Forum > Off-Zone

Samenwerken

(71 reacties. Pagina 6 van 8)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
26-10-2003 22:13

djmouse schreef:

plaatjes die wat langer duren dan een gemiddeld plaatje en die precies lang genoeg zijn om naar de wc te gaan of bier te halen wink ;)
Bijna goed!
Ik dacht eerder aan plaatjes die wat langer duren dan een gemiddeld plaatje en die precies lang genoeg zijn om naar de wc te gaan én bier te halen (en ergens stiekum een sigaretje te bietsen en iemand te versieren die al de hele tijd staat te lonken en te vragen aan mensen of ze het naar hun zin hebben en m'n kaartje uit te delen enz. enz.)

Zoals daar zijn, de heeeeeeele lange versies van:

Melissa Etheridge - Like the way I do (live version)
Rolling Stones - Sympathy for the Devil
Meat Loaf - Paradise by the Dashboard light (bweg)
Underworld - Born Slippy
The Sisters of Mercy - Temple of Love
The Grease Megamix
Delirium - Sylence (Sanctuary Remix)
Faithless - God is a dj
Grace Jones - La vie en Rose
Leftfield - Open Up (Chemical Brothers remix)
Missy Elliot - 4 my people (Basement Jaxx Remix)

't Hangt een beetje af van het publiek en de afstand naar het toilet, maar ik draai ze ook niet eerder dan dat ik naar de wc moet, anders heb ik weer een kans voorbij laten gaan.

Je hebt in Utrecht een Fort waar veel feesten worden gegeven, maar het toilet zich buiten in een bouwkeet bevindt, moet ik eerst drie kelders doorrennen plus een lange gang en over een stikdonker veldje spurten, dan zou je willen die je niet alleen draaide sad :( , om het maar even on-topic te houden.
DjmouseStandaard Lid
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
26-10-2003 22:19
1 x bewerkt. Laatst door Djmouse op 26-10-2003 22:27
nog heel even offtopic wink ;) sylvia jij hebt vast heele lange platen in je tas wink ;) als je dat allemaal kan in een nummer wink ;) doe je toch goed razz :p zullen we maar weer on topic gaan happy :)

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
26-10-2003 22:20
laugh :D laugh :D laugh :D
I rule
laugh :D laugh :D laugh :D
ReemskiVIP Lid
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 21-11-2024
26-10-2003 22:31
En dan hebben we bijvoorbeeld (afhankelijk van het feest);

De apres-ski hut series,
De Ben Liebrand Discomixen en de megamixen..
Verschillende clubmixcd's
enz. enz..

Dan kan je rustig naar het toilet kruipen.. Heerlijk de alle lectuur uitlezen.. Je drol uitzwaaien. Terug lopen. verkeerd lopen. Weer terug lopen, en vanaf het toilet evalueren hoe weer binnen te komen.. Even misbruik maken van dat hopeloos dronken naieve mokkeltje. Zelf even naar de BP rijden voor een pakkie peuken, en vervolgens terug rijden om achter de draaitafels te kruipen....
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 23-11-2024
26-10-2003 23:12
persoonlijk zo ik nooit onder drukke nummers als PBTDL gaan piesen,
stel dat ze een beetje te veel uit hun dak gaan, en de tent afbreken.....
Daar ben ik leiver wel even bij.
La vie en rose is een prima nummer, lekker appart ook.
Nog een: Try ya love - Third World.
Uiteraard lange uitvoeringen.
Ik heb nog wel een leuk quizje:
www.new-line.nl/forum/read/?t=5194&p=1#75998
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
BoellieStandaard Lid
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
31-10-2003 01:57

Reemski schreef:

en vervolgens terug rijden om achter de draaitafels te kruipen....
Laten we draaitafels niet gaan verwarren met cdspelers. (kreeg de koude rillingen bij de gedachte aan skihut 69 verkrijgbaar op LP)

Maar weer ontopic, vind ik dat samenwerking ook heel veel voordelen heeft. ik draai al geruime tijd samen met een goede vriend van me (ook een van de oprichters van cs-overflow) hij doet meer de skihut muziek en ik zit meer in de oldie's en trance/house/hardstyle (vraag me ook niet hoe ik aan die combinatie kom, maar Simon&Garfunkel - kodachrome draai ik netzo graag als jack & the ripper - whores in da house)
Dit werkt altijd erg goed omdat ik mij zelf ook meer heb toegelegd op mijn muziek en hij op de zijne, plaspauzes zijn bij ons ook geen probleem.

Verder is het op p/a gebied ook erg makkelijk. ik draai ook met vinyl en weet daardoor meer van TT's en hoe die moeten werken dan mijn compagon. Hij is weer wat meer bedreven in zang/spraak voorzieningen en ringleidingen. Ik heb me dan weer verdiept in (studio)microfoons en instrument opname/uitversterking. hij weet weer meer van acustiek en doet dus bij live concerten de zaalmix, en ik logischerwijs de monitormix voor de artiesten. Gezien mijn opleiding ben ik dan weer erg handig met productiesoftware (voor jingles e.d.) en webdesignpakketen. hij verzorgt meer het technische onderhoud aan onze spullen.

zo hebben we eigelijk voor alles een goede verdeling, zelfs qua investering zitten we op een niveau (veel werken weinig overhouden)
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
TomVIP Lid
1-11-2003 00:21

Boellie schreef:

en ringleidingen.
Das dan de eerste collega die ik het over ringleiding zie hebben, gebruik je ze ook voor drive-in shows? Want als dat zo is, moet ik mijn tekst iets aanpassen laugh :D
www.ovmsales.nl/imagine/mogelijkheden/ringleiding
DutchspidersStandaard Lid
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 5-10-2009
1-11-2003 18:29
Nog maal
bedankt voor jullie berichten laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D razz :p razz :p laugh :D laugh :D
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus.
BoellieStandaard Lid
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
5-11-2003 01:34

Tom schreef:

Boellie schreef:

en ringleidingen.
Das dan de eerste collega die ik het over ringleiding zie hebben, gebruik je ze ook voor drive-in shows? Want als dat zo is, moet ik mijn tekst iets aanpassen laugh :D
www.ovmsales.nl/imagine/mogelijkheden/ringleiding
Als ik dat zo op je site lees dan overweeg ik het wel mee te gaan nemen naar drive-in klussen razz :p

Maar even serieus we gebruiken het meer voor uitversterking van toespraken e.d. (kerkjes, beurzen waar oudere personen verwacht kunnen worden. vaak erg leuk om te doen overgens waarderen echt dat je daar aan het werk bent)

dus verwacht op dat gebied geen concurentie

p.s. idd wel leuk want ik ken ook maar weinig mensen die er iets mee doen of er iets van weten
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
TomVIP Lid
5-11-2003 09:11
We hebben hem nu in een paar jaar tijd pas 2 keer ingezet op verzoek van de klant.
Het loopt dus geen storm.
Heb mazzel gehad met het app., was een aanbiedinkje op de rommelmerkt voor € 10,-
Als kabel gebruiken we gewone speaker kabels, dus dat vergt geen extra investering.
Ik ben zelf ook slechthorend (niet van disco) en heb hoorapp. Dus vandaar mijn kennis van deze materie.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)