Forum > Algemeen Forum

Aggressie op feesten

(38 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
DJ TeebeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 28-7-2003
Berichten: 10
6-4-2003 18:03
kheb nog nooit agressiie op 1 van mijn feesten gehad...gelukkig......
'maar ik ben wel agressief in combinatie met drank razz :p wink ;) laugh :D hehe
De dag dat ik het DJ-en staak is ook gelijk de dag van mijn begrafenis.
Piet FrietStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2003
Laatste: 20-5-2005
Berichten: 120
6-4-2003 18:11

DJ Teebee schreef:

kheb nog nooit agressiie op 1 van mijn feesten gehad...gelukkig......
'maar ik ben wel agressief in combinatie met drank razz :p wink ;) laugh :D hehe
Anders ik wel, als ook maar iets me niet uitstaat schieten mijn vuisten uit. Maar gelukkig kan ik de hoeveelheid alcohol beperken (meestal). Gelukkig heb ik nog nooit van gevechten op feesten gehad net als TeeBee (vaak speel ik voor LJ en dan doet TeeBee de muziek). happy :)
Doodgaan is wel het laatste wat ik doe :D
BobWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
Berichten: 490
6-4-2003 21:49
Ook ik zou er zeker niet op af stappen, maar gewoon de security roepen of de organisator ofzo, al zou ik 2 meter zijn dan zou ik het nog niet doen [en dat ben ik niet, ik ben 1.80], je lost er niets mee op, het enige is dat je er zelf bij betrokken raakt.
Over de muziek uitzetten, dat weet ik niet, als je het uitzet kan er paniek uit breken of alle aandacht van iedereen op de vechtpartij ontstaan, en dan bestaat er een grote kans dat ze op jouw af komen stappen, en dan ben je dus echt zwaar de l*l.
Dus ik zou zeker eerst een overweging maken voordat ik de muziek uit zou zetten, wat ook nog te proberen valt, is iets van een heel rustig en langzaam nummer aanzetten, en hopen dat ze dan rustiger worden wink ;)

Groeten, Bob
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
7-4-2003 00:07
We hebben het er op dit forum al eens over gehad.
Kan alleen de topic niet meer vinden voor jullie sad :(
als er iemand is die hem nog weet,
post hem dan even.
Er stond veel verstandige info bij.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Party 2000Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 15-11-2005
Berichten: 114
7-4-2003 07:39
En hoeveel uitsmijters op hoeveel bezoekers moet je gemmideld hebben?
Let niet op mij, ik ben dronken...
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 1370
7-4-2003 07:45
Is compleet afhankelijk van het soort feest...

Maar 1 tip: Blijf ten alle tijden muziek draaien. Ooit eens meegemaakt tijdens een jeugdfeest, in mijn vroege jaartjes. Opstootje in de zaal, vuurwerk enzo. Dus op aandringen van de organisatie de muziek uitgegooid en het feest stopgezet.

Maarrrrr buiten was er ook het een en ander aan de hand (voetbalverenigingen onder elkaar he...), wat weet ik niet, maar het had iets te maken met meerdere politiewagens en politiehonden. Dus het publiek moest ook even binnenblijven.

Tsja, en dan krijg jij als dj het geouwehoer naar je hoofd toe. Gelukkig nog goed afgelopen.
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
7-4-2003 08:21

Party 2000 schreef:

En hoeveel uitsmijters op hoeveel bezoekers moet je gemmideld hebben?
Zorg dat de mensen van de security niet alleen zijn. (Dat zullen ze immers zelf niet willen)

Minimum 2 personen dus, alhoewel ik dat wat weinig vind.
Op feesten van ongeveer 1000 man is dat bij onze jeugdbeweging 3 à 4 mensen.
Een ander feest waar ik geholpen had waren er ook 4 security-mensen, toen was er 'maar' 500 man binnen.

Zouden die 2 mensen door bvb tien heethoofden belaagd worden, aarzel dan niet om de politie erbij te roepen!

Hangt inderdaad ook af van het soort feest en welk soort volk erop afkomt. Jonge mensen komen vaker in ruzie maar gaan minder snel over op fysiek geweld. En als ze beginnen te vechten, is dat meestal buiten de zaal én snel voorbij. Oudere kerels vechten vaak tot er iemand niet meer beweegt.

De problemen die wij hadden waren steeds gevallen met meerderjarige mannen die onder invloed waren.
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
7-4-2003 12:37
Op feesten van ongeveer 1000 man is dat bij onze jeugdbeweging 3 à 4 mensen
shocked 8O

ZO das weinig! Bij ons staan er in de discotheek een stuk of 4/5 security, maar daar kunnen ook maar 500 man in. Het ligt er ook aan wat voor feest het is. laatst hadden we een hardhousefeest en daar kwamen veen allochtonen op af en je weet dat dat nooit goed afloopt. Toen stond er ook wel een mannetje of 8/9 aan security. En dat terwijl er maar max 500 man in kunnen. Tsja, Tiel = nou eenmaal een geweldadige stad sad :(
...
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
7-4-2003 13:17

DJ bBINK schreef:

Een paar meiden waren zich aan het meppen
Dat is mooi werk laugh :D
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
7-4-2003 15:45
Vechtende vrouwen zijn veel erger dan vechtende mannen. Bij vrouwen ontaardt het maar al te vaak in krabben (incl. ogen), bijten, harentrekken en andere "geintjes".

In de 20 jaar dat ik nu drive-in shows doe heb ik heel weinig problemen gehad. Wel in vaste discotheken waar ik heb gewerkt als dj. In één ervan was het zelfs iedere avond wel raak. Maar goed, de portiers wisten daar altijd wel raad mee. En er liep een glazenhaler rond (meer dan 2 meter lang en erg breed) die het nooit een probleem vond tussen vechtersbazen in te springen.

In een andere discotheek waar ik draaide is ooit een dode gevallen bij een steekpartij. Of eigenlijk op straat, nadat de vechtpartij binnen begonnen was. Die avond werkte een collega. Ik heb er daarna nooit meer gedraaid.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)