Forum > Newbie Forum

grote party organiseren hoe en wat??

(311 reacties. Pagina 20 van 32)
Moderator(s): Dré
JuicedStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 20-6-2005
Berichten: 47
1-4-2004 19:34
Dat je nu als m'n ouders klinkt hoef ik je toch zeker niet te vertellen hé?

Het is niet mijn bedoeling om jullie, oude wijze mannen, de les te lezen of om het bijdehandje uit te komen hangen. Dan was ik wel op Fok! mensen lastig gaan vallen ofzo. Ik heb me hier aangemeld om jullie om advies te vragen, aangezien jullie, ervaren mensen, mij daar een hoop meer over kunnen vertellen, en daar leer ik weer van. Maar dat neemt niet weg dat ik mijn leeftijdcategorie zal verdedigen ;)
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
1-4-2004 21:50
Als die kinderachtige jeugdbewegingen en zo wel een feestje op poten kunnen zetten (die by the way nooit op iets trekt) dan doen wij dat beter laugh :D

Veel valt ook niet te organiseren he.
Er is een discotheek gehuurd (zowel bij roberto als bij mij) , dus het materiaal en zo staat er. Er draaien deejays die het kunnen , de flyers zullen er goed uitzien en worden gedrukt, en we hebben sponsers, ...
Dus ik zie niet meteen in waarom het niet zou lukken.

(ik weet ook heus wel dat die avond niet helemaal zal zijn zoals ik me nu voorstel, ik denk dat ik op sommige momenten serieus zal zweten omdat iets niet naar m'n zin loopt)

Greetz
zyrax (btw: offtopic: m'n nieuw materiaal is sedert 2 uur geleden binnen razz :p )
=> foto's volgen, want anders gelooft sylvia het niet laugh :D

=> btw 2 : Je verwart me vast weer met "jorre" ?
Nogmaals: ik ben Kim (jaja, jongensnaam) , en jorre = joris..
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
1-4-2004 22:00
en jij groet met ''greetz jorre''
razz :p laugh :D
dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
1-4-2004 22:23
Ik sluit mij (weer eens) bij Didier aan, met name om deze gevleugelde opmerking

Didier_S schreef:

Bovendien......besef je dat niet JIJ het middelpunt bent van het gebeuren.
Ik heb mijn tweemaandelijkse eigen feestje weer gehad afgelopen zaterdag, en heb mij als eindverantwoordelijke-alles-voor-en-achteraf-regelaar van 20:00 tot 8:00 ('oude' tijd) volledig het schompes staan werken. Oké, van 7:00 tot 8:00 's ochtends heb ik genoten van een welverdiende borrel, een paar, veel, eindelijk.

Als de avond net begint is het nog wel leuk, gastvrouw wezen, de organisator, jouw eigen feest, ikke Miss Interesting, maar zodra de tent vol loopt gaat de avond in een waas aan je voorbij. Dat is, als je je een beetje verantwoordelijk voelt voor het op rolletjes laten lopen van de avond en niet te druk bent met wat ik hierboven omschrijf en alles door ander op laat lossen.
JuicedStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 20-6-2005
Berichten: 47
1-4-2004 22:30
Welk feest organiseer je dan? In Utrecht?

Dat wat je hierboven beschrijft van je verantwoordelijk voelen dat heb ik wel... beetje kinderachtig voorbeeld voor jullie misschien, maar op schoolfeesten e.d. ben ik meestal degene van de commissie die dr rekening mee houdt dat alles achter de schermen goed moet blijven lopen, en mn feest dr aan opoffer (dus achter dj's en fotograven aanhollen terwijl je collega's aan de tap hangen). Irriteer ik me eigenlijk niet aan, ik zie het meer als iets positiefs, en des te groter is voor mij de kick als achteraf complimentjes komen. De mensen hebben op een feest toch meer dan de helft van alles wat je geregeld hebt, en de problemen waar je tegenaan liep, niet door. TOT er iets fout gaat, dan is het jou schuld. En als het goed gaat... "Joost, was weer een topfeestje!" in het beste geval... daar ben ik uiteraard tevreden mee, al ben ik vaak nog blijer met kritiek en dingen die niet goed gingen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
1-4-2004 22:36
In Utrecht, in het Acu aan de Voorstraat. (Daarnaast heb ik ooit iets opgezet in Ekko op vrijdagavond op de eerste verdieping, is later verhuisd naar Sophies Palace aan de overkant, daarna verkast naar het K-Sjot op elke vrijdag. Loopt als een dolle. Ik doe daar nu alleen nog maar eens per maand draaien, de rest wordt door anderen gedaan.)

Wel grappig wat je zegt over wat je doet op school. Mensen die ik nog ken van de middelbare school die toen al veel deden, bleven later ook dingen naar zich toe trekken en organiseren. Keep up the good work!
JuicedStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 20-6-2005
Berichten: 47
1-4-2004 22:44
Wil dit ook zeker blijven doen! Sinds de eerste eigenlijk al bezig met schoolfeesten enzo... dus wil nu wat groter, vandaar dat ik met dat feest op de maarsseveen bezig ben. Ik zou trouwens wel is een keer willen komen kijken bij een feest wat jij organiseert, wanneer is er weer een en wat voor muziek heb je dr?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
1-4-2004 23:12
Niet schrikken... www.acu.nl/kitty .
'Tis nogal alternatief.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
1-4-2004 23:17
ik ben nogal een n00b op het gebied van homo's enzo razz :p maar wat is een "straight"?
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
RademakersVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2003
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 1344
2-4-2004 00:11
maar zodra de tent vol loopt gaat de avond in een waas aan je voorbij
Yep

En als je tegen 8 s'ochtends nog bezig bent (en allang daarvoor ongeveer de enige bent die nuchter is, al 24 uur druk in de weer, en eten en drinken (fris weliswaar) er vaak bij inschiet, dan vraag je jezelf af waarvoor je het ook al weer doet.
Als je het publiek uit zijn dak ziet gaan dan weet je weer waarom.

Mvg Johan
1-2-3-4-hoedje-van...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)