Forum > Licht

Rookmachine (antari f80z)

(237 reacties. Pagina 18 van 24)
Moderator(s): Dré
DJChrisDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-5-2005
Laatste: 1-5-2005
Berichten: 8
1-5-2005 15:29

djmouse schreef:

sinuz schreef:

Dré schreef:

1. Eventuele jerrycan leegmaken (vloeistof bewaren natuurlijk) en vullen met ca. 0.5 liter (1 liter voor zware machines) 50/50 gedestileerd water en azijn. Daarna de hele jerrycan leegstomen. Er zal nu, als het goed is, flink wat viezigheid meekomen bij het "roken".

Na afloop doorspuiten met ca. 0.2 (0.5 bij grote machines) puur gedestileerd water zodat het azijn volledig uit de machine verdwenen is.

De suggestie om de stank maar te verbergen met een geurtje is te gek voor woorden. Je zit troep de zaal in te spuiten dat door anderen ingeademend wordt. Als je dan niet eens de moeite kunt nemen om ervoor te zorgen dat dit zo vriendelijk mogelijk is voor de longen dan kun je beter een andere baan/hobby gaan zoeken (Mc Donalds of zo).
leek me best duidelijk hoor
dit is de juiste manier...

dj mouse
OK dan. Ik heb nog een fles gedistilliseerd water staan. Dan maak ik hem nu schoon.

Doei,

DJ Chris D. @ [ Pro Sound© ]
Tjah, dat heb je wel eens eh...
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
1-5-2005 16:16
Dat van die redbull menen julie dat? Redbull zit toch boordevol suikers, is dat dan wel goed voor je verwarmingsellement. Mij lijkt dat van niet hoewel het best lekker ruikt.

greetz
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
1-5-2005 16:27
redbull heet het geurtje toevalig niet de red-bull vleugel drank laugh :Dwink ;)
edit:zie
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
3-5-2005 01:41
Oke, heb het eindelijk door happy :) . Al ooit iemand echte redbull geprobeert. Mss ruikt het wel hetzelfde.
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
13-5-2005 16:00
Geuren is totale onzin en blijf je nog decennia ruiken. Niet doen dus.
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
13-5-2005 16:01
het nut van geuren snap ik ook helemaal niet, als je er maar rook uit krijgt om je licht beter te laten uitkomen
dus trg on toppic nu zouw ik zo zeggen
exit night into LIGHT
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
13-5-2005 18:33

DJ Bastisito schreef:

Geuren is totale onzin en blijf je nog decennia ruiken. Niet doen dus.
En de geurstoffen tasten je verwarmingselement aan..

maar oke dat wou ik nog even zeggen.

weer ontopic happy :)
I Love House Music!
Break-driverStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-10-2005
Laatste: 27-9-2006
Berichten: 4
9-10-2005 18:52
ik heb in de grote vakantie een f80z gekocht (tweede hands). hij deed het redelijk, de eigenaar vertelde mij dat ik hem eens moest reinigen.
ik deed dit, maar hij wilde niet meer roken, ik liet het in het repetitiekot (was bedoelt voor het muziekgroepje waar ik in zit)we lieten hem daar 1 maand staan (zonder dat we het wisten ashamed :$ ) we verhuisden van repetitiekot, en toen viel ons op dat we het nog hadden razz :p ! we probeerden nogmaals, maar nikx sad :(
de gitarist haalde alles uit elkaar en reinigde alle stukken appart.
en liet hem staan.
gistren (zaterdag = repetitiedag) de 'woordvoerder' zei: tjah, hij is goed voor de vuilnisbak! ik gaf dat ding een grote vuistslag sneaky :V . en hij zei: als je wil mag je nog eens proberen, het gaat toch nie gaan.
ik direct in het stopcontact en afwachten...
lampje ging uit en ik druk erop...
hij geeft in 1 keer een grote rookpluim laugh :D happy :)
zo zie je dat een klop(je) veel effect heeft.
nu staan hij weer te pronken tijdens repetities wink ;)
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
9-10-2005 20:48
kan zijn dat die klap net genoeg was om de pomp op gang te helpen. vervelende is dat 'ie ook zo weer vast kan zitten. de machine is dus nu gewoon onbetrouwbaar. als die rook maar bijzaak is, kan je het er mee doen. in geval van onmisbaar effect zou je beter een nieuwe Z-800 kopen. de pomp in die machine is wat sterker, en is dus wat minder gevoelig voor dichtslibben.

regelmatig gebruik verlaagt de kans op defecten. een hele tijd stil laten staan is, zeker voor goedkope rookmachines als de F-80, gewoon slecht.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
SebasStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2005
Laatste: 19-10-2011
Berichten: 56
10-10-2005 15:20
@ DRE:
Eventuele jerrycan leegmaken (vloeistof bewaren natuurlijk) en vullen met ca. 0.5 liter (1 liter voor zware machines) 50/50 gedestileerd water en azijn. Daarna de hele jerrycan leegstomen. Er zal nu, als het goed is, flink wat viezigheid meekomen bij het "roken".
Na afloop doorspuiten met ca. 0.2 (0.5 bij grote machines) puur gedestileerd water zodat het azijn volledig uit de machine verdwenen is.
Is een f-450 een grote, of een kleine? Het is 1kW.
Dikke vloeistof gaat ten koste van de spuitkracht: Bij ons is het nu met dikke vloeistof nog maar 1/3 van de normale kracht met normale vloeistof! Tekenen van verstopping, iemand?
Schijt aan de overheid

Terug naar forum Reageer (zonder quote)