Forum > Licht

Fog Machine knopje op ShowMaster

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
BartManNLStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2007
Laatste: 15-10-2010
1-11-2007 21:03
Ik heb inmiddels een ShowMaster zónder rookknopje??? Blijkbaar zijn er een aantal types in omloop.
Ga wel een eigen verlengkabeltje aan de roker maken, is volgens mij de simpelste oplossing.
MartijnVIP Lid
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
2-11-2007 14:23
Zou goed kunnen dat de nieuwe serie Showmasters dat niet meer heeft. Waarschijnlijk is jouw Showmaster van het type "blauwe leeslamp"? De eerdere modellen met groen/geel/rode ledjes hadden een rookknop rechtboven zitten. (Min of meer het tafelmodel van de Antari Z-1 afstandsbediening, pinbezetting is identiek)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
BartManNLStandaard Lid
Sinds: 20-9-2007
Laatste: 15-10-2010
2-11-2007 19:03

Martijn schreef:

Zou goed kunnen dat de nieuwe serie Showmasters dat niet meer heeft. Waarschijnlijk is jouw Showmaster van het type "blauwe leeslamp"? De eerdere modellen met groen/geel/rode ledjes hadden een rookknop rechtboven zitten. (Min of meer het tafelmodel van de Antari Z-1 afstandsbediening, pinbezetting is identiek)
Ik woon in Hoorn, vlak bij een tunneltje dat 'onder water' versierd is met blauwe muren en blauwe verlichting.
Als je daar 's nachts onderdoor rijdt, dan is dat een soort van 'totale blauw' ervaring...

Zo ook 'mijn' ShowMaster. Er zítten een paar niet-blauwe lampjes op, maar het meeste is inderdaar BLAUW

Terug naar forum Reageer (zonder quote)