Zwarte contact dozen
(40 reacties. Pagina 3 van 5)Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 27-2-2006 15:06 |
iemand toevallig een adres waar ze de zwart slagvaste verdeelblokken verkopen (beetje redelijke prijs natuurlijk want ze staan nu overal voor rond de 25 euro maar dat vind ik echt te gortig) dj mouse edit/ lijkt mij niet echt een probleem aangezien dre deze niet verkoopt toch? en mag ook naar een elektronica zaak oid hoeft niet naar een licht/geluids shop | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! | |
MitchelStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-9-2003 Laatste: 22-7-2010 Berichten: 186 | 27-2-2006 15:09 |
ik heb ook zwarte stekkerdozen bij praxis gehaald en dat werkt perfect. wel zelf even de kabel en de stekker eraan vast maken. en dan is dithet resultaat. | |
Waar een wil is, is een weg. | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 27-2-2006 15:16 |
mitchel schreef: ik heb ook zwarte stekkerdozen bij praxis gehaald en dat werkt perfect.wel zelf even de kabel en de stekker eraan vast maken. en dan is dithet resultaat. | |
Light Image | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 27-2-2006 15:27 |
Meeste versterkers hebben verzonken aan/uit knoppen die in vergelijking met een schakelaar die uitsteekt op een blokje zwaarder in te drukken is. Bij de Palladium 1600 hoe je de knop maar aan te raken, en hij is om. Ook steekt hij uit. Bij de Gemini X-03 hoef je de knop maar aan te raken en hij springt al uit. Zelfde geldt voor CD-speler, meestal verzonken of anderszins "beveiligd". De knop in de Brennenstuhl schakeldoos is half verzonken, en die slaat pas om als hij over de helft is, en is dus zeker niet zomaar om te stoten! Ik denk dat dit er dus echt aan ligt waar je hem gebruikt, wat voor een, en met welke apparatuur. Bij ons werkt het perfect, en ik zie geen rede om het anders te doen. Ik gebruik de schakelaars zeker, mocht ik alles even uit willen zetten omdat ik ga eten ofzo, dan kan iemand anders de apparatuur ook niet aanzetten, omdat de schakelaar diep binnenin de booth zit. | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 27-2-2006 15:32 |
DJ Delay schreef: Ik gebruik de schakelaars zeker, mocht ik alles even uit willen zetten omdat ik ga eten ofzo, dan kan iemand anders de apparatuur ook niet aanzetten, omdat de schakelaar diep binnenin de booth zit. | |
Light Image | |
MitchelStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-9-2003 Laatste: 22-7-2010 Berichten: 186 | 27-2-2006 15:46 |
JeroenVDV schreef: mitchel schreef: ik heb ook zwarte stekkerdozen bij praxis gehaald en dat werkt perfect.wel zelf even de kabel en de stekker eraan vast maken. en dan is dithet resultaat. en deze leg ik vaak in de trus dus hoeven ze ook niet echt super slagvast te zijn. | |
Waar een wil is, is een weg. | |
DiederikStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-5-2003 Laatste: 3-2-2021 Berichten: 619 | 27-2-2006 17:29 |
Als je per se een of meerdere hoofsdschakelaars wilt hebben, zou je ook zware draaischakelaars kunnen nemen en die netjes in een paneeltje bouwen. Die dingen worden anno 2006 nog steeds gemaakt (ik ben ze laatst nog tegengekomen, weet alleen echt niet meer waar). Die druk je niet zomaar om (kost nog behoorlijk wat kracht) en staat nog lekker retro ook | |
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie | |
DeWitStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2003 Laatste: 15-10-2018 Berichten: 648 | 2-3-2006 11:52 |
Die dingen zitten in zowat elke (bouw)stroomkast. | |
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein | |
PartyfishStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-9-2002 Laatste: 6-1-2017 Berichten: 673 | 2-3-2006 13:15 |
Nou we het hier toch over contactdozen hebben... Is het geen idee om iets van slagvaste dozen in de webshop te zetten? Ik zelf heb hier bijvoorbeeld wel interesse in en ik denk dat ik niet de enige ben. Zou in mijn ogen een mooie aanvulling zijn... | |
Jerre2Standaard Lid Uit: België Sinds: 31-3-2005 Laatste: 30-3-2016 Berichten: 157 | 2-3-2006 20:49 |
de hoofdverdeling doe 'k ook met dat soort zwarte doosjes (belgische dan wel te verstaan: doosje) en dit ook voor kleine sets, maar voor grotere sets maak ik er echt geen probleem van dat er witte doosjes (zonder switch dan wel te verstaan) in liggen. Geen kat dat 't ziet en na een tijdje zien ze toch bijna zwart/grijs. Ook korte verlengkabeltjes tot 3m zijn bij mij wel 'ns witte (heb d'r nog nooit over horen klagen en 'r zijn verschillende grote firma's die 't ook zo doen). De blokjes met switch worden wel 'ns gebruikt aan de lichttafel om een ventilatortje ed te schakelen. | |