Traktor kontrol s4 probleem
(20 reacties. Pagina 2 van 3)Moderator(s): Dré
GreendiekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2010 Laatste: 4-11-2024 Berichten: 175 | 17-2-2013 21:03 |
Sluit je de controler op locatie misschien anders aan dan thuis (andere usb poort, of misschien een externe HD mee, die je er thuis niet op aangesloten hebt)? En weet je zeker dat andere kanaal 4 op de mixer gebruiken? Gebruiken die niet stiekem een ander kanaal waarbij de beheerder in de veronderstelling is dat dit kanaal 4 is? Of is kanaal 4 misschien een microfoon/phono/stereo kanaal waarbij de schakelaar niet goed staat? Ook: is er een vast moment te noemen waarom het gebeurt (bijvoorbeeld: iedere 3 minuut 15 ofzo)? | |
sex in a cano is like english beer: fucking close to water | |
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 17-2-2013 21:32 |
1 x bewerkt. Laatst door Jake op 17-2-2013 21:37 Ik gebruik enkel wifi als ik muziek aankoop, anders gebruik ik wifi niet en surf ik er niet mee op internet dat houdt de laptop proper en vrij van rommel. Ik zei eerder ook dat mijn wifi automatich uitschakeld. Zie mijn 2de bericht Tom Enkel thuis leg ik wifi aan om mijn muziek aan te kopen anders ligt dat af | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 9490 | 17-2-2013 21:34 |
ja, maar de wifi staat dan nog wel aan op je laptop schat....... en gaat steeds op zoek naar al het moois dat aangeboden word. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 17-2-2013 21:38 |
Ah zo, ik dacht dat wifi dan automatisch was uitgeschakeld, ik ga deze week toch naar de zaal om te gaan testen en een oplossing te zoeken voor het probleem dus dat kijk ik dan even na (goede tip tom) Greendiek schreef: Sluit je de controler op locatie misschien anders aan dan thuis (andere usb poort, of misschien een externe HD mee, die je er thuis niet op aangesloten hebt)? En weet je zeker dat andere kanaal 4 op de mixer gebruiken? Gebruiken die niet stiekem een ander kanaal waarbij de beheerder in de veronderstelling is dat dit kanaal 4 is? Of is kanaal 4 misschien een microfoon/phono/stereo kanaal waarbij de schakelaar niet goed staat?Ook: is er een vast moment te noemen waarom het gebeurt (bijvoorbeeld: iedere 3 minuut 15 ofzo)? Ik weet zeker dat de andere dj's ook kanaal 4 gebruiken, want de eerste keer ben ik gaan kijken naar een collega hoe hij alles aansluit en we gebruiken dus hetzelfde kanaal op de mixer De muziek valt niet uit op een vast moment, dat kan op track3 x gebeuren maar ook 1x en het kan zijn dat hij of meer tracks zonder probleem laat spelen | |
HollenderVIP Lid Uit: België Sinds: 20-2-2006 Laatste: 16-11-2024 Berichten: 1235 | 18-2-2013 05:55 |
Met uitschakelen bedoelen ze hier in het algemeen fysiek uitschakelen... Zorg er ook voor dat je bluetooth uit staat. Verder heb je nog niet aangegeven of er nog iets anders is aangesloten op je laptop. Eigenlijk is dit een heel simpel verhaal. Je doet op locatie iets anders als thuis, en daardoor reageert jouw laptop anders. Nu is het aan jou om uit te zoeken wat dat is... Ik heb zo in het verleden een probleem gehad met mixvibes. Als ik mijn muis aansloot dan werkte mijn timecode vinyl niet meer. Alles laten analyseren en nergens was er een foutmelding of een waarde die niet klopte. Uiteindelijk lag het aan de muis. Als ik de muis aansloot op de usb boort ontstond er blijkbaar een conflict waardoor alles schijnbaar naar behoren werkte maar het timecode signaal niet meer fatsoenlijk doorkwam. Geloof me, ik heb daar letterlijk dagen aan verspild om er achter te komen. | |
Free beats! | |
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 18-2-2013 10:42 |
IK sluit op locatie enkel ook mijn muis aan maar dat doe ik thuis ook, ook iets dat ik kan testen op locatie en ik hoop dat het niet de muis is want zonder muis kan ik niet werken. Verder sluit ik niets aan, dus ik hoop dat het bleutooth of wifi is dat het probleem veroorzaakt. | |
HollenderVIP Lid Uit: België Sinds: 20-2-2006 Laatste: 16-11-2024 Berichten: 1235 | 18-2-2013 16:04 |
Anders even de belasting van je processor in de gaten houden met een hardwaremonitor. Het blijft hoe dan ook vreemd dat er thuis niets aan de hand is en op locatie wel. Op de een of andere manier is er dan toch ergens een verschil. | |
Free beats! | |
JakeStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-6-2012 Laatste: 6-1-2019 Berichten: 605 | 18-2-2013 16:43 |
Het blijft inderdaad vreemd, maar er moet een conflict zijn tussen hun apparatuur en mijn apparatuur want andere collega's hebben geen probleem. Donderdag kan ik in de zaak gaan testen en hoopelijk kan ik het probleem vinden want op 2 en 9 maart draai ik daar terug | |
HollenderVIP Lid Uit: België Sinds: 20-2-2006 Laatste: 16-11-2024 Berichten: 1235 | 18-2-2013 21:39 |
Het lijkt me bijzonder sterk dat een mixer door een cinchkabel conflicten veroorzaakt op jouw laptop via een controller. Springt de laptop op de een of andere reden op spaarstand als je op locatie bent? Enfin, donderdag maar al eens beginnen met wifi en bluetooth uitschakelen, kan al enorm schelen. | |
Free beats! | |
ReemskiVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 22-10-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1370 | 18-2-2013 23:59 |
Ik heb even kort door het topic gelezen. Maar een kennis van mij heeft ook een S4, en had het over problemen met verspringende faders (althans, dat denkt de software). Hij melde me dat het probleem meer voor komt, althans zo las hij in diverse fora. Wellicht even checken wat de faderstand binnen traktor is op het moment dat zoiets gebeurt. | |