Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 102 van 250)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
18-2-2008 08:36
Is in dat geval wel te hopen dat je iets in je contract hebt opgenomen waarin staat dat bij eerder stoppen ze geen geld terug krijgen oid. Wat ze namelijk anders kunnen gaan zeggen is: die prijs was voor 4 uur, je hebt er maar 3uur gestaan dus dat kost ons maar zoveel.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 12-7-2024
Berichten: 9476
18-2-2008 14:47
In mijn kontract:
Opdrachtgever staat garant voor de veiligheid van de groep/artiesten en roadcrew. Opdrachtgever is aansprakelijk voor alle persoonlijk letsel en de daaruit voortvloeiende kosten, daaronder begrepen exploitatieverlies, voor zover dat letsel is veroorzaakt door publiek dat zich zonder toestemming van OVM Sales op de PVO bevindt. PVO is slechts toegankelijk voor personen die daarvoor toestemming hebben van OVM Sales. Hieruit volgend is opdrachtgever tevens aansprakelijk voor diefstal van, of materiële schade toegebracht aan goederen toebehorend aan OVM Sales, indien de oorzaak hiervan te wijten is aan opzet, grove schuld of nalatigheid van Opdrachtgever of van personen die zich dienen te houden aan aanwijzingen of opdrachten van Opdrachtgever.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
18-2-2008 15:59
Misschien ook wel handig erin te vermelden dat;
Indien veiligheid van jezelf en/of personeel in het geding komt je kunt besluiten de uitvoering te beeindigen..

Zonder dat de klant in aanmerking komt voor kosten teruggaaf wink ;)
Twitter mee met @andycobbennl
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 24-6-2024
Berichten: 1139
19-2-2008 22:50
@ Tom

Is er een soort standaard formulier met algemene voorwaarden voor onze brance,
ergens te krijgen?

En mag ik jouw stukje algemene voorwaarden "lenen"?
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
20-2-2008 00:03
op verschilende sites staan algemene voorwaarden.
lees deze eens door kopieër plak van alles wat jij denkt dat nuttig is.
lees het dan door.
maar er voor jezelf een goed lopend verhaal van. en je zult zien zo heb je je eigenvoorwaarde gemaakt. waarin je als het goed is niks vergeten bent.
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
20-2-2008 10:00
Daar zijn ook al best wat topics over geweest dacht ik zo.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 12-7-2024
Berichten: 9476
20-2-2008 16:28
gebruik googel eens, en je komt zat tegen.
Houd er wel rekening mee, dat als je een kontrakt opsteld, dat zoiets juridisch goed in elkaar moet zitten.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
25-2-2008 18:52
1 x bewerkt. Laatst door StijnS op 25-2-2008 19:20
Okee... Dit weekend ook weer iets vervelends (correctie: gevaarlijks) gehad...

Het is hier in het dorp (Hechtel) carnavalsweekend geweest. Om op het plein een stroomaansluiting te krijgen, moesten we zelf ergens een werfkast vandaan toveren. Deze haalden we bij euro-rent. Deze werd gekeurd door Technisch Bureau Verbrugghen (BTV, je kent die blauwe stickers wel)
Op deze werfkast stonden 3 gewone stopcontacten, die er al redelijk oud uitzagen. Intern had elk stopcontact een 20A automaat.
Ik stop dus in elk stopcontact een 3G2.5 kabel met Keraf stekkers aan. Op een van deze stopcontacten hingen enkele kookplaten, waterkokers en dergelijke. Geen problemen gehad met zekeringen, deze sprongen niet uit.
De werfkast stond in een tent (van 10m*4m), zodat ze beschut was tegen de regen.
Na een vijftal uren kom ik nog eens in die tent, en ruik een verdachte geur. Ik schijn even in het rond met m'n zaklamp, en zie verdacht veel rook bij de werfkast. Ik voel eens aan de stekkers, en de stekker waar de kookplaten enz op hingen was gloeiend heet shocked 8O
Ik trek natuurlijk snel de stekker er uit, en zet de spanning af, maar het kwaad was al geschied. Het stopcontact was beginnen te smelten. Maar goed dat ik het opgemerkt had, anders was het misschien verder gegaan dan enkel smelten...

JeroenVDV schreef:

Dan vraag ik me af hoe je het in je hoofd haalt je met dingen bezig te houden waar je blijkbaar niet echt kaas van hebt gegeten... Eerst rekenen en plannen, dan prikken bij dit soort evenementen.
Excuseer, zowel de verhuurder (euro-rent) als BTV verzekerden me dat deze opstelling in orde was en zonder problemen mocht!
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
25-2-2008 19:16
Dan vraag ik me af hoe je het in je hoofd haalt je met dingen bezig te houden waar je blijkbaar niet echt kaas van hebt gegeten... Eerst rekenen en plannen, dan prikken bij dit soort evenementen.
Light Image
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
25-2-2008 19:24

JeroenVDV schreef:

Dan vraag ik me af hoe je het in je hoofd haalt je met dingen bezig te houden waar je blijkbaar niet echt kaas van hebt gegeten... Eerst rekenen en plannen, dan prikken bij dit soort evenementen.
Excuseer, zowel de verhuurder (euro-rent) als BTV verzekerden me dat deze opstelling in orde was en zonder problemen mocht!Maar JIJ neemt dat ding in gebruik, dus JIJ moet het spul dan ook berekenen e.d. Het is niet zo van, oo hij zegt dit en dat dus dan zou het ook wel zo zijn. (ging het soms maar zo makkelijk!)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)