Fog Machine knopje op ShowMaster
(12 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
BartManNLStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-9-2007 Laatste: 15-10-2010 Berichten: 20 | 1-11-2007 21:03 |
Ik heb inmiddels een ShowMaster zónder rookknopje??? Blijkbaar zijn er een aantal types in omloop. Ga wel een eigen verlengkabeltje aan de roker maken, is volgens mij de simpelste oplossing. | |
MartijnVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-3-2003 Laatste: 3-7-2024 Berichten: 2419 | 2-11-2007 14:23 |
Zou goed kunnen dat de nieuwe serie Showmasters dat niet meer heeft. Waarschijnlijk is jouw Showmaster van het type "blauwe leeslamp"? De eerdere modellen met groen/geel/rode ledjes hadden een rookknop rechtboven zitten. (Min of meer het tafelmodel van de Antari Z-1 afstandsbediening, pinbezetting is identiek) | |
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers | |
BartManNLStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-9-2007 Laatste: 15-10-2010 Berichten: 20 | 2-11-2007 19:03 |
Martijn schreef: Zou goed kunnen dat de nieuwe serie Showmasters dat niet meer heeft. Waarschijnlijk is jouw Showmaster van het type "blauwe leeslamp"? De eerdere modellen met groen/geel/rode ledjes hadden een rookknop rechtboven zitten. (Min of meer het tafelmodel van de Antari Z-1 afstandsbediening, pinbezetting is identiek)Als je daar 's nachts onderdoor rijdt, dan is dat een soort van 'totale blauw' ervaring... Zo ook 'mijn' ShowMaster. Er zítten een paar niet-blauwe lampjes op, maar het meeste is inderdaar BLAUW | |