Forum > Geluid

DAP Soundmate set 3

(41 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 7-11-2024
19-11-2007 20:31
SM3 MK2 is doorontwikkeld op de MK1, tegen de afspraken van de grote baas in heeft een audiofiel die bij highlite op de TD werkt een MK1 set aangepast, met de MK2 als resultaat.

Nu gaat deze man 4 keer per jaar naar China om daar kasten uit te proberen om de in Nederland gemaakte ontwerpen te testen. Appart verhaal he!
KiebusStandaard Lid
Sinds: 18-10-2007
Laatste: 3-4-2014
20-11-2007 12:28

MG schreef:

SM3 MK2 is doorontwikkeld op de MK1, tegen de afspraken van de grote baas in heeft een audiofiel die bij highlite op de TD werkt een MK1 set aangepast, met de MK2 als resultaat.

Nu gaat deze man 4 keer per jaar naar China om daar kasten uit te proberen om de in Nederland gemaakte ontwerpen te testen. Appart verhaal he!
Nog apparter van dit soort verhalen is, hoe ze de wereld inkomen..... happy :)
Alles uit, behalve het licht!
MGStandaard Lid
20-11-2007 17:07

Kiebus schreef:

MG schreef:

Nog apparter van dit soort verhalen is, hoe ze de wereld inkomen..... happy :)
Want?
DriveinteamStandaard Lid
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 16-5-2016
21-11-2007 16:47
Nou even te verduidelijking ik heb dit ook wel eens eerder gehoord van een iemand die zelfs bij highlite gewerkt heeft.
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 9-11-2024
22-11-2007 11:44

driveinteam schreef:

Nou even te verduidelijking ik heb dit ook wel eens eerder gehoord van een iemand die zelfs bij highlite gewerkt heeft.
Tja. Ik heb wel eens gehoord dat de maan van kaas is (toch geloof ik ook dat niet gelijk zo maar even). Laten we ons houden bij de feiten. Speculaties zijn lekker (vooral gevulde speculaties met amandels) maar feiten zijn lekkerder (vooral geconfijte feiten ;-).

Ik kan me best voorstellen dat de persoon die bij Highlite verantwoordelijk is voor de ontwerpen (eigen ontwerpen zoals de X-reeks) met regelmaat in China te vinden is. Lijkt mij niets vreemds aan...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
23-11-2007 21:28
De wereld is rond, als een pannekoek! shocked 8O

Op zich lijkt de SM3 set heel aardig, alleen hoe geaccepteerd zijn de sets? Er zijn nog legio (b) artiesten die zich omdraaien, als er DAP voorop de kast prijkt... Toch lijkt het me het aanhoren wel eens waard!!

John
I am a TimeDriver!
Big bangVIP Lid
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
23-11-2007 22:28
Daarom is het soms handig om de DAP logo's eraf te halen. Wanneer er een ander logotje op prijkt dan klinkt het vaak ineens stukken beter wink ;).
It's time to play the music, It's time to light the lights..
AlleznetStandaard Lid
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
24-11-2007 11:28

big bang schreef:

Daarom is het soms handig om de DAP logo's eraf te halen. Wanneer er een ander logotje op prijkt dan klinkt het vaak ineens stukken beter wink ;).
Wellicht een beetje offtopic, maar weet iemand hoe ik strakke zelfbouw kastjes met Beyma drivers kan voorzien van een Beyma logo (of hebben ze dien geen)? Nu zijn ze 'merkloos' en krijg je wel eens vragen.
Bier, Billen, Borsten en Beats!
WebbieStandaard Lid
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 13-10-2024
24-11-2007 11:34
Hallo Alleznet,

Inderdaad een logo er op staat zeker wat netter.
En de vlag dekt gelijk de lading.

Ik heb even voor je gezocht op Internet en natuurlijk op de Beyma site.
Nergens een "logo" te vinden dat je zo op je kasten kan plakken/bevestigen.

Misschien dat een iemand in je kennissenkring handig is en een logo voor je kan maken van bijvoorbeeld aluminium.

Wat je ook kan proberen om Beyma (of Dré) zelf even aan te schrijven, en daar even te vragen of ze daar losse embleempjes hebben.

In mijn geval, van Stage Accompany, kreeg ik de logo's na een mailtje gratis toegestuurd.
Ze komen op de speakergrille, die ik nog moet gaan maken.
Kleine logo's had ik al, die zaten al op kasten die ik kocht via MP (van medeforumlid M44).
En zitten nu op de voorkant van de baffle van mijn nieuwe kasten.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
MGStandaard Lid
26-11-2007 18:45
Persoonlijk vind ik een logo op het speakerschuim inderdaad ook wel mooi staan.

Maar: zoals eerder hier genoemd werd heeft DAP nog altijd een negatieve reputatie, al maken ze ooit misschien een wereldset, bij DAP denkt men nog altijd dat deze afkorting staat voor 'Doen Anderen Professioneler' ipv 'DeLaHaye's Audio Productions'.

Ik heb 2 DAP SMIII subs, gaan goed, maar ik heb ze wel logo vrij gemaakt. Wordt je niet uitgelachen als je ermee aan komt, én daarbij zitten de logo's van DAP nog wel eens met rotzooi lijm scheef op het speakerschuim geplakt....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)