Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 22 van 35)
Moderator(s): Dré
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
11-6-2004 12:36
vrouwen en slagroom laugh :D wink ;) .

@ Iedereen, Back on topic(voordat er forum leden niet meer terug komen sad :( ).
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
11-6-2004 15:14
[offtopic] Ik ga als het kan nog héél ff offtopic, over jullie ondrbouwingen enzo... Lees allemaal jullie posts eens na en check eens of alles wat je geschreven hebt wel klopt? Er zit toch wat toogpraat tussen hoor. Want ik kan er nu al 10 dingen zo uithalen waarvan mensen denken dat het zo is, maar eigenlijk gewoon anders zit (feiten over het lichaam e.d...). Maar we gaan de discussie niet verder openrijten Verder moet je niet afgaan op iemands leeftijd. Iemand van 15 kan ook al heel wat meegemaakt hebben. Daardoor kan z'n mening gekleurd zijn, maar kan hij ook over kennis beschikken die anderen mensen die dit niet meegeemaakt hebben niet bezitten. Ik ben nu een hulpverlener in opleiding en ik heb stage gedaan, dus ik weet waarover ik spreek. Dit neemt niet weg dat je ZO MOET BEGINNEN ROEPEN OP HET FORUM je mag een mening hebben, en anderen ook. Mensen beslissen nog altijd zelf wat ze doen. En mensen die een pintje willen drinken of een sigaretje of jointje roken die doen dat. Zolang ze er zich van bewust zijn dat er risico's aan vebonden zijn. Kortom: je moet elk forumlid in zijn waarde laten, hij geeft zijn mening, jij de jouwe, en diegene met de sterkste en correcte argumenten zal steviger in zijn schoenen staan.[offtopic]

Ps: wisten jullie trouwens dat DJ een bezigheid is dat psychopathie onderdrukt wink ;)

Maar bon over het Biertjeuh tijdens het draaien. Ik draai in een groepje van 4 man. Waarvan er 2 een joint roken , en 1 een pintje of 2 drinkt voor het draaien, een beetje om de plankenkoorts elke keer te overwinnen happy :) . Ikzelf drink alleen water voor we draaien. Tijdens het draaien doen we het niet, dan concentreren we ons op het publiek. Dit doen we gewoon uit zekerheid, we brengen meestal niet ons eigen materiaal mee. Als we dan iets zat/begaaid (voor de Nederlanders: stomdronken/stijf van de wiet) zijnde iets kapot zouden maken is dat geen goede reclame. Maar ik kan me gerust inbeelden dat er DJs zijn die dit wel doen, en nog perfect kunnen mixen (misschien zelfs beter wink ;) ) Als je graag bier drinkt dan doe je dat gewoon. Zorg gewoon dat je nog optimaal kunt functioneren
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 10-7-2024
Berichten: 1370
11-6-2004 15:18

Skit schreef:

Ps: wisten jullie trouwens dat DJ een bezigheid is dat psychopathie onderdrukt wink ;)
Leg eens uit? Psychopathie?
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 8-7-2024
Berichten: 430
11-6-2004 16:07

Reemski schreef:

Skit schreef:

Ps: wisten jullie trouwens dat DJ een bezigheid is dat psychopathie onderdrukt wink ;)
Leg eens uit? Psychopathie?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zou leuk zijn voor mijn werk! Er wordt naarstig gezocht naar een middel om persoonlijkheidsstorrnissen te onderdrukken en niet alleen maar aan symptoom bestrijding te kunnen doen. Ik vermoed dat je wat anders bedoeld.......
The return of the BoomBap
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
11-6-2004 17:41
Het stond in een bepaald nummer van psychologiemagazine kzal het eens opzoeken.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 8-7-2024
Berichten: 430
11-6-2004 19:16
graag, ik kan eenvoudig aan alle relevante tijdschriften komen dus als je voor mij de exacte titel van het blad hebt, jaargang en nummer ga ik eens zoeken.

Alvast bedankt
The return of the BoomBap
HendrikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2002
Laatste: 12-8-2013
Berichten: 296
13-6-2004 20:28
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMIG, wat een discussie.
Er is altijd een nadeel aan bier en rook, m'n apparatuur gaat er zo gigantisch naar meuren. En ook schijnt het soms nodig te zijn om met het gelukzalige gouden water te gaan gooien, waardoor mijn kabels "verbieren". Daarom mag een ander ook altijd kabels van de vloer halen happy :) .
En wat is er lekkerder, op het podium, vlak onder je hete parren en scans, dan zo'n lekker koel vers getapt biertje?

ai, ik moet naar de koelkast
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
13-6-2004 22:17
"Hashish heeft niets van die lompe dronkenschap die de volkeren van het Noorden met wijn en sterke dranken opwekken: hashish schenkt een intellectuele roes." (Th.Gautier, Essay, 1844)

mooie quote, dit!

voor de rest

www.xxxxxxxxx
Edit Mod: we gaan hier niet meewerken aan de verspreiding van drugs achtigen.
Tom
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
14-6-2004 17:43
Met alle respect Tom, maar hier ben ik het niet mee eens.

De link die ik gaf was een voorlichtings site. In mijn ogen mogen de mensen best wel wat beter ingelicht worden.

Als je mij aub een plezier kan doen, lees de site dan eens heel vluchtig door en je zult tot de conclusie komen dat er niks aan de hand is met die site. (in mijns inzien wink ;) )
Deze site spoort namelijk niet aan tot drugsgebruik. Je gaat toch ook niet alle overheidsbrochures bij de bibliotheek verwijderen welke over drugsvoorlichting gaan laugh :D

Vriendelijk bedankt
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 11-7-2024
Berichten: 9476
16-6-2004 00:36
Ik ben het gedeeltelijk met je eens,
maar stel je voor dat een 12 jarige die hele uitleg gaat lezen,
en denk ja , ik ook, lekker stiekum,
en moeders komt erachter.........
en vraagt:
hoe hij aan die wetenschap komt,
en zegt dan: van het New-line forum laugh :D

Voel je hem? shocked 8O
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)