Hoezen voor DAP X-serie
(14 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
Berghs eventsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-7-2009 Laatste: 19-10-2017 Berichten: 147 | 30-1-2012 19:11 |
Het is geen sticker, zit er echt op en ik denk zelfs dat het gedeeltelijk in het materiaal is getrokken, verder is het zo groot dat een stukje tape er niet aan gaat helpen. | |
TimothyStandaard Lid Uit: België Sinds: 29-7-2006 Laatste: 16-4-2024 Berichten: 506 | 30-1-2012 21:13 |
Heb daarnet even op een minuscuul hoekje geprobeerd en ga er inderdaad afblijven. Is inderdaad er in getrokken en je zou dan een witte uitgesmeerde boel krijgen... Ik laat het dan zo maar en zal maar doen "of die hoezen van DAP toevallig net op mijn kwaliteitsvolle speakers pasten!" | |
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst | |
VincentsmeetsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-3-2011 Laatste: 18-3-2016 Berichten: 133 | 30-1-2012 21:53 |
Misschien maathoezen laten maken bij Muzip? Kun je meteen een eigen logo erop laten zetten! | |
DjREsoundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-4-2004 Laatste: 19-8-2023 Berichten: 479 | 30-1-2012 22:33 |
[Mijnmening]: Eerlijk gezegd vind ik logos er af halen echt uber zielig. Voor het geld zijn deze series namelijk gewoon zeer goed te noemen. Ik zelf heb jaren lang DAP PRO AX serie gedraaid, en net als de X serie hoef je je daar helemaal niet voor te schamen. Ik vind het een zwakte om je beter voor te willen doen dan je bent (maar dus eigenlijk openbaar door de mand valt als mensen de speakers kennen, en overigens, mensen die het niet kennen interesseert het geen biet waar je mee draait). Heel logisch toch dat je begint met een lager budget? Lekker origineel laten, die mensen bij highlite hebben echt wel de skills zo goed mogelijk spul te maken voor het geld dat het mag kosten. Waarom laten jullie je beinvloeden door uitspraken van mensen die toevallig bij grote verhuurbedrijven werken? Die roepen altijd het hardste waar ze allemaal wel niet mee werken... in 75% van de gevallen is dat spul niet van hen zelf. Gewoon trots zijn op wat je bij elkaar sprokkelt! [/mijnmening] p.s. hoezen muzip kan ik ook aanraden, kost wa, hedde ok wa. | |
DjREsound | |
TimothyStandaard Lid Uit: België Sinds: 29-7-2006 Laatste: 16-4-2024 Berichten: 506 | 30-1-2012 22:39 |
1) reactie op voorstel Muzip: ik heb de hoezen al liggen van Dap, vandaar mijn vraag 2) reactie op het verwijderen van logo's: ik ben absoluut geen merkengeil iemand. Voorbeeld: mijn keuze voor de X-reeks van Dap. Ik wil enkel een mooie set waar mooi geluid uit komt. Ik kies dan ook voor een kwalitatief goed product, maar anderzijds heeft Dap natuurlijk geen al te beste reputatie (getuige de vele reacties onder meer op dit forum). Ik wil zonder vooroordeel ervoor zorgen dat iedereen kan genieten van het geluid ipv dat ze op voorhand de set al afschieten. Ik zal nooit iemand het juiste merk ontzeggen, maar zal hen altijd eerst vragen wat ze er van vinden. Zoals gezegd: ik heb de set gekocht, maar niet het vooroordeel... (ik geloof er dus in) | |
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst |