HEELLLUUUPPP!!!
(90 reacties. Pagina 2 van 10)Moderator(s): Dré
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 28-1-2003 21:58 |
Dat ze echt zijn heb ik ook geen twijfels over. Dat was namelijk het eerste dat uitzocht. Maar het zit erop. Vanaf nu heten wij geen galaxy meer. De site is tijdelijk uit de lucht gehaald. Alle ideeen voor originele nieuwe namen zijn altijd welkom. We hopen op 1 feb de nieuwe naam etc operationeel te krijgen. Het zat zo, als we weigerden, zouden er gerechtelijke stappen ondernomen worden. Ook zaten ze maar te hameren dat ze ons adres wilde, wat ze nog steeds niet hebben gehad. We hebben geen zin in onverwacht bezoek aan de deur van welke instantie dan ook. Greetz, Peter | |
Volgende keer Peter! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 29-1-2003 00:11 |
Dat adres vinden ze heus wel hoor. Daar zij truken genoeg voor. Als ze het echt serieus menen kun je er van uitgaan dat de belasting, en andere instantie's ook op de hoogte zijn gesteld van je aktiviteiten Ik zou als ik jouw was een brief aan ze sturen, waarin je vriendelijk uitlegt dat het geen opzet is geweest om een geregistreerde naam te gebruiken, en dat je bereid bent om je naam te veranderen, maar dat je graag eerst wel een bewijs/afschrift van die registratie wilt zien. Dan ben je tenminste een beetje van repliek. Als alles is zoals ze zeggen, kan je er weinig anders aan doen dan je naam te veranderen Maar een naamsverandering kan je ook als iets positiefs brengen: Je hebt een goede reden om al je klanten weer eens aan te schrijven. Niet het hele verhaal vertellen, maar doe gewoon alsof je ivm verdere profesionalisering de naam van je drive in hebt verandert. In die zelfde brief leg je uit wat je doe, en je verteld dat ja in het verleden al voor ze gewerkt heb, enzovoorts. Zo maak je van een negatief ding toch een positief ding. En ik vind het erg kinderachtig om meteen zo hard te gaan dreigen. Meestal zijn dat ook mensen met een minderwaardigheidscoplex. Beslist niets betalen, je bent immers ter goeder trouw! Vaak is het allen maar een truucje om geld uit je zak te klopeen. Net zoals die domeinnamen. Nog even een spreekwoord: De soep word nooit zo heet gegeten als hij opgedient word Sterkte dus | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
NiekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2002 Laatste: 10-7-2014 Berichten: 882 | 29-1-2003 08:32 |
Ik heb eens een kijkje genomen in het handelsregister van Kvk. Weliswaar geeft dit geen zekerheid, maar het is toch een leuke indicatie over het aantal Galaxy's in Nederland. En dan hebben we het alleen nog maar over de ingeschreven namen, en niet over andere hobbymensen... In totaal kwam ik 3 Galaxy drive-in-shows tegen. Eén in Enschede, één in Weert en één in Den Haag. Daarnaast waren er ook nog enkele Galaxy Music's en Sounds, etc. Daar gaan zij dus nog een zware dobber aan krijgen On-line inzicht in het Merkenbureau register is helaas niet mogelijk. Wellicht moet je ze eens emailem of zij je niet meer info kunnen voorzien (de originele Galaxy heeft het immers nog niet gedaan). Succes! | |
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 1-2-2003 14:16 |
Ik zou graag even de mening hebben over de volgende naam. Hij komt uit het latijn: INITIUM NOVUM Het betekend: nieuw begin. Leek me wel toepasselijk. | |
Volgende keer Peter! | |
MaxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2002 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 1855 | 1-2-2003 14:22 |
DJ-Psycho schreef: Ik zou graag even de mening hebben over de volgende naam. Hij komt uit het latijn:INITIUM NOVUM Het betekend: nieuw begin. Leek me wel toepasselijk. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 1-2-2003 14:52 |
DJ-Psycho schreef: Ik zou graag even de mening hebben over de volgende naam. Hij komt uit het latijn:INITIUM NOVUM En is helaas voor de gemiddelde Nederlander niet te onhouden. Wat je wel krijgt met zo'n naam: Boekingen van kerken, huisartsen, notarisen en advocaten, Want dat zijn de groepen die latijn hebben moeten leren | |
SteijntjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-11-2002 Laatste: 3-6-2008 Berichten: 141 | 1-2-2003 18:28 |
Tom schreef: DJ-Psycho schreef: Ik zou graag even de mening hebben over de volgende naam. Hij komt uit het latijn:INITIUM NOVUM En is helaas voor de gemiddelde Nederlander niet te onhouden. Wat je wel krijgt met zo'n naam: Boekingen van kerken, huisartsen, notarisen en advocaten, Want dat zijn de groepen die latijn hebben moeten leren | |
MVG, Steijn Pelle | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 1-2-2003 23:10 |
steijntje schreef: Zou ik blij mee zijn, dit zijn meestal de mensen met veel geldEn probeer deze groep maar eens te bereiken, je moet mazzel hebben om er tussen te komen. En houd er wel rekening mee dat je echt niet met een "Skytech setje" bij zulk publiek aan kan komen. | |
Wesley vd HStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-11-2002 Laatste: 23-11-2014 Berichten: 397 | 2-2-2003 12:31 |
Ehh peter je wou toch awakening ofzo! Dat moet je doen! Ik vind het wel een leuke naam! | |
SpeakerfreakStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2002 Laatste: 1-12-2017 Berichten: 1913 | 2-2-2003 14:15 |
awakening............. mja en dan, dan heb je dezelfde naam als die mega party, lijkt me dus niet zo goed idee he. | |