Forum > Opmerkingen

Suggestie webshop en forum

(351 reacties. Pagina 27 van 36)
Moderator(s): Dré
Bassie RassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2006
Laatste: 21-3-2016
Berichten: 189
21-6-2010 21:54

dj-nsp schreef:

wat mij opvalt net is dat jullie alleen maar dap speakers verkopen als prof.?
Komt daar nog verandering in?
Aan wat voor merken zat je zelf te denken dan ?
Freelancer in de noordelijke provincies
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
22-6-2010 07:19
mackie,Rcf,Jbl,db,hk,qsc,
etc.
?Quote?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
24-6-2010 21:13
Edit Mod: Dré: Topic geveegd. Geleuter over marges e.d. verwijderd.


Nu de nieuwe webshop klaar is zal de komende tijd goed gekeken worden naar het assortiment (en daar waar nodig zullen er merken toegevoegd worden).

Overigens is het goed je te realiseren dat niet elk product zich even goed via internet laat verkopen. Het op je site aanbieden van een product betekent niet automatisch dat je het ook op die manier zult verkopen.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
28-6-2010 12:13
Nu ik een beetje gewend ben aan het nieuwe design zijn er een aantal zaken die me opvallen.
Een van de dingen die voor mij raar aanvoelen is dat het zoekveld van het forum links staat, en het zoekveld in de webshop rechts. Regelmatig dat ik van het forum naar de shop klik om iets op te zoeken, en ik weer even moet zoeken om het zoekveld te vinden. Verder is het voor mijn gevoel in de shop ook niet logisch om het invoerveld voor zoeken en de filters aan de andere kant van het scherm te plaatsen.
Verder werkt van de filters de "Trefwoord(en)" optie volgens mij niet goed. Een voorbeeld : zoekterm "dap luidsprekers"
Dat zijn 2 trefwoorden, maar in de filters komen bijde trefwoorden op dezelfde regel, terwijl er als zoekstring netjes "str=dap+luidsprekers"staat. Daarnaast word dit een link met als alt tag "wis deze keuze". Hierop klikken doet echter helemaal niks.

Het laatste wat me opgevallen is heeft te maken met producten die niet meer leverbaar zijn. Op het moment dat je zoekt met niet meer leverbaar krijg je netjes een overzicht van alle gevonden producten met de bijbehorende prijs. Als je echter een product aanklikt om de details te bekijken word de prijs niet meer weergegeven.
Lost in Music
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
29-6-2010 10:47

Sgrovert schreef:

Verder werkt van de filters de "Trefwoord(en)" optie volgens mij niet goed. Een voorbeeld : zoekterm "dap luidsprekers"
Dat zijn 2 trefwoorden, maar in de filters komen bijde trefwoorden op dezelfde regel, terwijl er als zoekstring netjes "str=dap+luidsprekers"staat. Daarnaast word dit een link met als alt tag "wis deze keuze". Hierop klikken doet echter helemaal niks.
Fixed, bedankt voor de tip.
Het laatste wat me opgevallen is heeft te maken met producten die niet meer leverbaar zijn. Op het moment dat je zoekt met niet meer leverbaar krijg je netjes een overzicht van alle gevonden producten met de bijbehorende prijs. Als je echter een product aanklikt om de details te bekijken word de prijs niet meer weergegeven.
Fixed, bedankt voor de tip.

Betreffende plaatsing zoekformulier in forum: Forum is EOL (dus niet relevant)
Betreffende plaatsing zoekformulier in webshop: Zoekresultaten zijn gefilterde resultaten. Vandaar dus de keuze. Zal voorlopig zeker niet veranderd worden.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Bassie RassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2006
Laatste: 21-3-2016
Berichten: 189
1-7-2010 23:32
Eventueel de optie om bij het profiel een telefoon nummer in te vullen ? Zoals het bij 'website' is.
Freelancer in de noordelijke provincies
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 24-7-2024
Berichten: 1139
7-7-2010 20:42

Bassie Rassie schreef:

Eventueel de optie om bij het profiel een telefoon nummer in te vullen ? Zoals het bij 'website' is.
Waarom zou je dat willen?
Volgens mij, wordt je dan nog veel meer latig gevallen door call-center's.
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
7-7-2010 21:09
Profielgegevens zijn alleen in te kijken door leden.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Harry1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2004
Laatste: 6-8-2011
Berichten: 126
17-11-2010 17:03
Ben ik de enige die het veel makkelijker vond dat de zoekfunctie van de webshop voorheen, net als op het forum, aan de linker kant zat? Dit heeft te maken met de ruimte die nodig was voor nieuwe filter-opties?

Heb vaak na een bezoek aan het forum dat ik de zoekfunctie in de webshop 'misgrijp'.

[Edit] Misschien is het een idee om de contactgegevens aan de rechter kant te plaatsen ipv aan de linker kant? [/Edit]
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
17-11-2010 18:02

Harry1 schreef:

Ben ik de enige die (...)
Nope
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)