de buurt.

De tulpjes zitten er lang niet altijd aan, en ook het kabeltje was te kort voor deze avond.
Maar je roeid met de riemen die je hebt op de avond
onderkant is voor mijn geen mogelijkheid. zoals hier te zien hier staat hij op mijn meubel en is er aan de onderkant geen plaats.
De zijkant vond ik ook niet gemakkelijk/ mooi. dit omdat daar het publiek kan opkijken en er in de toekomst in dezelfde styl nog een lichtsturings meubel/case komt. en er straks langs komt te staan. tevens zitten er twee handvaten aan de zijkant van het meubel (zwarte) op deze op te pakken.

aan de bovenkant van het meubel zitten aan weerskanten van de cdn 90 bedieing, een wcd en twee tulp aansluitingen in schotel.
hier kan ik op in prikken wat er nodig is.
geen cdj's mee? dan laptop er? gast dj met platen spelers? prik maar in.
Met die gedachten is het gemaakt.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
Berichten: 234
9-12-2010 18:44

Ronny B schreef:

cdj's zijn van ws soundexspres waarvoor ik daar draaien en zijn in losse cases vervoer.

Case kan je alleen hanteren maar is niet heel gemakkelijk. met twee is het simpel.
In de handvaten staat Kiro flightcases. daar heb ik mijn materiaal gekocht en is het hout op maat gezagen.
Een bedrijf hier bij mij in de buurt.

De tulpjes zitten er lang niet altijd aan, en ook het kabeltje was te kort voor deze avond.
Maar je roeid met de riemen die je hebt op de avond
onderkant is voor mijn geen mogelijkheid. zoals hier te zien hier staat hij op mijn meubel en is er aan de onderkant geen plaats.
De zijkant vond ik ook niet gemakkelijk/ mooi. dit omdat daar het publiek kan opkijken en er in de toekomst in dezelfde styl nog een lichtsturings meubel/case komt. en er straks langs komt te staan. tevens zitten er twee handvaten aan de zijkant van het meubel (zwarte) op deze op te pakken.

aan de bovenkant van het meubel zitten aan weerskanten van de cdn 90 bedieing, een wcd en twee tulp aansluitingen in schotel.
hier kan ik op in prikken wat er nodig is.
geen cdj's mee? dan laptop er? gast dj met platen spelers? prik maar in.
Met die gedachten is het gemaakt.
Ziet er netjes uit! erg netjes!
Misschien ideetje om van die hoekwielen eronder te zetten? heb ik ook bij mij gedaan en gaat ideaal! wel niet over klinkertjes ermee, vinden de spelers niet erg fijn sad :( razz :p
Ps. leuke honda!
TLS-Productions
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
9-12-2010 23:45
bewust geen hoekwielen voor mij.
Ik heb een rijplaat die in het midden scharnieren heeft.
De hoekwielen hebben niet genoeg vrijeruimte om er over heen te rijden.
Zitten nu gewoon 4 tente/guite (moet ik even om liegen) onder, 2 met 2 zonder rem.

en onze achtertuin, waar hij dus regelmatig doorheen moet, heeft klinkers.
vind het dan ook wel fijn om er 100mm wielen onder te hebben.

De honda is toch wel een beetje mijn trots ashamed :$
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
12-12-2010 13:31
Haha NOOOIT zo een kist met cd's op wielen plaatsen liefst tillen of met steekwagen.

Zal je vaak zien als je mobiele geluid setjes verhuurt het eerste dat dood gaat zijn de lasers loopwerken etc.

Nathan
?Quote?
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
15-12-2010 03:06
Wat is het verschil tussen dit en cd-spelers in afzonderlijke cases bovenop een andere kist op wielen? Zolang de spelers goed in het schuim zitten is er niks aan de hand. Dit soort kisten zijn tenminste niet met een aanloopje in de bus te smijten.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)