Forum > Geluid

HK PR:O 15'' top en 18'' bass

(21 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DriveinteamStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 16-5-2016
Berichten: 281
4-9-2006 17:50
Zelf heb ik de door de OP voorgestelde combie nog nooit gehoord. Maar over de actor DX set ben ik zel minder te spreken. Vooral in vergelijk met een setje Lem T5A + 2 x Lem T5SA per kant. Dit setje kost ongeveer 2000 euro minder. En klinkt in het hoog veel mooier naar mijn mening dan de Actor DX set. En in het laag drukt het naar mijn idee veel meer door dan de Actor DX set. De enige nadelen in mijn ogen aan de Lem set zijn: 1. Dat hij standaard niet uitgerust is met powercon. En 2. Dat er geen standaard hoezen zijn bij mijn weten.

Al met al als je dit bedrag wilt gaan uitgeven ga zeker eens beide setje vergelijken. Of de lem sowieso een beluisteren want ik was ook direct verkocht toen ik dit setje hoorde.

Dan nog even over mackie dat is in mijn ogen en waarschijnlijk in de ogen van veel meer mensen niet meer wat het is geweest. Ik vind de oude series nog wel redelijk gaan. Op het vreselijk schele hoog na. Maar de nieuwe series ben ik helemaal niet over te spreken. Ik vind het echt gewoon ongeloofelijke schreeuwbakken. Leuk voor als het echt hard moet maar als het geluid ook nog ergens op moet lijken denk ik dat er voor dat geld genoeg andere in mijn ogen leukere alternatieven zijn.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
5-9-2006 00:03
Patrick, kom hier eens aanfietsen. Dan kan ik je in ieder geval een idee geven van wat voor klank er voor (relatief) weinig geld neer te zetten is. Als ik bovenstaande verhalen zo lees ben je straks teveel geld kwijt voor iets wat uiteindelijk nog niet helemaal je van het is.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)