Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2010

(359 reacties. Pagina 30 van 36)
Moderator(s): Dré
StinosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
28-2-2010 20:24
Dat is inderdaad de musicasions beurt:P zoveelste keer dat iemand dit zegt daarom doe ik het ook nog maar een keer.
Het word gehouden in de Darlin Market in rijswijk.
vorrige keer was al een succes geworden en het voordeel is dat het 2 dagen lang is!zondags de 2e dag werd de vooraad spullen ook weer bijgevuld bij sommige stands en er kwamen nog een paar stand's bij laugh :D
Nu Companion waarschijnlijk gaat helpen met het organiseren e.d word het 1e succes verbeterd. waarschijnlijk komen er nu meer standhouders en grotere bedrijven!.
Sommige mensen wisten nog niet echt wat musicasions was en dachten er niet veel over.
Het is een erg gezellige beurs met een leuke sfeer met live optredens van verschillende bandjes!
Catering is ook top!
tot 15 en 16 mei de volgende musicasions!
TLS-Productions
YoghurtStandaard Lid
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
28-2-2010 21:05

roystraver schreef:

o ja, uitendelijk geen key-coard gekregen tom, en joost.. Volgens mij heb ik bij jullie aan het eind nog 2 doosjes met kabels voor twee tientjes gekocht razz :p Nog een paar keer geboden op een LEM dx24+ (Gok). Maar die mocht niet mee laugh :D
Ja... moet je wel vragen he laugh :D Heb er genoeg uitgedeeld op de beurs.

Was jij niet degene die een tientje aan het bieden was op alles?
Keertje langskomen in Maarssen / Hilversum heb ik mooie keycoard voor je.
Victor JuniorStandaard Lid
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
28-2-2010 21:10

Yoghurt schreef:

Nee; je bent in de war met ons, 2 tientjes razz :p .
Waar zit de cut op dit apparaat?
HugoovStandaard Lid
Sinds: 23-4-2005
Laatste: 12-6-2019
28-2-2010 21:19
Man Man wat een prachtige dag... en wat een geouwhoer weer laugh :D
Waren in totaal met 6 man, waaronder Dj-Bpm

- 2x bij de Mc Donalds geweest
- 3kwart tank diesel erdoorheen (vanuit Twente)

Ontzettende berg zooi gekocht.. maar ook mooi spul! Bij Flashlight kon ik op een gegeven moment niet meer komen, lui bleven me maar spul aansmeren laugh :D (2 pallets mocht ik ook meenemen..)
Ze hebben nog wel een "mooi verhaal" bedacht bij een oude Dateq! zou van ACDC geweest zijn en er zou nog coke inzitten, 6 lijntjes!

@floriole, die blauwe Turbosound speakers (8"/1") 2 stuks zijn gekocht door mijn broerje... Als vervanging voor z'n soundmate easy topjes op zn kamer!!!!!shut up :X

Nog wat foto's gemaakt:
Hallo@Mac
laden
Bijna vol na 1e keer shoppen, u ziet de winkelwagen met daarin 12HE rack, 2x 1m boxtruss, Z1200MK2 etc etc
Vervoer! T5-TURBO-TURBO!

Al met al een mooie dag!
OVmusic.nl Licht&Geluid/Drive-in Show
YoghurtStandaard Lid
28-2-2010 21:25

Victor Junior schreef:

Yoghurt schreef:

Nee, aan jou verkoop ik uit voorzorg al niet laugh :D . Jij vertoont bierontwijkendgedrag shut up :X

Als standhouder heb ik de beurs vanuit een ander oogpunt mogen zien. Op ons gezellige hoekstandje veel (oud) bekenden mogen ontvangen, wat altijd erg leuk is.
Sfeer was naar mijn idee prima, maar goed ik heb niet alles meegekregen wat op de beurs is gebeurd uiteraard.

Zie hierboven een hoop posts dat alles te duur was. Of iets te duur is, is maar net afhankelijk hoe graag een standhouder er vanaf wil. Waren echt prima koopjes te krijgen, maar er leken niet echt klanten met meer dan 4 tientjes op zak in het gebouw te zijn (bij wijze van spreken) Heb van veel collega stands dan ook meegekregen dat er weinig 'serieuze dingen' verkocht zijn. Ook was er duidelijke verschuiving van wat het publiek zocht maar ook wat er wat aangeboden werd.
Voorgaande jaren werd er vooral gejaagd op parren, kabels, kleine koopjes en kisten.

De parren verkochten dit keer niet echt, de 'grabbel voor X euro' activiteit lag ook veel lager dan normaal.

Aanbod van de meeste stands was volgens mij ook wat anders dan andere jaren. Minder truss en theaterspots. En een hoger B-merk gehalte. Hoop oude digitale mengtafels, en kleine lichteffecten.

Al-met-al best wat kunnen verkopen, maar ging toch weer teveel mee naar huis. Zelf nog een videomixer voor een koopje op de kop getikt, en een QSC PL4.0 (want die had ik nog niet genoeg laugh :D laugh :D ).

Hoop mensen van het forum gezien (die ik al ken); Van de anderen is het altijd maar een hoog gevoel van 'die ken ik ergens van', fresh up my memory!
RoystraverStandaard Lid
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
28-2-2010 21:43

Victor Junior schreef:

Yoghurt schreef:

Haha, nee ik heb eens 200,- geboden op de LEM, hebben we een tijdje over staan praten. Voor de rest niet. Ik was dat keycoard eventjes helemaal vergeten, als ik in de buurt ben laat ik het weten!

Roy
DjjonStandaard Lid
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
28-2-2010 21:50

Hugoov schreef:

Ontzettende berg zooi gekocht.. maar ook mooi spul! Bij Flashlight kon ik op een gegeven moment niet meer komen, lui bleven me maar spul aansmeren laugh :D (2 pallets mocht ik ook meenemen..)
Ze hebben nog wel een "mooi verhaal" bedacht bij een oude Dateq! zou van ACDC geweest zijn en er zou nog coke inzitten, 6 lijntjes!
Haha ik was samen met Marc Ebbers en Nige DJ. De Mannen van Flashight hebben Marc deze Dateq volgens mij aangesmeerd. Een mixertje uit het jaar 1960 ongeveer haha.
Boemboem..
YoghurtStandaard Lid
28-2-2010 21:58

roystraver schreef:

Victor Junior schreef:

Yoghurt schreef:

Haha, nee ik heb eens 200,- geboden op de LEM, hebben we een tijdje over staan praten. Voor de rest niet. Ik was dat keycoard eventjes helemaal vergeten, als ik in de buurt ben laat ik het weten!

Roy
Volgens mij heb je dan met een collega van mij staan praten. 200 euro mag je LEM DX 24 namelijk gewoon komen ophalen hoor laugh :D
WatjeVIP Lid
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
28-2-2010 22:00

René Eppink schreef:

Martin en de Pearl? Hmm, dan moet ie waarschijnlijk best leuk geprijsd zijn geweest. wink ;) laugh :D
he he, iemand die weet hoe grote fan ik van de pearl ben ;)

vandezlefde stand stond ook een jands event 416 waar ik toch wel erg in geintreseerd was/ben

[edit] als iemand mij dus kan vertellen van wie deze stand was :D
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
CyberDanceVIP Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
28-2-2010 22:12
Pearl fan en dan voor een Jands 416 gaan? dat wordt wennen razz :p :+
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2

Terug naar forum Reageer (zonder quote)