Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 101 van 250)
Moderator(s): Dré
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
7-2-2008 23:12
of nee zegt en toch ja doet. dat is nog veel lueker.

Of nog beter. Nee zegt. ik zeg tegen hem (lichtmannetje) doe maar wel.
zet ie hem aan. eindelijk de zaal weer in beweging ha ha

of een 3tal cd's aangeven kies hier maar eens wat nr's van. en weer de zaal in beweging. tja sommige "dj's"
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
8-2-2008 11:04

watje schreef:

of nee zegt en toch ja doet. dat is nog veel lueker.

Of nog beter. Nee zegt. ik zeg tegen hem (lichtmannetje) doe maar wel.
zet ie hem aan. eindelijk de zaal weer in beweging ha ha

of een 3tal cd's aangeven kies hier maar eens wat nr's van. en weer de zaal in beweging. tja sommige "dj's"
Hahaha!!!!!! laugh :D

en jij weet wel wat ik bedoel!!
een volgende keer zal ik eens een koffertje meenemen! sneaky :V
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
WatjeVIP Lid
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
10-2-2008 10:01
jeps ;-) je was erbij.
ze waren goed hé :P
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
16-2-2008 16:34
Gisteren een feestje gehad dat minder goed uitdraaide. (Wat een woordspeling)
Ik stond samen met Tom op het programma, toen hij even aan het draaien was, wandelde ik een beetje door de zaal om wat mensen goede dag te zeggen. Willen er opeens wat mensen van de organisatie mij buiten gooien omdat het een privé feest was en ik niet op de lijst stond met mensen die binnen mogen shocked 8O !
Ok, na een kwartier begonnen ze eindelijk te snappen dat ik die avond nog moest draaien, en lieten ze me gerust.

Laat op de avond, komt er een zatte pipo met een slechte muzieksmaak die denkt dat ie kan draaien achter m'n booth. (m'n collega Tom was ondertussen al naar huis) Hij kan niet van mijn apparatuur afblijven, en ik krijg 'm maar niet buiten gewerkt. Komt er gelukkig de directeur van de organiserende school hem vriendelijk verzoeken om weg te gaan, gaat ie weg en komt ie na een halve minuut terug, en zo blijft zich dat ettelijke keren herhalen. Op den duur stampt de directeur hem buiten, en wordt het publiek kwaad. Beginnen er verschillende mensen zich met mijn installatie te bemoeien (ze klommen tot bij m'n booth en draaiden constant gains volledig open)
En alsof dat nog niet genoeg was, begonnen er ook stukken glas en vochtige substanties door de lucht mijn richting uit te komen. Erg leuk als je ziet dat de leerkrachten van die school iets hebben als "ik stond er bij en ik keek er naar".

Ik ben blij dat er niets van de apparatuur (2*CDJ1000+DJM600) kapot was... Maar 1 ding weet ik zeker: Daar moeten ze mij NOOIT meer vragen om te komen draaien, ze leren in het vervolg maar zelf zingen.
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
Tom1984Standaard Lid
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 17-11-2024
16-2-2008 16:51
Misschien dat je ook even wilt melden op welke school dit was?

Altijd handig om te weten, wie weet bellen ze straks een van ons wel wink ;)
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
StijnSStandaard Lid
16-2-2008 16:56

tom1984 schreef:

Donbosco College te Hechtel...
XplodStandaard Lid
Sinds: 12-3-2005
Laatste: 14-11-2024
16-2-2008 19:04

StijnS schreef:

tom1984 schreef:

Donbosco College te Hechtel...
Is dat toevallig die school waar er in de eet-/studiezaal een redelijk groot podium is en waar 4 Peavy-luidsprekers hangen, of zit ik mis? laugh :D

Overigens, in zo'n situaties is het beste wat je kan doen gewoon wat praten met die personen die je zo komen storen en om aandacht komen vragen, werkt op één of andere manier bijna altijd...

Mvg
Goed bedoelde rotzooi is ook rotzooi...
StijnSStandaard Lid
16-2-2008 19:07
Moet je eens proberen te praten met zatte mensen...

Er is trouwens geen podium, en er hangen al helemaal geen peavey speakers.
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
17-2-2008 23:02

StijnS schreef:

Beginnen er verschillende mensen zich met mijn installatie te bemoeien (ze klommen tot bij m'n booth en draaiden constant gains volledig open) En alsof dat nog niet genoeg was, begonnen er ook stukken glas en vochtige substanties door de lucht mijn richting uit te komen.
Tja lastige situatie. Je zou zeggen stekkers eruit en deksels erop, einde optreden. Maar dan kan de situatie zomaar nog verder uit de hand lopen waarbij je apparatuur en/of jijzelf wel schade oplopen. Dan de school aansprakelijk stellen natuurlijk, maar dan zit je wel een tijdje zonder apparatuur.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
PimmoStandaard Lid
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
18-2-2008 07:22

YourLiVe schreef:

StijnS schreef:

Beginnen er verschillende mensen zich met mijn installatie te bemoeien (ze klommen tot bij m'n booth en draaiden constant gains volledig open) En alsof dat nog niet genoeg was, begonnen er ook stukken glas en vochtige substanties door de lucht mijn richting uit te komen.
Tja lastige situatie. Je zou zeggen stekkers eruit en deksels erop, einde optreden. Maar dan kan de situatie zomaar nog verder uit de hand lopen waarbij je apparatuur en/of jijzelf wel schade oplopen. Dan de school aansprakelijk stellen natuurlijk, maar dan zit je wel een tijdje zonder apparatuur.
Ja maar wat kies je... Als je al moeite hebt me die zatte uit je buurt te houden weet ik 100% zeker dat het niet goed loopt zodra je stopt.
Je zult moeten kiezen jij of je apparatuur, waarbij ik al snel voor het 2de zou gaan.
Je zou misschien de school nog een bedrag kunnen vragen voor de gedwongen stop of weet ik wat (kan altijd handig zijn) laugh :D
Pim
dus...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)