Forum > Geluid

Synq SMX-2

(304 reacties. Pagina 24 van 31)
Moderator(s): Dré
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
5-4-2007 16:54

Dré schreef:

Dat kun je bijna niet fout doen (zeker niet als je de kabel ook al eens vervangen hebt). Ik zou in dat geval toch contact opnemen met de winkel waar de mixer vandaan komt.
Dan ga ik toch even kijken of ik voor een klusje van het weekend iets anders kan regelen en na de Pasen even contact opnemen met New-Line wink ;) .
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
7-4-2007 14:59

dj fleur schreef:

Even een algemene vraag over de mixer.
In dit topic lees je voornamelijk de problemen en afentoe mensen die gelukkig zijn. Dit lijkt mij een redelijk krom beeld. De vraag is dan dus of er onder de nieuwe SMX-2 veel uitvallers zijn? Of zijn hier een paar pech gevallen beschreven?
Ik gebruik deze mixer nu al een aantal maanden zo'n twee keer per week en ben er goed tevreden over. Ik had in het begin een beetje pech omdat er intern een kabel niet goed was, maar dat was snel gerepareerd en sindsdien heb ik er geen problemen mee gehad.

Deze mixer biedt enorm veel mogelijkheden, zelfs meer dan de Denon DNX 1500 (ik heb toen de keuze gemaakt tussen een tweede Denon DNX 1500 en deze) en werkt erg fijn. Ik heb nog steeds geen spijt van mijn keuze.

Overigens worden in dit soort topics bijna altijd voornamelijk de pechgevallen beschreven. Je kunt namelijk wel steeds vertellen wat hij allemaal kan en hoe blij je daarmee bent, maar na een paar pagina's weet iedereen dat onderhand wel...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
7-4-2007 20:23

YourLiVe schreef:

Overigens worden in dit soort topics bijna altijd voornamelijk de pechgevallen beschreven. Je kunt namelijk wel steeds vertellen wat hij allemaal kan en hoe blij je daarmee bent, maar na een paar pagina's weet iedereen dat onderhand wel...
Dat weet ik. Mijn vraag was daarom ook op die gene gericht die hier een objectief oordeel over zou kunnen geven.
 
Dj merinosStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 22-8-2011
Berichten: 110
8-4-2007 01:31
Een weekje geleden ongeveer heb ik hier gepost dat ik probleemen had met de koptel uitgang.
dit probleem hebben ze opgelost, heel netjes.

maar nu heb ik wel het volgende terug voorgehad:

smx had ik binnen gedaan naturlijk mijn sd kaartje er uit gehaalt met men samples op.
nu stak ik mijn sd kaartje er terug in en wou een sample afspelen maar ze werkten niet meer.
wel als ik een nieuwe maakten.

ik heb dan snel even naar mijn frame work gekeken en versie 2.5 - 2.9 staat er nu op.
ik heb even de site gechekt maar kan het zijn dat deze nog niet te download is?
Revolution Rental
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
9-4-2007 15:20

dj merinos schreef:

Een weekje geleden ongeveer heb ik hier gepost dat ik probleemen had met de koptel uitgang.
dit probleem hebben ze opgelost, heel netjes.

maar nu heb ik wel het volgende terug voorgehad:

smx had ik binnen gedaan naturlijk mijn sd kaartje er uit gehaalt met men samples op.
nu stak ik mijn sd kaartje er terug in en wou een sample afspelen maar ze werkten niet meer.
wel als ik een nieuwe maakten.

ik heb dan snel even naar mijn frame work gekeken en versie 2.5 - 2.9 staat er nu op.
ik heb even de site gechekt maar kan het zijn dat deze nog niet te download is?
Als een Synq apparaat binnenkomt voor reparatie dan wordt er automatisch de nieuwste software ingeladen. In jouw geval zat je nog met de allereerste software (waar een bugje inzat) zodat een update zeker nodig was. De eerste software is echter niet compatibel met de huidige versies. Daarom kan je de oude samples niet meer gebruiken. (sorry daarvoor maar het kon niet anders)

Je hebt nu een software versie die nog niet officieel te downloaden is.
(komt zeer binnenkort beschikbaar dus niet allemaal je SMX-2 in reparatie geven om die nieuwe versie te hebben hé sneaky :V )
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
10-4-2007 10:56

Marky schreef:

Als een Synq apparaat binnenkomt voor reparatie dan wordt er automatisch de nieuwste software ingeladen.
Dat is dan toch vreemd. Toen mijn mixer terug kwam van reperatie deden de effecten het na een tijdje niet meer. Even de software updaten was de oplossing...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj merinosStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 22-8-2011
Berichten: 110
10-4-2007 12:12
@ marky

wel raar want had hem direct geupdate toen ik hem kocht.
maar het kan inderdaad zijn dat er al nieuwere versi was.
nu kan ik dan toch beetje fier zijn laugh :D

het is en blijft een lekkere mixer!
Revolution Rental
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
11-4-2007 07:49

YourLiVe schreef:

Marky schreef:

Als een Synq apparaat binnenkomt voor reparatie dan wordt er automatisch de nieuwste software ingeladen.
Dat is dan toch vreemd. Toen mijn mixer terug kwam van reperatie deden de effecten het na een tijdje niet meer. Even de software updaten was de oplossing...
Het updaten werd voordien niet automatisch gedaan, nu wel. Vandaar! wink ;)
P0rn0sterAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2007
Laatste: 7-5-2007
Berichten: 28
12-4-2007 17:17
Let op er loopt nog een topic over de smx, Dit gaat over de firmware/software.
Deze komt deze of volgende week uit.
Check je mail voor meer info (moet je wel ff je product geregistreerd hebben)
Grtz
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
XiNOStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2005
Laatste: 10-10-2007
Berichten: 2
29-4-2007 16:41
Ik heb onlang een Sync SMX2 gekocht en nu heb ik wat vraagjes:

1. De gain van Record (uitgang) is erg hoog, zelfs als ik op mijn PC de gain van de lijningang op zijn laagst zet, kraakt hij nog. Is dit op te lossen? Zo ja hoe hebben jullie dit gedaan?
2. Omdat ik bovenstaand probleem had, heb ik mijn laptop op master 2 aangesloten, hier kan ik de uitgang namelijk regelen. Het probleem is alleen dat het lijkt alsof alleen de master-uitgang stereo is... wanneer ik aan de balans draai, of de auto-pan effect uitvoer, dan hoor ik dit wel over mijn speakers (master) maar niet in mijn opgenomen mix (record of master 2)... kan dit kloppen?
3. Waar kan ik de nieuwste firmware downloaden? Ik heb een link maar volgens mij is deze enigzins oud... waar halen jullie de nieuwste vandaan?
4. Waar kan ik mijn SMX Sync 2 registreren zodat ik op de hoogte gehouden wordt van nieuwe firmware, e.d.?

Alvast bedankt!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)