Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 30 van 219)
Moderator(s): Dré
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
1-1-2006 22:39
en als je nu 4 dagen achtereen moet draaien in zelfde toko bv met carnaval... breek je dan iedere avond weer af ?
vaj-ta-lie-tie
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
2-1-2006 01:17

Roeltje schreef:

en als je nu 4 dagen achtereen moet draaien in zelfde toko bv met carnaval... breek je dan iedere avond weer af ?
in mijn situatie:
ik ben nu voor 3 dagen geboekt op dezelfde locatie,
ik laat mijn geluid en truss staan waarschijnlijk,
maar derest gaat mee.
durf het gewoon niet aan.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
2-1-2006 01:41
Het hangt er vanaf wie er in de tussentijd nog op die lokatie komen op het moment dat ik er zelf niet ben. Als de ruimte overdag niet gebruikt wordt, de apparatuur staat van buitenaf uit het zicht en de ruimte is afsluitbaar, dan laat ik spullen staan. Als er wel mensen komen buiten het feest om, dan hangt het er vanaf of de apparatuur "uit de loop" staat op een plek waar niet standaard mensen zijn, zoals op een podium o.i.d. Verder speelt bij mij de indruk van de uitbater van een lokatie erg mee. Ik zet alles wel zo neer dat er niet iemand mee kan gaan pielen, dus alles uit, stekkers uit de WCD's (en snoeren ingerold onder de tafels) en vliegkisten dicht.

Cd-collectie en koptelefoon gaan wel altijd mee naar huis.
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
2-1-2006 10:31
Hetzelfde geldt voor mij. Hangt volledig af van de lokatie. Maar in elk geval gaan de cd's altijd mee naar huis. Dat is tenslotte het grootste kapitaal.
Dance the night away!
MucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2005
Laatste: 3-1-2006
Berichten: 12
3-1-2006 11:16
Mijn oom beschikt over een nieuwe renault bestelbus met hydraulische laadklep..
Deze is te groot voor ons nog :P maargoed.. voor de toekomst toch altijd makkelijk.. en natuurlijk makkelijker dan in onze renault megane senic met aanhanger.
Kost ons 10cent de kilometer.. maar dat verrekenen we natuurlijk weer ;)
SebasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2005
Laatste: 19-10-2011
Berichten: 56
10-4-2006 15:08
Uiteraard hebben wij een eigen trailer, wel enkelasser maar net groot genoeg.
Belettering was snel geregeld, daar werk ik nl ook voor.
( stuur maar een mailtje als je meer wilt weten daarvan :p )
Schijt aan de overheid
Dj_eerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-4-2003
Laatste: 13-7-2012
Berichten: 99
11-4-2006 19:22
Ik denk zo over het beletteren (ik weet niet of dat al eerder is langsgekomen)

Ik vind het niet verstandig om je aanhangwagen te beletteren.
Stel je bent op locatie (met aanhanswagen) En er staat op Drive in show of iets dergelijks. Je zet hem daar neer,leeg, misschien wel op een parkeerplaats.

Dieven denken , ah drive in show, geld. Breken je aanhangwagen open en er zit niets in. Zij niet blij, jij ook niet, want je zit wel met een opengebroken aanhangwagen.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-4-2006 19:27
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 11-4-2006 19:28
Dat is inderdaad al meerdere malen ter sprake gekomen, ook in dit topic volgens mij. (Maar daarvoor zou je het even helemaal moeten doorlezen.)
Henry viskerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 12-5-2010
Berichten: 43
11-4-2006 19:27

dj_eer schreef:

Ik denk zo over het beletteren (ik weet niet of dat al eerder is langsgekomen)

Ik vind het niet verstandig om je aanhangwagen te beletteren.
Stel je bent op locatie (met aanhanswagen) En er staat op Drive in show of iets dergelijks. Je zet hem daar neer,leeg, misschien wel op een parkeerplaats.

Dieven denken , ah drive in show, geld. Breken je aanhangwagen open en er zit niets in. Zij niet blij, jij ook niet, want je zit wel met een opengebroken aanhangwagen.
Ik denk er toch anders over. Veel mensen zien je rijden en onthouden je naam (of een deel ervan). Als ze dan zelf een feest geven denken ze aan je en verdien jij er weer wat aan. Mocht ooit je aanhangwagen open gebroken worden (wat ik nog niet veel heb gehoord) dan heb je die kosten al weer terugverdient door de extra feesten die het heeft opgeleverd.

Ook is het zo dat als je aanhanger wordt gestolen je altijd de letters blijft zien, zelfs al zijn ze eraf gehaald. Daardoor is je aanhanger een stuk minder interessant om te stelen.

Groeten Henry
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
11-4-2006 19:37
Edit omdat er zo snel wordt gereageerd: Tegen het openbreken:
Daar hebben ze iets heel slims op gevonden... gewoon dat ding niet op slot doen als hij leeg is!
Als je een bus/vrachtwagen hebt met hydraulische klep, zet je deze gewoon een klein stukje open. Je zorgt er gewoon voor dat eventuele dieven goed kunnen zien dat er niets in zit.
Dit principe gebruiken veel grote transportbedrijven ook en het is helemaal zo dom niet.
Darth Crossfader

Terug naar forum Reageer (zonder quote)