Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 23 van 80)
Moderator(s): Dré
PkStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-4-2004
Laatste: 16-9-2015
Berichten: 73
28-12-2004 22:06
jah idd, hadden ze best even bekeken voor ze die constructie gingen belasten.
Nuja er zal wel een doelgroep voor bestaan, dat zeker.
It's a jam for the ladiez!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
29-12-2004 00:04
Een schrale troost is het feit dat dit 's nachts is gebeurd en niet tijdens de mini playbackshow van de dag ervoor...
Na de naar beneden gesodenmiterde installatie was de schrale trooost dat deze niet op de kindertjes gevallen was shocked 8O
Ik zou me de ogen uit de kop schamen....

Maar goed, ik zou ook never nooit iets aan een ander zijn installatie hangen zonder eerst de boel goed bekeken te hebben.
We doen het zo in zo toch niet graag.
Alles self supporting, is toch veiliger en beter.
Er ontstaan dan ook geen moeilijke verhalen over wie er aansprakelijk is voor wat.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
29-1-2005 13:01
Kick....

Gistere een feestje gehad, kwam een vriend van me draaien met zijn SynQ XTRM-1's. Afijn, ik mocht een plaatje opzetten. Hij had al van te voren een CD opgezet (andere SynQ was kapot gegaan tijdens vervoer; toonarm naar boven toe gebogen en naaldverlichtinglampje was afgebroken sad :( ). En ik ging dan ff met de enige draaitafel die het dan wel goed deed een plaatje gelijk zetten. Lukte redelijk, op die bibbers na wink ;) . Dus ikke klaar met pitchen, komt de outro denk ik he, maar nee hoor shocked 8O . Me vriend had dus het liedje wat op de CD stond van internet afgehaald en was dus blijkbaar uit een hele mix, en dan eindigt het liedje ZONDER outro sad :( .

En toen was het stil........ Heel stil...

Het enige wat ik had gemixt was een snare drum door de andere melodie heen enzo, niet veel schokkens (ik draai ook zelf niet, alleen zo een keer lukt het me wel een beetje om een plaatje te mixen (op deze keer na dan laugh :D )). Maar het was dus blijkbaar niet zo heel erg, alhoewel het ff gewoon stil was, heeft volgens mij niemand zich er aan geërgerd, behalve dan een paar mensen die zelf ook DJ zijn. Verder helemaal NIETS van gehoord (was trouwens ook niet echt hardstyle volk), alleen toch balen voor jezelf.

Dus een les geleerd: kijken op die display bij 'Time left'. Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar vinyl, waar je dus geen (/niet veel) last hebt van die abrupt afgebroken liedjes zonder outro laugh :D
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
29-1-2005 13:09
Even zien... Je gaat draaien met CD's die je niet kent, weet niet het time remain knopje te vinden en trekt dan als conclusie dat je liever met vinyl werkt...

Ahum...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
29-1-2005 13:32
Bovendien: hoe vervoeren jullie in hemelsnaam die draaitafels als ze zó beschadigen? shocked 8O
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
29-1-2005 13:46
Zonder een case, neem ik aan....
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
29-1-2005 14:32
Dit Topic heet toch;Slechste ervaring??

Ik zie een post van TomV en ik dacht ...jawel,hij gaat m plaatsen!?
Maar nee????

Zou mijn slechste ervaring ooit zijn(zeker op een dj forum en al tijdje daar mee lopen wink ;) )...........

laugh :D laugh :D Zit gewoon in de naam-Tom laugh :D laugh :D
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
29-1-2005 14:33
schoonloopmatten
vilten matten
rubber matten
met of zonder verf laugh :D
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
29-1-2005 14:34

Tom. V schreef:

Zonder een case, neem ik aan....
Ja, en dan baal je toch mooi dat die tafel van 400 euro ex. element en transport kosten stuk is. Terwijl je dit had kunnen voorkomen door op z'n minst een flightcase van 69,- ex transport te kopen... sneaky :V Dan baal je wel. Een toonarm is niet niks (en waarschijnlijk zal het element ook een flinke klap hebben gehad...) shocked 8O
*Quukske*
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
29-1-2005 16:34

fredje schreef:

Dit Topic heet toch;Slechste ervaring??

Ik zie een post van TomV en ik dacht ...jawel,hij gaat m plaatsen!?
Maar nee????

Zou mijn slechste ervaring ooit zijn(zeker op een dj forum en al tijdje daar mee lopen wink ;) )...........
Ik heb eventjes met het idee in mijn hoofd gezeten,... maar toen ik ontdekte dat jij ook in dit topic al gezien werd, kreeg ik ineens een gezonde afkeer om mijn bericht hier te plaatsen sneaky :V razz :p
laugh :D laugh :D Zit gewoon in de naam-Tom laugh :D laugh :D
Nu word je persoonlijk angry razz :p razz :p Meneer Andreéééééé,... kom mij helpen!!!! Meneer Fredje doet stout tegen mij razz :p laugh :D laugh :D(is hier nergens een "ween-emoticon"?) Ik heb een idee, Dré: Stuur hem in balingschap naar een land waar er geen (dj-)forums bestaan! razz :p En de wereld ziet er gelijks een stukje mooier uit razz :p
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN

Terug naar forum Reageer (zonder quote)