Forum > Licht

Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's)

(256 reacties. Pagina 23 van 26)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
19-2-2005 15:46
Je kunt gebruik maken van de margeregeling. Je zult dan een lijst bij moeten houden van de producten die marge artikelen zijn EN BTW af moeten dragen over de gemaakte winst (en ook die BTW moeten specificeren op de factuur).

Zie ook de info op de site van de belastingdienst.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
19-2-2005 16:06
Ik kan een ClayPaky Astro 2 en een Astro 3 kopen. Verkoper vraagt er omgerekend € 375,00 voor. Het hele zaakje weegt ca. 60 kg en kost met DHL ca. € 250,00 aan verzendkosten. Is dit dan een reële prijs ? De beide effecten komen ook niet veel voor meer in Nederland.
Op naar de volgende beurs...
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
19-2-2005 16:10
Hallo Companion,

Wil je die voor je zelf aanschaffen, of wil je ze weer verkopen? Als je ze wilt weder verkopen (met winst) lijkt het me niet interessant voor je. Worden de 2 apparaten toch nog behoorlijk prijzig.

Uit welk land moet het afkomen? Als het uit de States moet komen, kan ik wel wat regelen. Kennis van mij importeert veel onderdelen uit America. Per zee- container of per luchtvracht.

Ik ben wel naar een AstroDisco op zoek, maar ja ik heb maar een bescheiden budget.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
19-2-2005 18:34
1 x bewerkt. Laatst door Companion op 19-2-2005 23:33
De beide Astro's moeten uit Canada komen en ik krijg er wel een set extra trafo's bij om ze ook op 220 Volt te kunnen laten werken, maar die moet ik er wel zelf inzetten.
Het is niet de bedoeling om ze direkt weer te verkopen, zeker nu ik gisteren al een aanvangsbod kreeg op mijn Galaxybol met 26 PAR 36 spots van (schrik niet) € 3.000,00 Deze oudere lichteffecten worden vanzelf meer waard.
Wanneer ik de lichteffecten naar Nederland haal, ben ik met mijn eigen import DHL account ca. € 219,00 kwijt. Ik krijg waarschijnlijk nog wel wat korting, want zij kunnen de BTW (VAT) nog in mindering brengen.

Van het effect dat ik gisteren gekocht heb, heb ik na de eerste schoonmaakbeurt een filmpje gemaakt van iets meer dan een minuut.

https://www.galaxy-disco.nl/video/UFO-demo.wmv

Vandaag nog geen tijd gehad om e.e.a. open te maken. Vanavond zal ik het andere UFO-ding ook eens aansluiten en een filmpje van maken.
Op naar de volgende beurs...
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
19-2-2005 19:25
Hallo,

Markt word weer kapot gemakt, door mensen die er geld aan willen verdienen.
Als er zo van die absurde prijzen worden geboden, dan is het niet meer betaalbaar voor "gewone" man.

Toen ik 16 jaar was, waren ze te duur, kon ik ze niet betalen. Nu ben ik 25 jaar ouder, worden ze weer te duur.

Ik ben inmiddels alweer een jaartje opzoek naar die dingen, de laatste maand intensiever. Maar grijp net mis, of zijn gewoon te duur voor mij.

Alle hoop is op Tom, hij zou op het forum bekendmaken, als hij wat meer wist van het effect in Bergen op Zoom. Dus @Tom weet je al wat??

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
GatsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-8-2003
Laatste: 20-5-2015
Berichten: 195
19-2-2005 19:36
"Ik ben inmiddels alweer een jaartje opzoek naar die dingen, de laatste maand intensiever. Maar grijp net mis, of zijn gewoon te duur voor mij."

Sorry dat ik het moet zeggen, maar zit zo de hele wereld niet in elkaar? En geduld is een schone zaak wink ;)
Als het toch niet uitmaakt doe dan maar iets van Clay Paky
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
19-2-2005 19:44
Hallo Gatso,

gatso schreef:

"Ik ben inmiddels alweer een jaartje opzoek naar die dingen, de laatste maand intensiever. Maar grijp net mis, of zijn gewoon te duur voor mij."

Sorry dat ik het moet zeggen, maar zit zo de hele wereld niet in elkaar? En geduld is een schone zaak wink ;)
Als meer als een jaar zoeken "géén geduld" is, dan weet ik het ook niet meer......
Je hebt gelijk in dat de wereld zo in elkaar zit, maar ja misschien dat ik eens een keer geluk heb. Blijven gewoon verder zoeken. Maar wil toch als het kan van de zomer iets hebben (want ik heb mijn dochtertje belooft dat er iets zou zijn, als ze haar disco feest geeft).

Greetz Webbie
These go to Eleven ...
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
19-2-2005 23:36
Toen ik 16 jaar was, waren ze te duur, kon ik ze niet betalen. Nu ben ik 25 jaar ouder, worden ze weer te duur.
Voor mij geld gewoon hetzelfde. Toen had ik er hetgeld niet voor en nu kan ik ze dankzij mij bedrijf wel kopen en zelfs van over heel de wereld. Sterker nog ik overweeg om met de producent in China maar weer te gaan praten om er te gaan maken als er zoveel vraag naar is. Ja, zo zit de handel in elkaar.

Inmiddels de andere filmpjes ook gemaakt op de site...
https://www.galaxy-disco.nl/acessoires.htm
Op naar de volgende beurs...
BobWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
Berichten: 490
20-2-2005 01:41
Companion, zou jij mij misschien kunnen vertellen wat het merk is van die Lunar10 bollen uit China?
Ik heb namelijk zelf een aantal weken terug een par36 bol gekocht [die van marktplaats met de spiegeltjes erop] en die moet aan het uiterlijk te zien wel van dezelfde fabrikant zijn als de Lunar10's die jij hebt.
Het logo wat erop staat zegt me werkelijk niks, en ik heb ook niks op internet kunnen vinden of iets dergelijks, dus misschien kan jij het me vertellen.

Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik het ergens toch wel jammer zou vinden als de oude lichteffecten weer opnieuw door de chinezen geproduceert zouden gaan worden.
Het is toch een erg mooi stukje nostalgie op licht gebied, en het speciale eraan is JUIST dat al die effecten nog zo weinig te vinden zijn.

Dat er door de vele vraag die er naar die effecten is een grote markt voor zou zijn kan ik heel goed begrijpen, maar als iedereen weer aan die effecten kan komen, is het ineens niets bijzonders meer.
Dan gaat het speciale eraf, en dat zou erg zonde zijn.

Al is het natuurlijk altijd nog zo dat een ''nieuw oud'' China effect nooit dat echte nostalgische van een oud italiaans [of ander europees] effect uit de echte jaren '80 heeft, en zullen de verzamelaars van de echte oude italiaanse [en europeaanse] effecten er gelukkig altijd blijven happy :)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
20-2-2005 04:40

Webbie schreef:

Alle hoop is op Tom, hij zou op het forum bekendmaken, als hij wat meer wist van het effect in Bergen op Zoom. Dus @Tom weet je al wat??

Greetz Webbie...
Nou nieuws is als volgt,
effect heb ik misschien morgen binnen, word aan gewerkt.
Iemand neemt het voor me mee, als ze het niet vergeten.....

Weet ook nog twee grote helicopters, van een meter doorsnede.
Met naar men zegt 6 armen met elk 3 par 36. Dus 18 lampjes.......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)