Forum > Opmerkingen

wat is een zogehete OEM-merk??

(19 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
JohanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 13-9-2005
Berichten: 51
22-5-2003 12:40
haha, goeie reclame voor noob televersum...
maar goed, hun eigen schuld. Heb trouwens nog nooit zo´n slordige DJ hoek gezien laugh :D
last night..........A DJ saved my life!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
23-5-2003 14:44
zo ken ik er ook wel een: superdiscount in Wijchen. kennen jullie denk ik niet. dat is zo'n dumpzaak met allerlei rotzooi: hij was trots dat hij in skytronic handelde shocked 8O en dan vraag je info over een rookdoos en dan leest ie de handleiding op. en rookvloeistof, daar weet ie helemaal nix van. gaat ie gewoon vloeistof op oliebasis verkopen shocked 8O shocked 8O shocked 8O dan ben je echt gek.
zo kan ik nog wel even doorgaan. kortom: k*twinkel
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
JohanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 13-9-2005
Berichten: 51
23-5-2003 16:37
zie ik een topic met k*t winkels beginnen??? wink ;)
last night..........A DJ saved my life!
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
25-5-2003 02:41
mensen.. skytech is een betrouwbaar stabiel en degelijk merk wat voor jaren gebruikers plezier is ontworpen. met ruim bemeten configuraties en goede ontwerpen.

hehe.. daar had ik jullie bijna laugh :D

ik heb een versterker van dit "merk" onderhanden gehad. moest 2 keer 700 watt aan 4 ohm rms uitkomen. dit gaat van ze lang zal ze leven niet gebeuren. max gemeten sinus spanning bij een 4 ohm load van ca. 90 volt(top-top). ongeveer 500 watt max. bij 1kHz.
laat staan bij een frequentie van 20-20000 Hz.

ik zou graag de kneus willen spreken die zonder te lachen me uit kan leggen hoe hij aan die waarde komt
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
14-6-2003 14:25

nijhuisr schreef:

mensen.. skytech is een betrouwbaar stabiel en degelijk merk wat voor jaren gebruikers plezier is ontworpen. met ruim bemeten configuraties en goede ontwerpen.

hehe.. daar had ik jullie bijna laugh :D

ik heb een versterker van dit "merk" onderhanden gehad. moest 2 keer 700 watt aan 4 ohm rms uitkomen. dit gaat van ze lang zal ze leven niet gebeuren. max gemeten sinus spanning bij een 4 ohm load van ca. 90 volt(top-top). ongeveer 500 watt max. bij 1kHz.
laat staan bij een frequentie van 20-20000 Hz.

ik zou graag de kneus willen spreken die zonder te lachen me uit kan leggen hoe hij aan die waarde komt
Sorry dat ik dit topic ff omhoogtrap maar kan iemand mij wat info geven over de Reloop RC-500 MKII cd-speler?

Skyteck verkocht er ook zo 1, heb bij een vriend van mij wel eens een cd'tje ermee gemixt en moet zeggen, bagger lelijk ding maar pakte zelfs een cd-rw en ik kon er lekker op mixen. Accurate cue en de jog was prima, wel moest je er een flinke zwieperd aangeven bij correcties.

Zou het niet kopen, maar wil wel eens wat technische info over hoe het ding eigenlijk is, Dre misschien?
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
14-6-2003 15:16
wat heef tdat met: wat is een zogehete OEM-merk?? te maken, behalve dan dat het er een zou zijn?
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
14-6-2003 15:30

Sybrand schreef:

wat heef tdat met: wat is een zogehete OEM-merk?? te maken, behalve dan dat het er een zou zijn?
Misschien heb je in mijn quote kunnen lezen dat het merk skyteck beschreven werd, vandaar de link. Bovendien heb ik er meteen bijgezegd: "sorry dat ik dit topic ff omhoogtrap".

Feitelijk heeft het dus niet zoveel met dit topic te maken als wel dat de naam Skyteck erin voorkwam en ik besloot hier ff off topic op in te haken...

Hoop dat je zo voldoende weet?
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 13473
14-6-2003 18:36
Ik heb ze nu eindelijk op voorraad liggen dus ik ZOU ze eindelijk kunnen testen. Nu alleen nog een gaatje vinden om dat ook daadwerkelijk te doen (net als bij de Behringer mixers, de Reloop mixers en nog een bak andere producten).

Tijd, tijd tijd. Ik kom eigenlijk net 1 dag per week te kort.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
14-6-2003 19:43
Ik heb gisteravond weer met die spelers gedraaid. Je moet idd een flinke zwieperd geven aan de jog. De startsnelheid van de cue valt tegen. Maar gisteren liep de cd vast, terwijl hij aan het spelen was. .. Haper haper stilte... Dat was erg lullig, maar verder niet echt veel problemen met de spelers. Het zijn idd speelgoedbakjes, zeker aan de buitenkant, maar ik vind ze toch wel te doen als eerste cd-speler. Later kun je beter overstappen naar een numark of een pioneer of denon.
Volgende keer Peter!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
15-6-2003 23:46

Dré schreef:

Ik heb ze nu eindelijk op voorraad liggen dus ik ZOU ze eindelijk kunnen testen. Nu alleen nog een gaatje vinden om dat ook daadwerkelijk te doen (net als bij de Behringer mixers, de Reloop mixers en nog een bak andere producten).

Tijd, tijd tijd. Ik kom eigenlijk net 1 dag per week te kort.
Nou ja, we horen het wel, en om nog ff in te haken op de post van Peter: had toen bij draaien bij die maat van mij thuis geen last van de starttijd maar inderdaad zien ze er uit als gare pisbakken. laugh :D

Grtz Tim
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest

Terug naar forum Reageer (zonder quote)