Forum > Algemeen Forum

Ergernis...!

(61 reacties. Pagina 3 van 7)
Moderator(s): Dré
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 431
9-10-2005 19:09

djp schreef:

sandervandermaat schreef:

(echter hebben de mensen met firefox daar niks aan)
wie gebruikt dat dan? sneaky :V

sandervandermaat schreef:

hoop mensen die gek worden van IE
indeed, ik gebruik altijd firefox, veel beter programma

*ontopic: aan de ene kant is het qua links en 2ehandsforum wel een beetje de schuld van de mensen zelf hé dat ze bekritiseerd/gequote worden, ik bedoel, als je zelfs de regeltjes niet leest...
Fun is serious business!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
9-10-2005 19:14

Viero schreef:

*ontopic: aan de ene kant is het qua links en 2ehandsforum wel een beetje de schuld van de mensen zelf hé dat ze bekritiseerd/gequote worden, ik bedoel, als je zelfs de regeltjes niet leest...
Waarom hebben we dan nog speciale moderators op dit forum, als er blijkbaar al 4251 rondlopen?
Light Image
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 431
9-10-2005 19:27

JeroenVDV schreef:

Viero schreef:

*ontopic: aan de ene kant is het qua links en 2ehandsforum wel een beetje de schuld van de mensen zelf hé dat ze bekritiseerd/gequote worden, ik bedoel, als je zelfs de regeltjes niet leest...
Waarom hebben we dan nog speciale moderators op dit forum, als er blijkbaar al 4251 rondlopen?
we kunnen ze maar helpen, ze hebben al zoveel werk, als ze dan nog eens al die links klikbaar moeten maken...
Fun is serious business!
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
9-10-2005 19:37
Gelul, ieder moet eerst eens naar zichzelf kijken voordat je kritiek op een ander hebt.

Indien iemand 'iets' fout doet hoeven er niet 7 gebruikers te zijn om hem daarop te wijzen.

Dan kan zoiets subtiel gezegd worden, al dan niet door een mod. Als 'niet'mod kun je ook een mailtje doen naar de betreffende persoon.

Ik heb meer het idee dat sommige mensen er een sport van maken om het anderen (lees: nieuwe mensen) moeilijk te maken. Daarvoor zitten we toch niet hier?...
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
9-10-2005 19:55
en dat is ook gelul, er zijn ook zat nieuwe mensen op dit forum die hun best doen.
en ook laten zien dat zij de zoekfunctie en de regels gebruiken.

En dan heb je ook nog het handjevol nieuwe leden die dat niet doen.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
9-10-2005 19:59

djp schreef:

en dat is ook gelul, er zijn ook zat nieuwe mensen op dit forum die hun best doen.
en ook laten zien dat zij de zoekfunctie en de regels gebruiken.

En dan heb je ook nog het handjevol nieuwe leden die dat niet doen.
Ik heb geen idee waar dat een reactie op is, maar in ieder geval niet op Jurries post. Die zegt nergens dat er geen nieuwe mensen zijn die hun best doen.
Light Image
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
9-10-2005 20:07
ik reageerde meer op dit:

Ik heb meer het idee dat sommige mensen er een sport van maken om het anderen (lees: nieuwe mensen) moeilijk te maken. Daarvoor zitten we toch niet hier?...

denk dat het verkeerd overgekomen is.

edit: en nu ik het zo terug lees, klopt er ook helemaal niets van, als iemand van de modjes mijn post wil deleten zou dat wel oké zijn want het SLAAT nergens op shut up :X

Goed...

Laten we met zijn allen het gezellig houden.
niet over alles lopen zeuren
niet constant elkaars links lopen quoten
of met regels lopen gooien

en die taken gewoon aan de modjes op dit forum overlaten.

en het gewoon als vanouds over licht & geluid gaan babbellen
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
9-10-2005 20:25

djp schreef:

en dat is ook gelul, er zijn ook zat nieuwe mensen op dit forum die hun best doen.
en ook laten zien dat zij de zoekfunctie en de regels gebruiken.

En dan heb je ook nog het handjevol nieuwe leden die dat niet doen.
Ik kan een handje vol topics op gaan zoeken van de desbetreffende personen waar ze zelf schijnbaar ook te balazerd waren om de search te gebruiken of de forum regels schijnbaar slecht gelezen hebben. (overigens moet ik bekennen dat ik ze zelf nog nooooooooooooit heb gelezen. Iets wat ook niet nodig is als je jezelf enigssinds normaal op stelt)

Voor mensen die de regels niet opvolgen word een hele resolute methode gehanteerd, mod knalt het desbetreffende topic op slot + de reden waarom ie dat heeft gedaan. Klaar ben je volgens mij.....

Daar hoeven niet nog eens ik weet niet hoeveel mensen een mening over te geven in het desbetreffende topic en regeltjes aan te halen om een nieuwe user mee om de oren te slaan. Of zullen we in het vervolg gewoon iedereen die iets niet volgens de regels doet meteen met z'n allen af gaan zitten branden....... zal een gezellige boel worden dan.

Niemand is dus perfect, ik niet, jij niet, niemand niet. SIM-PEL.

En als je het nodig vind om de moraal ridder uit te gaan hangen zou ik je eigen post history maar eens gaan checken voor je anderen op de vingers tikt.
Regels worden gemaakt door de mods en admins, die hanteren die regels ook en geven ze invulling, voor zover ik weet zijn het allemaal mensen die hun volle verstand nog hebben en dat prima kunnen en dus is het totale onzin om met z'n allen boven op een "foute post" te duiken en meteen met het vingertje te wijzen..... dat deden we op de kleuterschool en die tijd ligt toch ver achter ons mag ik hopen (al heb ik daar bij sommigen erg hard mijn twijfels over)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
9-10-2005 21:24
Voor mensen die de regels niet opvolgen word een hele resolute methode gehanteerd, mod knalt het desbetreffende topic op slot + de reden waarom ie dat heeft gedaan. Klaar ben je volgens mij.....
Eigenlijk hebben wij het in dit topic over twee verschillende dingen.

Het plaatsen van een niet klikbare link is voor zover ik weet geen regel maar een "gemak".

Een mod zal zich hiermee normaalgesproken ook niet mee bemoeien.

Martin.
kvm entertainment
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
9-10-2005 22:02
Het ging mij er vooral om dat zolang een mod zich er niet druk om maakt andere users dat al helemaal niet hoeven te doen. En het zijn vaak de mensen die verder vrij weinig nuttige info posten die daar een handje van hebben (zoals ik al zei... compensatie gedrag).

Mods zijn er om dingen te corrigeren, mensen op hun fouten te wijzen en hun op de plek te zetten als het uit de hand loopt. Als we met z'n alleen ook nog eens in ieder forum gedeelte gaan zitten zeiken en zaniken op elkaar omdat iemand een link niet klikaar heeft gemaakt.......
Hoeveel moeite is het om een link te copy en pasten? Bij mij is het een paar klikken, dubbelklik op de regel, appeltje+C, appeltje+N, appeltje+V en een enter en klaar ben ik. En als mensen daar al te lui voor zijn vraag ik me af hoe ze het in het normale leven vergaat... sneaky :V

Dat men er een keer wat van zegt allá, maar dat vervolgens 5 man dat nodig vind in een topic vind ik een zinloze verspilling van database ruimte op het forum. Ga mekaar dan lekker lastig vallen via de mail in plaats van op het forum.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)