Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 29 van 146)
Moderator(s): Dré
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
30-7-2007 22:41
Idd, hooguit mijn woordenboek. (Al moet ik wel zeggen dat sommigen hier op het forum ook wel eens dicht in de buurt van dit bericht komen razz :p )
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
31-7-2007 22:21
eh slechte bloopers.. heb er genoeg
om precies te zijn altijd wel:P
hier een kabeltje vergeten geld vergeten mee te nemen etc.
of een tent die kleiner blijkt te zijn als aangegeven waardoor je de spullen aan de tent moet hangen..
fixet die zijn steiger niet komt brengen waardoor je op ene boeren kar met een kamer steiger komt te staan
een kleine 200 man uitgenodig komt er maar 20 opdagen altijd luek.
een veel te grote speakerset mee nemen, die je uiteindelijk op nog geen zestiende vermogen hebt staan omdat het anders te hard gaat.
klant naar de mediamarkt sturen omdat hun iets mee hadden genomen waar ik niks mee kon zonder die en die kabel.. komen ze uiteraard terug met de verkeerde gesloopt gesoldeerd en toen deed ie het..
lichtbrug neer zetten waar het plafond 40cm boven je hoofd is... hier was geen andere optie mogelijk. waardoor onze gelievde band op 10-20cm van een par56 500W set afstond.. vond ie niet luek.
set aan het eind van de avond even daar dezelfde band (andere avond) laten bedienen, te hard laten gaan en speakers op te laten blazen
en nu dus op zoek naar een nieuwe speakerset..
voor meer bloopers van mij mail maar :D
en ja, dit is allemaal waar...! ofterwijl de beste dj ooit zou ik zeggen (niet dus)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
GanzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2005
Laatste: 27-4-2015
Berichten: 356
31-7-2007 22:46
Hmm, je nieuwe driver voor je topkasten zou maar eens de diep zijn, zodat die niet in de kast past...
4PRO8001AS + RCF322A | CDJ1000MKII | DJM600 | CMX3000 | Gezocht Dateq HPA-series (250,400,600,800 of 1000) versterkers en crossovers
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
2-8-2007 16:47
@ watje; veel van die "bloopers" van jou zijn geen bloopers maar gewoon een onprofessionele drive-in show volgens mij... kabeltje vergeten? klant naar de media markt sturen voor een kabeltje? lichtbrug neerzetten op zo'n hoogte (parren kunnen ook gewoon op een statiefje...)? Speakers naar de kl*te laten spelen? Dat zijn allemaal geen dingen die een professionele show mee zal maken lijkt me.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
2-8-2007 21:30
mm speakers naar het eeuwige jachtveld spelen is bij de beste mensen nog wel eens mogelijk.

voor de rest idd zeer onzinnig om dergelijke gebeurtenissen hier te vermelden.

wat ik een 2tal weken heb meegemaakt:
buiten optreden met een bandje, hele dag al dreiging van regen maar bleef netjes mooi droog. Net voordat we weggaan om te bouwen nog snel buienradar bekeken en ook hier geen vermelding van regen.

band stond in een overkapte wagen, mixer had een tentje boven zich gekregen toch voor de zekerheid alleen de speakers stonden dus buiten.

Beginnen we met de soundcheck, bij de eerste kick door de speakers komt me er toch een bak regen uit de hemel vallen.

Mn personeel snel schuilen terwijl ik me het apelazerus loop om een stel zeiltjes uit de bus te pakken en deze om de speakers heen vouw. zeiltjes zitten netjes vast, regen houdt op en zon komt weer tevoorschijn.

Ik kompleet doorweekt en dan krijg je nog een opmerking naar je hoofd geslingerd: ben je nat? grr angry

heb ze beide 5 euro gekort en hiervan na afloop een paar biertjes gehaald, tja en toen moest de ander naar huis rijden.. happy :)
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
3-8-2007 00:03
Lekker personeel dan dat ze alleen maar toe staan kijken, apparatuur is zeker in jou bezit en niet in die van hun?
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
3-8-2007 18:01

DJ Delay schreef:

Lekker personeel dan dat ze alleen maar toe staan kijken, apparatuur is zeker in jou bezit en niet in die van hun?
ja is mijn apparatuur idd.
Maar dat kun je verwachten als je op zondag nog effe snel belt om te vragen of ze even een paar uurtjes kunnen komen helpen..

Het het was nu ook niet dusdanig dat ik de speakers ofzo uit het water moest vissen.
Speakers kunnen redelijk wat hebben hoor, fijnmazig schuim ervoor waar water niet direct doorheen komt.

en misschien had ik beter Personeel tussen ".." kunnen zetten.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
12-8-2007 20:42
Terug komen van een weekje Renesse en volgende dag een kwartier als een zombie naar de nog nooit eerder gebruikte mixer staan te kijken waarom je koptelefoon niet werkt. Dan na dat kwartier erachter komen dat het ene uiteinde van de kabel netjes in je koptelefoon zit, en het andere op de grond ligt.
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
12-8-2007 23:40

onnogeelen schreef:

Terug komen van een weekje Renesse en volgende dag een kwartier als een zombie naar de nog nooit eerder gebruikte mixer staan te kijken waarom je koptelefoon niet werkt. Dan na dat kwartier erachter komen dat het ene uiteinde van de kabel netjes in je koptelefoon zit, en het andere op de grond ligt.
Je bent niet de enige...
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar toen was ik dus gewoon helder razz :p
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
13-8-2007 08:44

onnogeelen schreef:

Terug komen van een weekje Renesse en volgende dag een kwartier als een zombie naar de nog nooit eerder gebruikte mixer staan te kijken waarom je koptelefoon niet werkt. Dan na dat kwartier erachter komen dat het ene uiteinde van de kabel netjes in je koptelefoon zit, en het andere op de grond ligt.
Toch wel met een bakkie koffie in je hand staan kijken he razz :p wil wel eens helpen...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)