Forum > Licht

Zelfbouw LED basis verlichting

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
3-10-2008 00:09
De multikabel kwam deze week binnen, en de boel voor het eerst aangesloten.

Het werkt boven verwachting, er komt best veel licht uit (huiskamer en kleine feestjes nivo natuurlijk)

Nu kan ik pas mijn bedachte patronen goed zien en het werk! Ik zal zeer binnenkort wat foto's plaatsen. Nu heb ik eindelijk compact licht voor feestjes zonder parren met kwetsbare hete gloeilampen die een groep eruit kunnen trekken in huis omgeving.

Voor mensen die (zeer) handig zijn in electronica is dit een leuk project, als er mensen zijn die intresse hebben in de sturingelectronica kan ik ze een end opweg helpen. Het is dus wel solderen geblazen met IC's en 1600 solderingen van de leds razz :p
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
3-10-2008 00:12
De multikabel kwam deze week binnen, en de boel voor het eerst aangesloten. De kabel past precies in de 150watt halogeen behuizingaansluiting. Mooie soepele kabel, echt goedkoop van Dap hoor!

Het werkt boven verwachting, er komt best veel licht uit (huiskamer en kleine feestjes nivo natuurlijk)

Nu kan ik pas mijn bedachte patronen goed zien en het werk! Ik zal zeer binnenkort wat foto's plaatsen. Nu heb ik eindelijk compact licht voor feestjes zonder parren met kwetsbare hete gloeilampen die een groep eruit kunnen trekken in huis omgeving. De bar is slechts 50CM met 4 "parren" die volledig draaibaar zijn.

Voor mensen die (zeer) handig zijn in electronica is dit een leuk project, als er mensen zijn die intresse hebben in de sturingelectronica kan ik ze een end opweg helpen. Het is dus wel solderen geblazen met IC's en 1700 solderingen van de leds razz :p
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
-bart-VIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-10-2002
Laatste: 14-8-2015
Berichten: 388
7-10-2008 15:24
Ik ben wel benieuwd naar de foto's...
Petty materialists!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)