Forum > Algemeen Forum

Het bouwen van een case

(3446 reacties. Pagina 163 van 345)
Moderator(s): Dré
ZezkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-9-2005
Laatste: 7-4-2008
Berichten: 6
6-5-2006 20:48
Heeft er iemand een idee hoe een jb systems cd200 deftig te plaatsen in een case.
MitchelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2003
Laatste: 22-7-2010
Berichten: 186
7-5-2006 09:08

maurice schreef:

heb mijn mixer case ook bijna af. alleen wil ik er nog wielen onder. het is een case van 80 x 26 x 60. en word rechtop vervoerd (staat dus op de bodem 26x80). wielen aan de onderkant lijkt niet echt handig, want dan ligt hij zo om. dus wou ik er een soort van trolley van maken maar hoe ga ik dat doen? of heeft iemand een beter idee?
een wheelbase eronder en die vast monteren aan de deklsel zodat als de kist open is je de deksel erop legt vlindersloten dicht en op de wheelbse zettem/

of is dat niet wat je zoekt?
ik zie dat regelmatig bij profi bedrijven hier in de buurt.
Waar een wil is, is een weg.
LichtenlawaaiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2004
Laatste: 12-5-2010
Berichten: 144
9-5-2006 20:28
hallo,

vandaag spul besteld voor mijn te bouwen flightcase (voor twee Db OPERA LIVE 402's). word een flightcase met scharnierende deksel, dit omdat de 402's toch een handvat op de bovenkant hebben...

zal binnenkort wel wat foto's gaan posten hier...

wat misschien nog wel interesant is is de volgende link:

https://www.flightcase-onderdelen.nl

scheelt enorm ten aanzien van andere webshops wink ;)

vrijwel alles is er ook wel te verkrijgen, en wat voor velen wel gemakkelijk zal zijn is de zaagservice. al je hout (met hpl of pvc) op maat gezaagd voor weinig!!!

Jos van der Meer
(LICHT & LAWAAI verhuur)
[ LICHT & LAWAAI verhuur ] binnenkort met compleet vernieuwde licht- en geluidsset!!!
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
10-5-2006 08:30

mitchel schreef:

een wheelbase eronder en die vast monteren aan de deklsel zodat als de kist open is je de deksel erop legt vlindersloten dicht en op de wheelbse zettem/

of is dat niet wat je zoekt?
ik zie dat regelmatig bij profi bedrijven hier in de buurt.
jah dat weet ik. alleen je trekt mijn mixer uit z'n case. in een bak gemaakt zoals door cyber omschreven.. ik maak wel even foto de case word erg instabiel met gewone wielen. daarom maar besloten om het niet te doen.
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
10-5-2006 09:51

lichtenlawaai schreef:

hallo,

vandaag spul besteld voor mijn te bouwen flightcase (voor twee Db OPERA LIVE 402's). word een flightcase met scharnierende deksel, dit omdat de 402's toch een handvat op de bovenkant hebben...

zal binnenkort wel wat foto's gaan posten hier...

wat misschien nog wel interesant is is de volgende link:

https://www.flightcase-onderdelen.nl

scheelt enorm ten aanzien van andere webshops wink ;)

vrijwel alles is er ook wel te verkrijgen, en wat voor velen wel gemakkelijk zal zijn is de zaagservice. al je hout (met hpl of pvc) op maat gezaagd voor weinig!!!

Jos van der Meer
(LICHT & LAWAAI verhuur)
Interessante site. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die flitekit bouwpakketten. Heeft iemand daar ervaring mee?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
10-5-2006 10:10

partyfish schreef:

Interessante site. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die flitekit bouwpakketten. Heeft iemand daar ervaring mee?
Yep, in de tijd dat flitecar (fliteware) had waren diverse min of meer "standaard" flitekits te koop.
Keurig op maat gezaagd en geleverd met benodigt beslag.
(beslag was ook op maat gezaagd)

Tevens was het destijds mogelijk om een eigen maat case als kit te krijgen.

Martin.
kvm entertainment
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
10-5-2006 10:10

lichtenlawaai schreef:

hallo,

vandaag spul besteld voor mijn te bouwen flightcase (voor twee Db OPERA LIVE 402's). word een flightcase met scharnierende deksel, dit omdat de 402's toch een handvat op de bovenkant hebben...

zal binnenkort wel wat foto's gaan posten hier...

wat misschien nog wel interesant is is de volgende link:

https://www.flightcase-onderdelen.nl

scheelt enorm ten aanzien van andere webshops wink ;)

vrijwel alles is er ook wel te verkrijgen, en wat voor velen wel gemakkelijk zal zijn is de zaagservice. al je hout (met hpl of pvc) op maat gezaagd voor weinig!!!

Jos van der Meer
(LICHT & LAWAAI verhuur)
goedkoper is steeds mogelijk... maar ten koste van de kwaliteit? ik bespaar liever niet op handgrepen en vlindersloten. alu-profiel en sluitprofiel is van iets minder belang.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
10-5-2006 10:18

luc2366 schreef:

goedkoper is steeds mogelijk... maar ten koste van de kwaliteit? ik bespaar liever niet op handgrepen en vlindersloten. alu-profiel en sluitprofiel is van iets minder belang.
Hoezo?
Producten van Fliteware heeft New-line ook geleverd.
Fliteware is ook geen china. (en zelfs china beslag is niet verkeerd) Fliteware is een combinatie "van", gedeelte beslag komt uit engeland, al het foam word geleverd door Recticel Nederland etc.

Een vlinderslot van penn loopt misschien mooier, maar voor het merendeel is fliteware goed genoeg.
Vrijwel alle cases bij mij hebben ook fliteware beslag.

Martin.
kvm entertainment
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
10-5-2006 10:27

KVM schreef:

Tevens was het destijds mogelijk om een eigen maat case als kit te krijgen.

Martin.
Was bij Conijn ook altijd mogelijk, behalve de handvaten en sloten geloof ik.
Je betaalde dan de materiaalkosten en een uur werkloon ofzo, maar hoe het sinds de overname zit weet ik niet...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
10-5-2006 10:42

KVM schreef:

Een vlinderslot van penn loopt misschien mooier, maar voor het merendeel is fliteware goed genoeg.
Mijn "ideale" kist heeft de fliphandles van Fliteware en de vlinders van Penn ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)