Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 260 van 289)
Moderator(s): Dré
DjgysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2008
Laatste: 18-6-2014
Berichten: 99
20-11-2011 23:13

niekj92 schreef:

Dat is wel balen ja.
Lijkt erop dat het gewoon een leuke middag/avond was, dat hun het niet leuk vonden dat het grote deel te vroeg ging en dat op jouw afreageren.

Klanten betalen hier overigens in het algemeen achteraf met een termijn van 14 dagen. Gaat prima en nog nooit problemen mee gehad. Hoewel dit natuurlijk wel een risico is.
ja oke maar dit is ZWART werk ze voergen me ook vriendelijk ofdat het over 2 weken betaald kon worden. maar ik ga niet achter mijn geld aan bellen heb dit al eens meegemaakt bij een andere klus (electro beun) en dan kan je blijven vragen om je geld.
het is gewoon vanaf nu voorafbetalen .
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
Berichten: 1331
20-11-2011 23:49
ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan normaal dat er vooraf betaald wordt. je moet in de supermarkt toch ook eerst geld geven voor je het mee mag nemen?

en ik vind het in dit geval zeer lullig van de club. als een DJ niet presteert naar je verwachtingen spreek je hem tijdens het feest hier op aan zodat hij kan ingrijpen of aanpassen, maar achteraf gaan wenen dat je het niet ok vond ookal stond er een hoop volk te dansen is onzin.
PvGVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2009
Laatste: 21-9-2024
Berichten: 1595
21-11-2011 09:27
Weet je zeker dat het geen misverstand is? Er was toevallig te weinig in kas om jou te betalen en de aanwezigen gingen niet over het geld? Er moest niet voor niets gebeld worden naar de penningmeester. Heb je wel de juiste persoon aangesproken?

Mijn advies: kvk nummer, offerte uitschrijven met voorwaarden en laten ondertekenen. Dit is voor 99% voldoende drempel om zich netjes te gedragen. Daarnaast duidelijk vooraf af spreken wie wanneer betaalt en wie jouw aanspreekpunt is (ter plaatse).
't is maar een hobby...
BSSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
Berichten: 625
21-11-2011 11:48

djgys schreef:

greup schreef:

. Ik ken je leeftijd niet,
20 jaar wink ;)
Ik heb zelden zoveel fouten in een stukje tekst zien staan. Ik dacht echt dat je 14 was en je eerste klusje draaide adhv je post.
www.bigsoundsystems.be
HemskeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-11-2010
Laatste: 9-10-2022
Berichten: 288
21-11-2011 11:50

BSS schreef:

djgys schreef:

greup schreef:

. Ik ken je leeftijd niet,
20 jaar wink ;)
Ik heb zelden zoveel fouten in een stukje tekst zien staan. Ik dacht echt dat je 14 was en je eerste klusje draaide adhv je post.
Dat idee had ik ook hoor wink ;)
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
21-11-2011 15:15

hemske schreef:

BSS schreef:

djgys schreef:

greup schreef:

. Ik ken je leeftijd niet,
20 jaar wink ;)
Ik heb zelden zoveel fouten in een stukje tekst zien staan. Ik dacht echt dat je 14 was en je eerste klusje draaide adhv je post.
Dat idee had ik ook hoor wink ;)
Dan hoef je het niet nogmaals te zeggen...

Eerder wordt vermeld dat het alleen ging om ''iemand die wat muziek wilde draaien, want dat is leuker dan de muziekPC'', vervolgens zeg je dat er van jou verwacht wordt om er een feest van te maken, behoorlijk tegenstrijdig.

Over de prijs, als ik de gepostte foto zie zegt iets mij dat ik daar in ieder geval geen 400,- euro voor zou neerleggen.
Meubel/spandoekje oogt op deze manier zeer rommelig, en dat geeft toch de eerste indruk, wil natuurlijk niks zeggen over je ik-maak-er-een-feest-van talent, want dat kan natuurlijk prima zijn...
DjgysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2008
Laatste: 18-6-2014
Berichten: 99
21-11-2011 17:40

BSS schreef:

djgys schreef:

greup schreef:

. Ik ken je leeftijd niet,
20 jaar wink ;)
Ik heb zelden zoveel fouten in een stukje tekst zien staan. Ik dacht echt dat je 14 was en je eerste klusje draaide adhv je post.
sorry maar had eigenlijk geen zin om dat meer te type gisteravond dus was maar even snel. en dan maak je veel fouten
wink ;)
DjgysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2008
Laatste: 18-6-2014
Berichten: 99
21-11-2011 17:42

PvG schreef:

Weet je zeker dat het geen misverstand is? Er was toevallig te weinig in kas om jou te betalen en de aanwezigen gingen niet over het geld? Er moest niet voor niets gebeld worden naar de penningmeester. Heb je wel de juiste persoon aangesproken?

Mijn advies: kvk nummer, offerte uitschrijven met voorwaarden en laten ondertekenen. Dit is voor 99% voldoende drempel om zich netjes te gedragen. Daarnaast duidelijk vooraf af spreken wie wanneer betaalt en wie jouw aanspreekpunt is (ter plaatse).
er was een aanspreek punt en dat was die persoon die ik moest hebben en die zou mij betalen , (de contactpersoon)
wat betreft de KVK ik draai te weinig om daar aan te beginnen want dan blijft het niet leuk meer denk ik, ( of zijn jullie ervaringen anders ?)
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
21-11-2011 23:48

djgys schreef:

er was een aanspreek punt en dat was die persoon die ik moest hebben en die zou mij betalen , (de contactpersoon)
Je aanspreekpunt hoeft niet de persoon te zijn die over het geld gaat, beslissings-bevoegd is en je daadwerkelijk gaat betalen! Als je met iemand van de desbetreffende club leuk bevriend bent en hij draagt je er voor om te draaien wil dat niet zeggen dat hij daadwerkelijk bevoegd is jou in te huren, een overeenkomst met je aan te gaan en je te betalen. Want ik krijg het gevoel dat je via-via er gewoon half half voor bent gevraagd zonder daadwerkelijk contact met de organiserende partij (en dan een beslissings-bevoegd persoon daarvan).
Light Image
DjgysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2008
Laatste: 18-6-2014
Berichten: 99
22-11-2011 00:25

JeroenVDV schreef:

djgys schreef:

er was een aanspreek punt en dat was die persoon die ik moest hebben en die zou mij betalen , (de contactpersoon)
Je aanspreekpunt hoeft niet de persoon te zijn die over het geld gaat, beslissings-bevoegd is en je daadwerkelijk gaat betalen! Als je met iemand van de desbetreffende club leuk bevriend bent en hij draagt je er voor om te draaien wil dat niet zeggen dat hij daadwerkelijk bevoegd is jou in te huren, een overeenkomst met je aan te gaan en je te betalen. Want ik krijg het gevoel dat je via-via er gewoon half half voor bent gevraagd zonder daadwerkelijk contact met de organiserende partij (en dan een beslissings-bevoegd persoon daarvan).
ja wel ik had met een jonge die ik dan ken via via afgesproken en hij zit in het evenementen comité van die club.
iemand anders die ook in het evenementen comité zit en in het bestuur zou mij betalen. dus ik zat zeker bij de juiste personen.
maar omdat hun niet genoeg geld hadden binnen gehaald ( omdat iedereen eerder naar huis ging ) konden ze mij eigenlijk nog niet eens betalen. maar luister dat is niet mijn probleem je betaald gewoon wat er is afgesproken.

of zit ik er compleet langs ? shut up :X

Terug naar forum Reageer (zonder quote)