Forum > Geluid

Geluidsbegrenzer met afstandsbediening

(31 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1370
30-3-2004 23:54
Opbouwende kritiek is goede kritiek. Ik zie het probleem eigenlijk niet (naast dat het behoorlijk OT is).
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
31-3-2004 00:12
Ik schrijf foutloos nederlands maar typen daarintegen is een ander verhaal bij mij. Waarom -> Tijdens het typen gaat alles zo snel dat zulke dingen er wel is bij in schieten.

Wat betreft de website -> Het kan mij persoonlijk weinig schelen dat er stijl en taalfouten in zitten. Waarom? Nou heel simpel, ik maak die site in m'n vrije tijd. Aangezien ik een drukke baan vriendin eigen woning en alles heb zit ik wat dat betreft nogal krap in de vrije tijd en dus zullen die taal en spelfouten in die site het laatste zijn waar ik s'nachts van wakker zou kunnen liggen. Mensen zouden wat dat betreft ook is na moeten denken dat ik die site niet voor mezelf sta te maken. Ik weet het wat dat betreft allemaal wel en ik zou die kennis net zo goed voor me kunnen houden en de hele zooi kunnen laten verrekken en laten voor wat het is. Zelf wel enig flauw benul hoeveel tijd er in zo'n site zit? Ik denk het niet namelijk.

Ik heb zoiets van -> Wees blij dat er iemand is die het doet. Die stijl en taalfoutjes zijn wat dat betreft maar details waar 95 van de 100 mensen overheen lezen en ze niet eens opmerken. Zolang het duidelijk is wat er bedoeld word ben ik niet zo'n zeikerd die over een d of een t gaat vallen en ik denk velen met mij.

Als ik een stukje op een forum schijf is dat 9 van de 10 keer niet foutloos. Is dat een probleem? Nah ik denk het niet want mensen weten donders goed wat je bedoeld en of je zoiets nou met of zonder een spelfoutje schrijft kan weinig mensen schelen.
Je schrijft wat op een forum........ Ik ben geen sollicitatie aan het doen of een ambtenaren briefje aan het schrijven. Nee ik probeer iemand te helpen en daar kan een spel/stijlfoutje volgens mij echt niet zo'n storende factor in zijn.

En ja, jou opmerking was inderdaad even de druppel die de emmer deed overlopen. Ik ben het namelijk een beetje zat al dat gezeik en vandaag of morgen donder ik die site echt nog een keer offline en mag iedereen het zelf uitzoeken wat mij betreft. Schoppen tegen een initiatief wat een ander onderneemt om een nieuweling verder te helpen (met juiste info voor zover ik weet) vind ik wel een beetje flauw.

Binnen 5 maanden tijd heb ik dik 25.000 hits gehad op de site. 1 of 2 keer een mail met iemand die dankjewel zegt en je verteld dat ie blij is met het initiatief. De rest van de mensen stuurt alleen maar een mail met een vraag die je beantwoord en vervolgens hoor je niets meer van zulke mensen.
Je krijgt mailtjes over dat er een spelfoutje in zit en dat ik dat maar moet verbeteren (nouwwwwwwwww dat maak ik zelf wel uit).
Ik kreeg van de week een mail omdat er 1 keer diamond in een tekst stond (was vertaald uit het engels) en in de rest van de tekst stond wel gewoon diamant dus dat kon echt niet volgens die persoon en dat moest ik wel ff veranderen (ook op zo'n wijzend vinger toontje geschreven aangezien ie toch ff moest zeiken want meneer zat fout met zijn eliptisch/spherisch naalden verhaal). Dat mailtje kreeg ik trouwens een dag of 3 nadat ik een hele waslijst vragen van de desbetreffende persoon had beantwoord.
Ik heb die persoon een mail gestuurd met de mededeling dat ie vanaf nu op de blocklist stond in de mail en dat ie lekker in elkaar kon zakken waar daar ga ik dus geen moeite voor doen. Ga namelijk niet om een advies vragen en het vervolgens in de wind slaan omdat je het denkt beter te weten (terwijl ie dat echt niet wist).

Ik word er dus een beetje moe van dat er constant overal tegen aan word geschopt terwijl je wel tijd en moeite in het hele verhaal word gestopt.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
31-3-2004 00:12

Reemski schreef:

Opbouwende kritiek is goede kritiek. Ik zie het probleem eigenlijk niet (naast dat het behoorlijk OT is).
Ik noem het gewoon zeuren en miepen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 5-10-2024
Berichten: 9491
31-3-2004 00:33
Edit Mod: back on topic please!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
31-3-2004 09:23

Timyzermans schreef:

Weet er iemand of er een begrenzer op afstandsbediening bestaat
Met een dbx driverack 260 plus zone controller zou dit lukken.
www.driverack.com/260.htm en www.driverack.com/zcseries.htm

Al zijn die hier eigenlijk niet voor bedoeld... wink ;) en is het waarschijnlijk niet de goedkoopste oplossing.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
31-3-2004 18:56

Timyzermans schreef:

Weet er iemand of er een begrenzer op afstandsbediening bestaat? Liefst een draadloze afstandsbediening om mee te geven aan de portier voor het geval dat de politie geluidsmetingen komt uitvoeren..
Alle Dateq horeca limiters (SPL-2 en SPL-3) zijn voorzien van een stroomlusje. In dat lusje kun je een potmeter plaatsen zodat je op afstand de maximale output terug kunt regelen vanaf het punt zoals het door de gemeente (als het goed is) is ingesteld. Dus eigenlijk precies wat je wilt. Alleen heeft de portier dan geen draadloze afstandbediening maar zul je een kastje ergens moeten plaatsen met een potmetertje erin).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
AquiltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-3-2003
Laatste: 7-9-2011
Berichten: 66
11-5-2004 02:20
Het is zonde om weer wat KB'tjes te verspillen met een nieuwe topic dus vandaar dat ik het hier maar stel. Ik heb idd ook het probleem dat de politie langskomt omdat het 'te hard' staat. Het probleem is dat wij geen limiter hebben en ik zag dat die krengen een hele hoop geld kosten(dateq). zijn dit de enige of zijn er alternatieven die een stuk goedkoper zijn.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-5-2004 11:47
Een dB meter aanschaffen en zelf het niveau in de gaten houden.
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
11-5-2004 11:55
Als de gemeente hier geen eisen aan steld, kun je best een goedkopere limiter nemen (het is maar welke waarde je hecht aan geluidskwaliteit) Ga eens kijken naar de behringer limiters!
Maar dat is MIJN mening...
DuskyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-5-2004
Laatste: 18-10-2007
Berichten: 13
11-5-2004 14:23
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 11-5-2004 19:44
pret, k#t wouten ook...kan je nie eens meer een beetje feesten... laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)