Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2011

(165 reacties. Pagina 16 van 17)
Moderator(s): Dré
DriveinteamStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 16-5-2016
Berichten: 281
23-3-2011 15:14
Haha ja de 802's waren al verkocht toen we ze uit aan het laden waren buiten.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 9474
23-3-2011 18:28
en je hebt niet eens even aan mij gedacht? sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
23-3-2011 19:52

MG schreef:

Companion schreef:

watje schreef:

Waar ik ook nog benieuwd naar ben, wat deed het podium daar buiten op de parkeerplaats?
Het stond er zonder toestemming van de gemeente en buiten mijn medeweten.
Hahaha, ik hoorde per toeval de discussie tussen de eigenaar van de podiumwagen en Companion aan het begin van de beurs. Het ging over de podiumwagen, maar vooral over het feit dat men wat spullen buiten hun stand had uitgestald. Gevolg: telkens als we langskwamen even gemopperd dat het gangpad wel erg vol stond, waar de standhouder smakelijk om kon lachen. Heerlijk toch! laugh :D
Je kunt er smakelijk om lachen. Ik wil je gezicht wel eens zien als er een brandweer of gemeentelijke controle komt en dat op basis van het niet vrijhouden van de gangpaden, de beurs gesloten wordt en iedereen naar buiten moet.... einde feestje !
Als organisator heb ik mijn verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat het veilig is. Dat deze standhouder daar erg makkelijk en laconiek over doet is meer tekenend voor hem dan voor mij.
Edit Mod: Fossalta: quote's gefixed, stond een beetje raar
Op naar de volgende beurs...
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 22-6-2024
Berichten: 292
24-3-2011 00:06

Companion schreef:

MG schreef:

Companion schreef:

watje schreef:

Waar ik ook nog benieuwd naar ben, wat deed het podium daar buiten op de parkeerplaats?
Het stond er zonder toestemming van de gemeente en buiten mijn medeweten.
Hahaha, ik hoorde per toeval de discussie tussen de eigenaar van de podiumwagen en Companion aan het begin van de beurs. Het ging over de podiumwagen, maar vooral over het feit dat men wat spullen buiten hun stand had uitgestald. Gevolg: telkens als we langskwamen even gemopperd dat het gangpad wel erg vol stond, waar de standhouder smakelijk om kon lachen. Heerlijk toch! laugh :D
Je kunt er smakelijk om lachen. Ik wil je gezicht wel eens zien als er een brandweer of gemeentelijke controle komt en dat op basis van het niet vrijhouden van de gangpaden, de beurs gesloten wordt en iedereen naar buiten moet.... einde feestje !
Als organisator heb ik mijn verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat het veilig is. Dat deze standhouder daar erg makkelijk en laconiek over doet is meer tekenend voor hem dan voor mij.
Edit Mod: Fossalta: quote's gefixed, stond een beetje raar
Ik begrijp je punt. Had zelf niet bij deze achterliggende gedachte stilgestaan inderdaad.

Alleen, is dat niet iets wat bijvoorbeeld in een briefing naar de standhouders kenbaar gemaakt dient te worden? (of misschien is dit gebeurt maar luisterde de standhouder niet?) En dan nog een vraag: als de standhouder zich er niks van aantrekt, wat is dan de volgende stap? Ik heb niet het idee gehad dat men de spullen meer in hun stand terug geplaatst heeft. Iemand zonder resultaat aanspreken over de doorgang wil niet zeggen dat het daarmee veiliger wordt.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 9474
24-3-2011 09:13
Tja, die stomme lijnen op de grond om ieders grootte van de gehuurde plaats aan te geven zijn ook zo lastig.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DriveinteamStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 16-5-2016
Berichten: 281
24-3-2011 10:19
Nee sorry helaas niet aan gedacht, Maar volgens mij moeten er nog 2 rondslingeren in de opslag ofwel bij mijn collega thuis. Zal daar als ik in het weekend even tijd heb eens even achteraan gaan en je een berichtje doen.
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
28-3-2011 14:32

MG schreef:

