Forum > Algemeen Forum

Alles nieuw aanschaffen

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
JadjongStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2002
Laatste: 2-1-2021
Berichten: 614
24-1-2006 19:52
Ongelimiteerd budget?
Mixer: Dateq LPM7.3 ?Is degelijk, kan tegen een stootje, iedereen kan er mee werken en heeft genoeg kanalen.
CDspeler: Pioneer CDJ200/Denon S1000 ?Is degelijk, kan redelijk tegen een stootje en is in staat mp3 af te spelen.
Computer: Standaard rackmount: ?Dualhead kaartje erin+ 15" tft als werkscherm. 4-kanaals Maya kaartje voor het geluid. Laten bouwen door de lokale pc-bouwer.
Eindsetje: Soundprojects SP4 top&bas ?Geen geklooi met ampracks, simpel power en signaal erin en gaan. Ook bijna niet kapot te krijgen door de ingebouwde limtiter. Zeker voor een school zou ik het niet te nauw nemen met de headroom in de PA, een foutje is zo gemaakt.

Budget nogsteeds ongelimiteerd?
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
24-1-2006 20:07

jadjong schreef:

Ongelimiteerd budget?
Mixer: Dateq LPM7.3 ?Is degelijk, kan tegen een stootje, iedereen kan er mee werken en heeft genoeg kanalen.
CDspeler: Pioneer CDJ200/Denon S1000 ?Is degelijk, kan redelijk tegen een stootje en is in staat mp3 af te spelen.
Computer: Standaard rackmount: ?Dualhead kaartje erin+ 15" tft als werkscherm. 4-kanaals Maya kaartje voor het geluid. Laten bouwen door de lokale pc-bouwer.
Eindsetje: Soundprojects SP4 top&bas ?Geen geklooi met ampracks, simpel power en signaal erin en gaan. Ook bijna niet kapot te krijgen door de ingebouwde limtiter. Zeker voor een school zou ik het niet te nauw nemen met de headroom in de PA, een foutje is zo gemaakt.

Budget nogsteeds ongelimiteerd?
Hmm, denk dat een 12.000 ( gok? ) toch wat te heftig wordt voor een school..

Kijk eens naar 2 Lem D400 met die leuke sub die erbij hoort. Ben je af van amps enhele randapp gezeur.

Voor mp3's en cd's een wonderdoosje van Numark, de MP CD3. Erg leuke speler en dood simpel!

en tjah.. de mixer, kijk eens naar een simpele ( kleine ) PA tafel van Dap ofzo. Of als het geld er is een A&H oid. ( Dap GIG12/A&H PA12, ik weet ik weet 2 totaal verschillende tafels maar ok.. )

Mijn keus zou zo gemaakt zijn!laugh :D
Soms..
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
24-1-2006 20:24
Mag ik jullie er even aan herrineren dat dit topic uit 2003 stamt? Op zich waren de bijdragen wel zinnig, maar ik denk dat het voor de OP niet echt veel meer uitmaakt wink ;)
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)