Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 176 van 219)
Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
15-9-2011 12:38
Versnelling 3 en 4 ratelden als een gek, begon met wat huilen in de bak... auto werd er rauwiger om, reed niet meer soepel enz. Iets met lagers en tandwielen ofzo...

Gehele bak laten reviseren, koppeling was dan wel gewoon dik in orde!
Moet er nu weer verplicht even mee rondrijden wink ;) Maar gebruik de bakwagen steeds meer. Binnenkort de Master maar eens goed laten poetsen, nieuwe stickers erop en dan kan hij weer even mee!
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Discobar BnB BEStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 26-9-2011
Laatste: 28-9-2011
26-9-2011 19:11
In het begin hebben we alles vervoerd met 2 personenwagens. Als tussenoplossing hebben we een gesloten aanhangwagen gekocht. Momenteel zijn we in het bezit van een Peugot Expert van 2001 met een km stand van 170.000. Voor éénmaal per week te gaan leveren is dit meer als genoeg, in de toekomst kijk ik uit naar een Mercedes Vito of een Opel Vivaro met iets minder kilometers wink ;)
Verhuur discobars, karaoke, geluid, licht en video.
WatjeVIP Lid
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
26-9-2011 19:44

Discobar BnB BE schreef:

In het begin hebben we alles vervoerd met 2 personenwagens. Als tussenoplossing hebben we een gesloten aanhangwagen gekocht. Momenteel zijn we in het bezit van een Peugot Expert van 2001 met een km stand van 170.000. Voor éénmaal per week te gaan leveren is dit meer als genoeg, in de toekomst kijk ik uit naar een Mercedes Vito of een Opel Vivaro met iets minder kilometers wink ;)
"Deze bestelwagen heeft een diepte van 2m wat ideaal is voor onze truss (Global Truss F34)."

dat hij ideaal is voor truss van 2M begrijp ik. Waarom dit global truss moet zijn vraag ik me af, is eurotruss geen 2M maar 2M10? :P
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
26-9-2011 22:36

watje schreef:

Discobar BnB BE schreef:

"Deze bestelwagen heeft een diepte van 2m wat ideaal is voor onze truss (Global Truss F34)."

dat hij ideaal is voor truss van 2M begrijp ik. Waarom dit global truss moet zijn vraag ik me af, is eurotruss geen 2M maar 2M10? :P
Nee ik wil hiermee zeggen dat onze truss die wij verhuren (Global Truss) hier net in past wink ;)
BSSStandaard Lid
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
27-9-2011 16:02
Jij verhuurt "subspeakers" en dat zijn dan de mackie SRM450 luidsprekers? :-/
www.bigsoundsystems.be
Frank76Standaard Lid
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 21-11-2024
27-9-2011 17:23
Denk dat het vooral een ego is: kijk mij eens die en die truss hebben.
Maar dan inderdaad wel alles het goeie naampje geven... Die Mackie is idd geen subkast.
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
BomdesStandaard Lid
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
27-9-2011 18:20
De mackies zijn ook geen topkwaliteit, maat dat terzijde ...
BSSStandaard Lid
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
28-9-2011 08:32
Bwah, er bestaat beter maar ik vind de mackies toch heel nette en veelzijdige speakers met een hoge betrouwbaarheid, kan luid als het nodig is zonder direct kapot te gaan en ik vind ze ook niet slecht klinken.
Maar om er dan 4 neer te zetten zonder sub voor 200 personen lijkt me inderdaad een oortuitend feestje.
www.bigsoundsystems.be
28-9-2011 13:36
Ok heb de 'sub' weggelaten in afdeling geluid, een zeer terechte opmerking.

Als ik nu eenmaal Global truss verhuur en dit vermeld in een nieuwsbericht zie ik hier echter totaal geen probleem in. Ik snap langs geen kanten wat dit met ego te maken heeft.

Ik ben tevreden van de Mackie's voor mijn doelgroep van klanten. Dit zijn meestal verjaardagsfeestjes of communiefeesten in de lokale kantine van een voetbalploeg of een feestzaal naast een café.

Dat we dringend een basskast moeten kopen weet ik zelf ook. Dit zijn we trouwens op korte termijn van plan: Toekomstplannen-2012

Wat ik hier nog wil aan toevoegen. Iedereen moet ergens beginnen. Ik ben nu een viertal jaar bezig met verhuur. Ik zou ik liever het beste van het beste materiaal willen kopen en verhuren maar niet iedereen heeft een fortuin om te investeren. Alles wat ik nu heb is er gekomen door de opbrengsten van de verhuur. Vroeger verhuurde ik zelfs 2 x JB Systems TSX15 in een set voor 50 personen. Dan vind ik de upgrade naar Mackies's al vernoemenswaardig.
BeatmixerStandaard Lid
Sinds: 4-8-2011
Laatste: 19-8-2012
19-10-2011 19:49
Nog niet zo lang geleden heb ik deze aanhanger gekocht om mijn drive-in mee te vervoeren, ik heb nog een open aanhanger maar ik zag deze staan en het is een handig ding om te laden, ben ze nu aan het opknappen en al wat niet in de aanhanger past gaat in de bestelwagen (vw caddy)

Wat je niet ziet op de foto is dat de aanhanger een dubbele bodem heeft, boven de nummerplaat (tussen die 2 lichtjes) kan je een deurtje openen om zo toegang te krijgen tot de dubbele boden (onder de laadvloer) ook op de zijkanten zijn er deurtjes, handig om statieven, kabels enz in te steken.

En laat de dieven maar komen want na een feest laden we thuis alles terug uit en staat alle gear in de garage, komen ze hier binnen moeten ze afrekenen met afgerichte mechelse herders die ik gebruik voor mijn werk en het zijn geen doetjes.

https://i56.tinypic.com/104pyzk.jpg

https://i55.tinypic.com/fw0yae.jpg

Terug naar forum Reageer (zonder quote)