Forum > Geluid

Post hier foto's van het binnenwerk van je versterker

(1789 reacties. Pagina 128 van 179)
Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1370
21-10-2008 23:24

Watt-Xtra schreef:

bijgaande enkele foto's van een amp van mijn kant..
Ach jees, daar heb ik er ook nog eens eentje van geprobeerd. Toen hij aankwam was 1 kanaal al dood.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
22-10-2008 11:03

Reemski schreef:

Watt-Xtra schreef:

bijgaande enkele foto's van een amp van mijn kant..
Ach jees, daar heb ik er ook nog eens eentje van geprobeerd. Toen hij aankwam was 1 kanaal al dood.
en wat zegt dat?? Beetje zinloze opmerking inhoudelijk voor dit topic.
Amps werken prima, doen hun werk en leveren voldoende power.
Ik heb ook wel eens EV spullen binnen gekregen waarvan niet alles lekker werkte of een mic die al dood was...Dus?

sorry hoor maar we gaan de laatste tijd hier wel weer flink op de afzeik toer zodra er geen Lab, crown, pioneer of weet ik wat voor ander "geil" merk opstaat.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 3-10-2024
Berichten: 1370
22-10-2008 13:45

Watt-Xtra schreef:

en wat zegt dat?? Beetje zinloze opmerking inhoudelijk voor dit topic.
Amps werken prima, doen hun werk en leveren voldoende power.
Ik heb ook wel eens EV spullen binnen gekregen waarvan niet alles lekker werkte of een mic die al dood was...Dus?

sorry hoor maar we gaan de laatste tijd hier wel weer flink op de afzeik toer zodra er geen Lab, crown, pioneer of weet ik wat voor ander "geil" merk opstaat.
Watt, ik zet al tijden grote vraagtekens bij jouw kijk op betrouwbaarheid.
Wat zegt het defect binnenkomen van een nieuwe versterker: Dat zegt dat misschien de quality check te wensen overlaat, dat de amp misschien niet opgewassen is tegen transport, of de onderdelen dermate onbetrouwbaar zijn dat ze te pas en onpas defect raken.

Met jou aanhoudende posts over budget versterkers zet ik ook steeds meer vraagtekens bij de opmerkingen "werken prima", "leveren voldoende power", "drukken goed door". Ik heb het idee dat je een roze bril ophebt, en je maar al te graag wilt horen dat budget spul mee kan doen met de big-boys. Soms kan dat, soms niet.

Het is zeker geen afzeik toer, maar wanneer 1 amp v/d 1 defect binnen komt is dat voor mij een doa-ratio van 100%. Tuurlijk moet je zulke dingen bekijken op grote aantallen, maar het is een slechte start.
Ik persoonlijk heb hele goede ervaringen met de "populaire" en "duurdere" merken. Heeft niets met geil te maken (daar zoek ik mijn vriendin wel voor op), maar veel meer met de ervaringen opgedaan met "duurdere" en "goedkopere" merken.
Philip_JanssenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 9-3-2013
Berichten: 532
22-10-2008 14:48

JVS schreef:

Nu alleen nog een importeur van dergelijk spul die losse modules voor de komende jaren op voorraad gaat houden :-))

Heb ik er ook nog eentje Ampje met ingebouwde DSP, TCP/IP link etc.... Ik hoop dat ik alle merkjes voldoende heb weggegumd..
Digidrive DSPNet versterker. Welke van de 4 mag je mij verklappen.
Nooit zo maar iets aannemen tenzij het een fooi is!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
22-10-2008 15:11
De inbouwdiepte lijkt (net als bij de Digams) enorm. Is dat ook zo?
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
22-10-2008 15:34
45cm?
Light Image
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
22-10-2008 17:48

Watt-Xtra schreef:

sorry hoor maar we gaan de laatste tijd hier wel weer flink op de afzeik toer zodra er geen Lab, crown, pioneer of weet ik wat voor ander "geil" merk opstaat.
Een kritische kijk lijkt al snel in de ogen van een ander "afzeiken".

...waarom heb jij de amps te koop staan.....?
Waarom hebben tal van duitse bedrijven (shops) deze amps laten vallen...?
Dit zijn namelijk de amps die voor verwarring zorgden in het Sync Topic.

Wat dat aangaat deel ik de mening van Reemski.

Martin.
kvm entertainment
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
22-10-2008 19:14
zit misschien een punt van waarheid in, voor de een werkt het wel terwijl de ander meer wil.

Ik heb ze vergeleken, zowel de synq als ook de dp2400 met een digam 7000. En mijn conclusie is toch echt dat ze niet veel van elkaar onder doen. de dp2400 haalt het kwa vermogen niet bij de overige beide maar digam en synq 3k6 doen elkaar echt niet onder.

Reden van verkoop is A de inbouwdiepte, passen net in mijn 50cm racken maar dan moet ik de speakons er telkens uithalen, B ik ben ook tevreden met de synq en dat weegt toch weer een stukje minder. :) plus inbouwdiepte he.

Dat ze niet overal geschikt zijn voor mij heb ik ook reeds vermeld, ik hou en bereidt niets voor niets uit met labgruppen op de monitoren.

Waarom niet overal lab op zullen er nu een aantal denken: nou heel simpel, economisch moet het ook allemaal kloppen, inkoop, wegzetten en terugverdienen. wink ;)
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
23-10-2008 23:05
En raden maar weer (hopelijk is deze versterker niet al eens eerder langsgekomen in dit topic): klik!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
23-10-2008 23:12
I-Tec... laugh :D

Kijk eens een paar posts omhoog Victor wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)