Advies gezocht van grotere bedrijven
(64 reacties. Pagina 3 van 7)Moderator(s): Dré
JadjongStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-8-2002 Laatste: 2-1-2021 Berichten: 614 | 21-1-2015 11:34 |
Vergeet niet om de korting pas bij de laatste shows door te berekenen. Je zal niet de eerste zijn die een prijs maakt op basis van 60 shows waar er uiteindelijk maar 11 van door gaan. Met voorbereidingen meegerekend kost het je meer dan het oplevert. 54 shows betalen en de laatste 6 gratis is nogsteeds 10%... De negativiteit zal wel door het woordje 'reclamebureau' komen. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 4-12-2024 Berichten: 9492 | 21-1-2015 13:46 |
Enne, in de trant van "je mag ook geen donkere mensen weren", Is dit niet puur onder het kopje leeftijd discriminatie te vatten? Waarom kan een dj van pak em beet 30 niet knap en geschikt zijn? Nu ik er nog verder over denk: Het is ook pure discriminatie op basis van uiterlijk. Beiden zijn niet toegestaan.......... En een ouwe lul zoals ik of Richard, hebben ook hun ervaren charmes om zelfs het jongste publiek in te palmen Soms is juist het tegenovergestelde de beste oplossing. Krampachtig meedoen is vaak onnatuurlijker dan gewoon bam, recht voor zijn raap. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
VrijeVogelStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-12-2013 Laatste: 13-1-2022 Berichten: 279 | 21-1-2015 14:03 |
Kan alleen met de rest be-amen. Ze kennen jou, ze weten wat je levert en ze weten de prijs. Willen ze mooiboys (of girls). Prima, die heb je niet je bestand zitten en zul je extern moeten betrekken. Dat brengt uiteraard extra kosten mee en die zal je doorberekenen. Je moet het zo brengen dat ze op deze manier ook ontzorgt zijn. Eén partij, een prijs, een aanspreekpunt. Oftewel of ze huren jou in zoals ze nu ook al doen en zoeken daar zelf paspoppen bij en dat voor elke show weer of ze gunnen jou het geheel. En dan is het heel zakelijk zijn. Take it or leave it. Met het teveel buigen naar de klant win je niet altijd krediet. Juist door te laten zien dat je ook zakelijk bent ingesteld en desnoods dan maar niet op te stellen krijg je vaak meer respect. Been there done that zeg maar. | |
Gr Evert M | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 21-1-2015 16:28 |
Nou ik heb inmiddels even overleg met de klant gehad. Zij gingen er dus echt van uit dat het de normaalste zaak van de wereld is dat ze om dj's met een bepaald uiterlijk kunnen vragen. Zij verzorgen zelf regelmatig promoteams en dan kan de klant ook zelf aangeven hoe de jongens en meiden eruit moeten zien... maar ja, die hoeven dan ook niets te kunnen behalve er leuk uitzien en wat sample producten of flyers uitdelen, daar kun je iedereen wel voor inzetten Na overleg blijkt het vooral om een bepaalde uitstraling te gaan, niet zozeer om een bepaalde leeftijd. Ouder mag dus ook, maar dan nog is het erg lastig om de juiste mensen te vinden, die zelf kunnen vervoeren, bouwen en breken, en er goed uitzien, en die ook nog voldoende tijd over hebben... hier iemand wellicht? | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
HollenderVIP Lid Uit: België Sinds: 20-2-2006 Laatste: 16-11-2024 Berichten: 1235 | 21-1-2015 16:52 |
YourLiVe schreef: Na overleg blijkt het vooral om een bepaalde uitstraling te gaan, niet zozeer om een bepaalde leeftijd. Ouder mag dus ook, maar dan nog is het erg lastig om de juiste mensen te vinden, die zelf kunnen vervoeren, bouwen en breken, en er goed uitzien, en die ook nog voldoende tijd over hebben... hier iemand wellicht? | |
Free beats! | |
Frank76Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-5-2005 Laatste: 4-12-2024 Berichten: 2053 | 21-1-2015 19:39 |
Is "er goed uit zien" niet vooral een kwestie van smaak? Mooiboys die flink kunnen sjouwen en goed draaien, good luck. Nogmaals maar de tip, vraag eens na in de Gay Scene. Die hebben verstand van knappe mannen en daar lopen ook goede (club)DJ's tussen (hoewel de gay dj die ik ken nou niet heel knap is, voor zover ik daar dan weer kijk op heb) | |
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 4-12-2024 Berichten: 9492 | 21-1-2015 19:40 |
gay's in Zeeland? | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
Frank76Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-5-2005 Laatste: 4-12-2024 Berichten: 2053 | 21-1-2015 19:43 |
Heel veul stiekeme Tom. Getrouwd, in een relatie met een vrouw en heel diep in de kast... Maar als ze eruit komen, gaan ze ook helemaal los (en worden ze DJ ) Maar we hebben ook boerin Gertie bij boer zoekt vrouw! | |
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein | |
Malle PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-10-2003 Laatste: 9-10-2024 Berichten: 1078 | 22-1-2015 01:11 |
1 x bewerkt. Laatst door Malle Pietje op 22-1-2015 01:21 jadjong schreef: Vergeet niet om de korting pas bij de laatste shows door te berekenen. Je zal niet de eerste zijn die een prijs maakt op basis van 60 shows waar er uiteindelijk maar 11 van door gaan. Met voorbereidingen meegerekend kost het je meer dan het oplevert.Gelukkig niet mijn ervaring, maar van een goede collega!! | |
Alles komt goed.... | |
Malle PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-10-2003 Laatste: 9-10-2024 Berichten: 1078 | 22-1-2015 01:20 |
Tom schreef: En een ouwe lul zoals ik of Richard, hebben ook hun ervaren charmes om zelfs het jongste publiek in te palmenSoms is juist het tegenovergestelde de beste oplossing. Krampachtig meedoen is vaak onnatuurlijker dan gewoon bam, recht voor zijn raap. ik heb een paar jaar geleden eens een (leuk bedoelde) opmerking richting jouw gemaakt over "een dj op leeftijd" en daar bedoelde ik zowel jouw als mezelf mee. Toen ontkende je dat nog ( toch uit die kast nu? ) Maar dit terzijde! Ik weet zeker dat ik de jeugd prima kan vermaken...'t is misschien niet altijd "mijn ding", maar ik kén het echt nog wel. En ik weet zeker datzelfde voor Tom geldt! | |
Alles komt goed.... |