Forum > Newbie Forum

Multikabel op schakelpaneel

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
MeGodYouDieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-7-2003
Laatste: 1-2-2007
14-8-2003 22:31
Ja maar, ik snap er echt niks van probeer het eens uit te leggen alsof je het tegen iemand hebt die net de elektrischiteit heeft ontdekt. Misschien dat een van mijn elektriesjen vrienden hier iets van begrijpt. puh, dacht dat mijn plan makkelijk was uittevoeren. Had echt gedacht dat ik pin 5,6 gewoon aan de koperdraad kon solderen sad :( .
Disco Venga -Xperience the beat-
NijhuisrVIP Lid
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
14-8-2003 22:36

MeGodYouDie schreef:

Ja maar, ik snap er echt niks van probeer het eens uit te leggen alsof je het tegen iemand hebt die net de elektrischiteit heeft ontdekt. Misschien dat een van mijn elektriesjen vrienden hier iets van begrijpt. puh, dacht dat mijn plan makkelijk was uittevoeren. Had echt gedacht dat ik pin 5,6 gewoon aan de koperdraad kon solderen sad :( .
je snapt er nix van? laat je vrienden het dan lezen, en ga het niet voor ze navetellen.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 31-10-2024
15-8-2003 00:22
Ik denk toch dat deze jongen eerst maar een een boek in de bib moet lezen over elektriciteit, en de gevaren er van.
VOOR dat hij de soldeerbout ter hand neemt!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 7-10-2024
15-8-2003 07:26
Het lijkt mij veel verstandiger dat Me-god-you-die niet zelf aan zijn 230V-installatie gaat rommelen. Anders zou het weleens Me-god-I-die kunnen worden.

We gaan geen stap-voor-stap gebruiksaanwijzing op het forum zetten waarmee iemand zonder kennis van electriciteit zelf een multi met gecombineerde nul op een schakelpaneel gaat aansluiten. Straks gaat het mis en dan hebben wij het gedaan.

Laat iemand met verstand van zaken deze aansluiting voor je maken.
Topic gelocked voor er ernstige ongelukken gebeuren!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Afgesloten topic