Forum > Licht

i-show beamshow

(37 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Dj-razeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2005
Laatste: 17-4-2023
Berichten: 181
7-6-2010 16:11
Ik heb al heel wat op het forum en andere sites gelezen over lasers en laserveiligheid. In DMX heb ik meer vertrouwen dan in geluidsgestuurd en Op dit moment de ilda. LAser kan geen spots maken, deze gaat dan uit. Kleine circels zijn wel mogelijk.
-JB vibe--ecler--Denon--Technics-
Philip_JanssenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 9-3-2013
Berichten: 532
7-6-2010 17:57
Dit ding bestellen, inbouwen en goed configureren. Dan maakt de aansturing van het geheel niet meer zoveel uit. Dit kaartje voorkomt dat de laser dingen gaat doen wat niet is toegestaan (scannen in bepaalde vlakken bijvoorbeeld). Kost je ook de wereld niet en gaat zeker in mijn nieuwe projector komen.

Overigens heb ik meer vertrouwen in een goed geprogrammeerde show via ILDA, dan een willekeurig china-programma wat je kunt aanroepen over DMX. Want in dat laatste geval heb je geen controle over het scanbereik en bij een goed ontworpen show heb je daar al rekening mee gehouden.
Nooit zo maar iets aannemen tenzij het een fooi is!
Dj-razeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2005
Laatste: 17-4-2023
Berichten: 181
8-6-2010 16:57
Bedankt voor de tip happy :) . Enig idee wat zo'n systeem kost? kan het zo snel niet vinden. Inmiddels heb ik de chinese versie van ishow geinstalleerd en die werkt een stuk beter.... Het leest alleen wel lastig sneaky :V
-JB vibe--ecler--Denon--Technics-
Philip_JanssenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 9-3-2013
Berichten: 532
9-6-2010 13:32
Zo'n scanfail kost je ongeveer 200 euro. Als je wil kan ik dat even exact navragen voor je bij de jongen waar ik m'n laserspul haal.
Nooit zo maar iets aannemen tenzij het een fooi is!
DJSweetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-2-2012
Laatste: 31-10-2012
Berichten: 2
21-2-2012 21:38
Ik weet niet of ik hier op het juiste adres ben.
Bij ons binnen de vereniging willen wij laser apparatuur aanschaffen wat wij computergestuurd kunnen gaan bedienen zoals logo's van sponsoren e.d.
Nu is mijn vraag

Welke laser ben ik hier bij nodig
Welke software
en eventueel ander apparatuur
Graag een lijstje en waar we vooral bij moeten opletten

Het moet wel goed zijn mag wat kosten maar niet te duur
Ronny84Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-1-2012
Laatste: 12-8-2014
Berichten: 17
24-2-2012 22:01
Ik weet natuurlijk niet om wat voor logo's het gaat. Maar geloof me een logo is al vrij snel te bewerkelijk voor een standaard laser. Je moet dan wel heel erg snelle scan set hebben. Zelfs onze 50 kps set ( wel bij 6 graden openings hoek ) heeft er flink aan te snorren en kan belange na niet alles zomaar projecteren.

Daarnaats is een i show echt super om wat simpele dingen mee te doen. Eenvoudig en gebruik en heel veel staat er al in. Maar zelf afbeeldingen erin zetten is nu niet het meest eenvoudige.

Ook weet ik neit wat voor laser je zelf aan denkt. Maar 1 kleur of rgy wie weet een rgb.
Geluidsoverlast? Als je de politie moet smsen omdat ze je niet verstaan dat is geluidsoveralst
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
25-2-2012 14:20
Ik heb eventueel i-show te koop staan. Als je interesse heb kun je me mailen. wink ;)
I Love House Music!
DJSweetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-2-2012
Laatste: 31-10-2012
Berichten: 2
31-10-2012 10:12

ronny84 schreef:

Ik weet natuurlijk niet om wat voor logo's het gaat. Maar geloof me een logo is al vrij snel te bewerkelijk voor een standaard laser. Je moet dan wel heel erg snelle scan set hebben. Zelfs onze 50 kps set ( wel bij 6 graden openings hoek ) heeft er flink aan te snorren en kan belange na niet alles zomaar projecteren.

Daarnaats is een i show echt super om wat simpele dingen mee te doen. Eenvoudig en gebruik en heel veel staat er al in. Maar zelf afbeeldingen erin zetten is nu niet het meest eenvoudige.

Ook weet ik neit wat voor laser je zelf aan denkt. Maar 1 kleur of rgy wie weet een rgb.
Ik zou graag RGB willen maar omdat er ook logo's zijn met geel weet ik niet of dit lukt. Kun je me hierover mailen ?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)