Forum > PC related Forum

Gebruik van AtoMix MP3 programma - Tips?

(18 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
KoenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 23-9-2003
Berichten: 5
2-9-2003 16:10
je moet eens bpm studio 4.0 profi proberen beest van een programma mastertempo en zo moet wel 500euro dokken sampler en al
zeveren kan iedereen één ding is zeker licht moet je zien en geluid horen
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
2-9-2003 16:49

Dimitri schreef:

Er is nieuw programma van de makers van atomix, Virtual DJ. zeker moeite waar om demo te downloaden op www.virtualdj.com. Overigens heb ik (nog) niet de full version, maar weet dat je daar altijd wel aardige effects mee kan downloaden. Maar op een AMD 900 MHz draait ie niet echt lekker (met alle features aan) dus wel behoorlijke pc voor nodig.
Tja... Eigenlijk bijna hetzelfde als atomix. Ziet er iets anders uit, knoppen op andere plekken, je hebt scratchmogelijkheid wat overigens voor geen meter werkt met de muis, totaal geen feeling. Verder best leuk proggie, maar zoals ik al zei, erg veel gelijkenissen met atomix mp3.
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
ZzzzzzzzzzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-6-2003
Laatste: 31-3-2011
Berichten: 45
2-9-2003 18:18
Het(virtualDJ) lijkt er zo veel op omdat het de opvolger is van atomixmp3.
Op de site staat dat virtual DJ atomix zal opvolgen. echter zal atomix blijven bestaan aangezien virtualdj nogal hoge systeemeisen heeft (minimaal pIII 800, pIV1,2GHz aanbevolen)

Ik vind virtualDJ er nogal goedkoop uitzien voor een programma van 100 euro. (is natuurlijk makkelijk op te lossne d.m.v. skins.
blaat het niet dan schaapt het niet
StefanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 12-10-2013
Berichten: 728
2-9-2003 20:13
virtualdj werkt wel aardig maar als dat ding de beats zelf niet goed meet loopt alles in de soep... al is 'ie wat dat betreft wel wat beter geworden dan atomix. Geluidskwaliteit is overigens niet echt om over naar huis te schrijven.
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
10-11-2003 08:57
Atomix gebruik ik zelf ook om soms wat mee te proberen enzovoorts op de computer ,maar ik vind nog steeds dat de geluidskwaliteit zeker niet optimaal is...zo gaat de output bij mij kraken bij het corrigeren ,en ik vind de pitch (en dan hebben we het al helemaal niet over de mastertempo) ook zeker niet zuiver. Ik heb ook Bpm studio ,maar dat vind ik een stuk profesioneler werken ,je moet wat meer zelf doen maar dan klinkt het ook een stuk beter wink ;). Atomix is erg leuk voor iemand die nooit gemixt heeft om het eens mee te maken ,maar verre van profesioneel naar mijn mening sad :(
ps. Ik gebruik de beide programma's ,met multichannel geluidskaart (5.1) en dat is wel het voordeel van atomix ,zeker wel wat makkelijker te configureren.
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
11-11-2003 14:31
ik heb gisteren(nadat ik dit gelezen had) ook even virtualdj gedownload ik vind de automix slechter dan de atomix 1.0 maar dat kan er ook aan liggen dat ik er nog niet helemaal aangewend ben. overall vind ik het wel verbeterd, het ziet er beter uit (de platenspeleers zijn we mooi) ik begrijp er uit dat je ook kan scratchen met een webcam? heb zelf geen webcam dus mischien dat iemand me dat kan uitleggen?
alleen waarom gebruikt dat ding zoveel processorkracht men processor(xp3200)zie ik continu op 100% draaien shocked 8O
maar ik vind bijna 100 euro toch wel een beetje prijzig.....
ik kan me dus nu goed voorstellen dat er mensen zijn die voor de crack gaan i.p.v. de hele versie...
schnappi???
HjvogelpoelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-9-2003
Laatste: 21-1-2010
Berichten: 141
13-11-2003 08:37
wat misschien het geval is...is dat je geluidskaart niet gebruikt word en dat hij het daardoor met de cpu gaat berekenen. Dit heb ik gehad met bpm studio geen idee of dit wel kan met atomix (dat hij je geluidskaart niet pakt) maar wie weet?
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
17-11-2003 18:46
Kijk eens in je opties bij atomix... Wat heb je bij soundcard staan? Ik neem aan primair geluidsstuur programma ,verander het in de geluidskaart die je gebruikt (uit het lijstje kiezen). Als dit niet de reden is weet ik het ook niet maar naar mijn weten gebruikt atomix als je hem op primair geluidsstuur programma hebt staan je cpu ,en is dit bij de andere optie niet het geval. Ik hoop dat het werkt ,anders zou ik het ook niet weten ,succes happy :) (maybe ga ik nu een klein beetje off topic maarjaa wink ;)sorry opp's)
BorizzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-11-2003
Laatste: 25-11-2003
Berichten: 4
23-11-2003 21:28
Mensen...
geen discusie mogelijk: Traktor!!
ik vind Atomix maar ruk eigenlijk...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)