Companion schreef:

MG schreef:

Companion schreef:

watje schreef:

Waar ik ook nog benieuwd naar ben, wat deed het podium daar buiten op de parkeerplaats?
Het stond er zonder toestemming van de gemeente en buiten mijn medeweten.
Hahaha, ik hoorde per toeval de discussie tussen de eigenaar van de podiumwagen en Companion aan het begin van de beurs. Het ging over de podiumwagen, maar vooral over het feit dat men wat spullen buiten hun stand had uitgestald. Gevolg: telkens als we langskwamen even gemopperd dat het gangpad wel erg vol stond, waar de standhouder smakelijk om kon lachen. Heerlijk toch! laugh :D
Je kunt er smakelijk om lachen. Ik wil je gezicht wel eens zien als er een brandweer of gemeentelijke controle komt en dat op basis van het niet vrijhouden van de gangpaden, de beurs gesloten wordt en iedereen naar buiten moet.... einde feestje !
Als organisator heb ik mijn verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat het veilig is. Dat deze standhouder daar erg makkelijk en laconiek over doet is meer tekenend voor hem dan voor mij.
Edit Mod: Fossalta: quote's gefixed, stond een beetje raar
Ik begrijp je punt. Had zelf niet bij deze achterliggende gedachte stilgestaan inderdaad.

Alleen, is dat niet iets wat bijvoorbeeld in een briefing naar de standhouders kenbaar gemaakt dient te worden? (of misschien is dit gebeurt maar luisterde de standhouder niet?) En dan nog een vraag: als de standhouder zich er niks van aantrekt, wat is dan de volgende stap? Ik heb niet het idee gehad dat men de spullen meer in hun stand terug geplaatst heeft. Iemand zonder resultaat aanspreken over de doorgang wil niet zeggen dat het daarmee veiliger wordt.
Laatste opmerking hierover. Lijnen zijn niet voor niets aangebracht. Het niet lezen van een bevestiging is een punt van aandacht van de deelnemer. Stands zijn van 4 x 3 naar 3 x 3 m gegaan omdat men minder standhuur wil betalen... Minder huur = kleinere standruimte !!!
Betreffende standhouder is door onze brandwacht meerdere keren aangesproken, geen reaktie. Daarna ben ik er zelf heen gegaan... Ja, ja zou het in orde maken. Heeft daarna spullen op een nog leegstaande plaats tegenover de stand gezet. Met als gevolg dat toen die standhouder kwam (die lang in de file op de A27 had gestaan) die standhouder meteen weer inpakte en wegging omdat zijn plaats was ingepikt....
Voor mij helder. Soms moet je mensen geen gelegenheid meer geven om deel te nemen.
Het is een leuke dag en dat moeten we zo houden.
Op naar de volgende beurs...
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
28-3-2011 22:30
Het heeft even geduurd, door een ernstige internetstoring bij een Telfort wijkcentrale, maar de foto's gaan nu on-line op de site. Kijk maar of je er op staat en zo ja dan kun je je melden met het fotonummer en we sturen je de foto gratis op.
Op naar de volgende beurs...
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
28-3-2011 22:49

Companion schreef:

Het heeft even geduurd, door een ernstige internetstoring bij een Telfort wijkcentrale, maar de foto's gaan nu on-line op de site. Kijk maar of je er op staat en zo ja dan kun je je melden met het fotonummer en we sturen je de foto gratis op.
Het kan aan mij liggen maar ik kan het fotoalbum niet vinden wel 2010 enzo maar 2011?
HES Hog IPC
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
28-3-2011 22:50

Sjoerdiej schreef:

Companion schreef:

Het heeft even geduurd, door een ernstige internetstoring bij een Telfort wijkcentrale, maar de foto's gaan nu on-line op de site. Kijk maar of je er op staat en zo ja dan kun je je melden met het fotonummer en we sturen je de foto gratis op.
Het kan aan mij liggen maar ik kan het fotoalbum niet vinden wel 2010 enzo maar 2011?
Staat op de 'homepage' onder het kopje 28 Maart.
dus...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)