Forum > Geluid

Synq SMX-2

(304 reacties. Pagina 3 van 31)
Moderator(s): Dré
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
4-6-2005 18:35

Dré schreef:

Maak hem maar DJM sized (is nu eenmaal de standaard geworden, of we dat nu wel of niet leuk vinden).
Is nog altijd inbouwbaar met adapter in een flightcase (Denon... wink ;) )maar zodra er meer kanalen aan te pas komen wordt hij toch een stuk groter (19")... dus ik denk dat de smx-2 maximaal evenveel kanalen zal bevatten als de smx1.

Grtz
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
4-6-2005 19:39

Mati schreef:

hehe :D
dat van die uitgelekte info mag je wel vergeten ;)

ik heb al een hele tijd geleden deze mail gehad ;) (21 maart)

Beste Mathieu,

Fijn te horen dat de Synq producten je bevallen.
Ik kan je melden dat we op dit ogenblik aan een table top CD player
werken met digitale scratch, effecten, full MP3 compatibel enz...

Er wordt ook gewerkt aan een SMX-2 mixer...

Best Regards,
Mark Ameryckx
BEGLEC CVA
Zo zo, nog een table top er bij ook, reden om m'n set helemaal van synq te maken:P
*Quukske*
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
4-6-2005 20:10
Ziet er naar uit dat binnenkort Synq op vrij korte tijd nogal wat kwaliteitsproducten zal afgeleverd hebben. JBSystems is de laatste tijd al zo slecht nog niet (bij de betere budgedmerken) maar Synq maakt het toch helemaal wat een mooie uitbereiding is voor Beglec en wat misschien ooit positief positieve gevolgen zal hebben ook voor JBSystems... happy :) happy :)
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
4-6-2005 21:06

dj-exca schreef:

Ziet er naar uit dat binnenkort Synq op vrij korte tijd nogal wat kwaliteitsproducten zal afgeleverd hebben. JBSystems is de laatste tijd al zo slecht nog niet (bij de betere budgedmerken) maar Synq maakt het toch helemaal wat een mooie uitbereiding is voor Beglec en wat misschien ooit positief positieve gevolgen zal hebben ook voor JBSystems... happy :) happy :)
hoe bedoel je?
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
4-6-2005 21:50
2 x bewerkt. Laatst door Dj-exca op 5-6-2005 17:08
Als je een beetje in de toekomst denkt: Synq en JBSystems zitten onder eenzelfde bedrijf Beglec. Als Synq, succesvol, nogal geld in het laadje brengt kan JBSystems (daarom niet onsuccesvol maar...) daar ook rechtstreeks gebruik van maken plús daarbij komt het feit dat de kwaliteitsdrift van Synq gemakkelijk kan en zal weerslaan op zijn 'broer' JBSystems. (Wat misschien al een deel is gebeurt, en ik kijk naar de vibe-reeks, i-solution, AK-reeks, en de cd-850 kan een goeie basis voor een beter en vollediger model worden (wordt eens tijd)).

EDIT: Spellingsfoutjes verbetert.
EDIT2: Had der nog 1 late staan laugh :D
MatiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2005
Laatste: 8-8-2007
Berichten: 11
5-6-2005 16:37
inderdaad zoiets dacht ik ook al.
Als de evolutie van Beglecs producten zo blijft, gaan we nog wat mooie spullen zien :D

Synq zie ik toch al als een mooie vervanger van de "grote" merken hoor
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
5-6-2005 17:29
Een mogelijke verklaring naast mijn vorige, algemenere post, die alleszins een waarheid is:
Misschien is Synq gewoon een plan van Beglec, bedoeld als ladder voor JBSystems: JBSystems vindt het tijd om de professionele kant op te gaan en een grotere reputatie te verwerven (ze hebben trouwens alles wat een A-merk ook heeft), maar moet eerst bewijzen dat ze wél kwaliteitsproducten kan afleveren ondanks de speculaties van veel mensen die beweren dat ze het niet kunnen, maar die hebben ze onder een andere merknaam gelanceerd omdat hun reputatie maar wankel is en de dingen waarschijnlijk meteen al voor een groot deel zouden afgebroken worden, voor het nog maar op de markt verschenen zou zijn: Er zou zich afgevraagd worden hoe lang die dingen maar zouden meegaan, of het wel betrouwbaar is, en 'het is en blijft een jb' en van die typische jb-verwachtingen, sommige mensen zouden zich al gewoon niet interesseren. (Stel maar eens voor dat de smx-1 toen hij uitkwam een zilveren behuizing had met JBSystems erop geprint, met hun typisch groene supertwist display en jij daar met je professionele denon rack...)

Met andere woorden dat Synq met een schone lei is begonnen, mensen meer vertrouwen krijgen in Beglec, en JBSystems van dit alles gebruik maakt, meer en meer kwaliteitsproducten gaat ontwikkelen en zo zijn reputatie alsmaar gaat opkrikken. Het is maar een gedachtengang van mij hé, ik zeg niet dat dit waar is, ik ken de werkelijke situatie van het bedrijf niet maar dit zou een mogelijke situatie kunnen zijn. Maar zoals mijn vorige post in dit topic al verklaarde: JBSystems heeft er sowiezo baat bij hoe je het draait of keert, en dit als antwoord op de vraag van maaarten.
Dj sonicStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-1-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 80
5-12-2005 19:48
euhm voor degene die het niet hebben gemerkt: check aboutdj.nl
everything you wish about synq smx-2 en tzijt er geil uit shocked 8O

volgens mij moet je er zotte dingen mee kunnen doen, via de matrix ingangen kan je ja platenspeler of cd speler op 2 verschillende ingangen zetten en samen spelen, en dan op 1 van de inganden een effect plaatsen en bv de lage en hoge tonen wegfilteren van het kanaal waar de effecten toegepast worden en op het andere kanaal de andere tonen wegfilteren zodat je enkel een effect hebt op bv je hoge tonen zoals op de pioneer efx-500, volgens mij heb je veel mogenlijkheden...
vraag mij af of je de sampler appart kan gebruiken, want ze spreken over verschillende samples tesamen afspelen. Zou je dan aan sample kunnen afspelen en daar nog een een effect op steken?
TimDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2004
Laatste: 24-7-2024
Berichten: 349
5-12-2005 20:47
BOH die ziet er écht vet uit! KLIK!
Ook hier kan úw reclame staan!
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
5-12-2005 20:51
ziet er goed uit!

ze hebben goed om zich heen gekeken, layout ala djm500/600, displaytje en input select ala denon, mem-card ala technics/pioneer...

nu nog de kwaliteit en de prijs!
Music is what feelings sound like...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)