Forum > Newbie Forum

Genoeg speakers voor 200 man?

(31 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
21-9-2006 21:19
Maar dan nog is het geluid wat opdrachtgever graag wil hebben te weinig...

Of laat ik het anders zeggen: ik zal er alles aan doen om opdrachtgever te overtuigen...lukt dat niet? Zeggen dat je je naam graag wil maken of hoog in aanzien wilt houden en derhalve niet kan ingaan op zijn aanvraag. Of op eigen rekening zelf speakers bijhuren of meenemen maar dat zou ik zelf nooit doen...
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
21-9-2006 21:58
Heb ik die gozer eindelijk over gehaald om speakers te huren, heeft het verhuur bedrijf hier al zijn speakers uitgeleend voor het weekend!

Groovelover schreef:

RoOoYtJuH schreef:

Ik zei al dat we veels te weinig geluid hadden, maar de opdrachtgever vond dat het zat was.
En de opdrachtgever kan het weten laugh :D .
Ja idd, idioot, en maar blijven volhouden dat deze set meer dan genoeg is enzo.
Er is een dansvloer, en daarom heen kun je staan enzo. Opzich zouden we op de dansvloer wel genoeg geluid hebben, maar dan hoort de rest erom heen niks. Zou dat heel storend zijn?
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"
Tim versteegStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2005
Laatste: 19-4-2021
Berichten: 161
21-9-2006 22:23
jah, ik denk dat mensen niet zo snel zullen gaan dansen als de muziek toch amper te horen is..

Als het in het oosten van het land is mag je mij wel ff mailtje doen, misschien dat ik je nog beetje kan helpen..
Turbo zijn naam, grolsch zijn bier.
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
22-9-2006 08:07
Ik snap dan eigenlijk niet waarom je deze opdracht aanneemt als je weet dat de opdrachtgever niet bij wil huren, en jij te weinig geluid hebt. Stel dat dan het geluid ook werkelijk 3x niks is omdat er amper wat staat, dan staat jouw naam dr wel bij. En in die 200man kunnen zeker wel een paar klanten tussen lopen.

Niet echt een indruk die je wil achterlaten lijkt mijwink ;)
Soms..
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
22-9-2006 12:48
Ik was laatst op een verjaardagsfeestje bij iemand met een hele 'proffessionele' dj. Deden het ook met zo'n setje, 200 man. Ik had mijn oordopjes niet bij, en was daarom ok zo weg!
Wat een piëzo-feest zeg. Alhoewel, zo klonk het in zo'n grote ruimte! (leuk detail is dat er wel winners hingen).
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
22-9-2006 15:15
@RoOoYtJuH

Zou je, na het feest, je ervaring met ons kunnen delen? Wij zijn benieuwd ( tenminste ik ) hoe het vergaan is.
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
22-9-2006 20:30

HR Sound schreef:

@RoOoYtJuH

Zou je, na het feest, je ervaring met ons kunnen delen? Wij zijn benieuwd ( tenminste ik ) hoe het vergaan is.
Dat ga ik zeker doen!

Helaas, ik woon niet in het oosten, maar in NH.

Ik hoop maar dat er veel minder mensen komen dan dat de opdracht gever denk dat er komen. Maar als het echt HEEL erg is, dan kan ik altijd nog mijn monitorren recht op zetten en die gebruiken laugh :D

Of zijn er misschien mensen zoals Tim Versteeg, die ons hun speakers uit willen lenen (kan zelfs tegen betaling)? Je mag er dan zelf bij zijn, beetje bier drinken, ons helpen enzo? happy :)
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"
Tim versteegStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2005
Laatste: 19-4-2021
Berichten: 161
22-9-2006 20:47

RoOoYtJuH schreef:

HR Sound schreef:

@RoOoYtJuH

Zou je, na het feest, je ervaring met ons kunnen delen? Wij zijn benieuwd ( tenminste ik ) hoe het vergaan is.
Dat ga ik zeker doen!

Helaas, ik woon niet in het oosten, maar in NH.

Ik hoop maar dat er veel minder mensen komen dan dat de opdracht gever denk dat er komen. Maar als het echt HEEL erg is, dan kan ik altijd nog mijn monitorren recht op zetten en die gebruiken laugh :D

Of zijn er misschien mensen zoals Tim Versteeg, die ons hun speakers uit willen lenen (kan zelfs tegen betaling)? Je mag er dan zelf bij zijn, beetje bier drinken, ons helpen enzo? happy :)
haha hij loopt al een beetje op de zaken vooruit laugh :D alhoewel ik dat bier wel erg fijn vind razz :p aleen zal ik het bedrag van de huur er net niet uitzuipen laugh :D
Turbo zijn naam, grolsch zijn bier.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
22-9-2006 20:52
https://www.goudengids.nl vast een verhuurbedrijf die nog iets heeft staan wink ;).
Mijn advies: Huur gewoon een stevige (dubbel)sub - top set en gebruik je eigen toppen als monitor. Kosten doorberekenen aan de klant.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
22-9-2006 22:37

big bang schreef:

https://www.goudengids.nl vast een verhuurbedrijf die nog iets heeft staan wink ;).
Mijn advies: Huur gewoon een stevige (dubbel)sub - top set en gebruik je eigen toppen als monitor. Kosten doorberekenen aan de klant.
Het probleem is dan dat we weer zoveel extra moeten rijden enzo.
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"

Terug naar forum Reageer (zonder quote)