Forum > Geluid

Top Speakers

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Blackoutclub.tkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 6
28-5-2008 17:49
Poee weer een hoop verschillende meningen shocked 8O

Ik ga binnenkort toch echt maar is zelf luisteren naar deze kasten. En dan voor mezelf bepalen welke ik het beste vind klinken. En welke er het hardst gaan.

Eerst eens goed orrienteren. Ben van plan begin Juli nieuwe aan te schaffen dus ik heb nog ruim een maand de tijd!

Nog even een vraagje: Ik heb nu passieve subs, maar kan ik daar eigenlijk wel actieve tops op zetten?
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
28-5-2008 18:21

Blackoutclub.tk] schreef:

Ik ga binnenkort toch echt maar is zelf luisteren naar deze kasten. En dan voor mezelf bepalen welke ik het beste vind klinken. En welke er het hardst gaan.

Eerst eens goed orrienteren. Ben van plan begin Juli nieuwe aan te schaffen dus ik heb nog ruim een maand de tijd!
Dat is inderdaad het beste wat je kunt doen.
Nog even een vraagje: Ik heb nu passieve subs, maar kan ik daar eigenlijk wel actieve tops op zetten?
Natuurlijk kan dat, enige verschil is dat je 2 signaallijntjes erbij trekt. Ik neem aan dat je een actieve processor of crossover gebruikt?

Nog even wat betreft dat ZX verhaal, ik heb meerdere malen met deze kasten gewerkt en maar de klank is mij niet goed bevallen. Neemt niet weg dat deze kasten prima hun werk doen.
Over de SX-300's ben ik zeer tevreden, heb nu 3 jaar 4 van deze kasten in gebruik, daarvoor ook met de SX-100 gewerkt. Deze kasten klinken prima, maar ze zijn gewoon aggressief in het hoog, door op de processor een dipje in te stellen rond de 4K is dit prima op te lossen, maar je moet hier wel rekening mee houden.
Je moet deze kasten ook niet naast een veel duurdere kast leggen want dan valt het hoog gewoon vies tegen (sisserig hoog).

Ik weet niet waar de TS weg moet komen, maar je mag gerust hier een keer de SX-300's komen beluisteren.

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
RuudjanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-7-2006
Laatste: 27-2-2010
Berichten: 48
30-5-2008 14:14
Als je toch bekend bent met LEM, kijk dan eens naar de nieuwe speaker van LEM; LEM Master M5! Soort van opvolger van de D400, maar dan beter en de prijs ligt onder jouw budget. Hierbij 2 LEM T-5SA subjes eronder en je bent voor 3100 euro klaar.....
succes

Terug naar forum Reageer (zonder quote)