Amp rack eindelijk helemaal klaar
(679 reacties. Pagina 40 van 68)Moderator(s): Dré
PvGVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2009 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1596 | 22-6-2011 15:12 |
big bang schreef: @ PvG:Veruit het goedkoopst is denk ik om twee kleine losse processors te nemen, bv DAP DCX-24 MKII, DAP DCP-24, Omnitronic DXO-24E, T.RACKS DS 2/4. Eventueel zou je je monitorrack dan ook kunnen opdelen in twee (stolp)rackjes, waardoor je de amps ook kunt gebruiken voor full-range toepassingen e.d. Helaas maar 1HE beschikbaar en SA materiaal vervangen door wat anders is onbespreekbaar... nou ja, LabGruppen ofzo,... misschien... 2 processors gaat dus niet passen anders had ik wel een 2e DCX erin gepropt of ik moet afscheid nemen van het handige SA connectorpaneel en zelf een 1HE paneeltje maken. Ik zal 'ns in de gaten houden wat er 2e hands voorbij komt van Xilica. | |
't is maar een hobby... | |
YoghurtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-8-2002 Laatste: 6-8-2023 Berichten: 904 | 22-6-2011 19:41 |
Net niet helemaal een amprack. Maar heb mijn testrackje praktisch af. Dit rack word gebruikt als; - Testrack, speakers en ander materiaal dat retour komt van verhuur. - Presentatierack, voor kleine presentaties, waar mensen zelf de set bedienen. (vandaar de 2 ontvangers) - Radio, zorgt voor de muziek in de opslag - Kan eventueel ook nog gebruikt worden als karaoke-rack. Wat zit er in; 2x Sennheiser EW 145 G2 1x Behringer rackmixer (galmpje etc er op) 1x Marantz DVD speler 1x Marantz Tuner 1x Racklade 2 HE voor mic's 1x Eric Audio HA-2200 1x Patchpanel 1x Shuko paneel voor snel inprikken apparatuur In de kist zit nog een sub-filter ingebouwd, vandaar de 3 speakons. Om de subjes ook even te kunnen testen bij terugkomst. | |
SoundsmurfStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-3-2005 Laatste: 16-4-2012 Berichten: 92 | 23-6-2011 13:20 |
Yoghurt schreef: Net niet helemaal een amprack. Maar heb mijn testrackje praktisch af.Yoghurt schreef: Dit rack word gebruikt als;- Testrack, speakers en ander materiaal dat retour komt van verhuur. - Presentatierack, voor kleine presentaties, waar mensen zelf de set bedienen. (vandaar de 2 ontvangers) - Radio, zorgt voor de muziek in de opslag - Kan eventueel ook nog gebruikt worden als karaoke-rack. | |
YoghurtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-8-2002 Laatste: 6-8-2023 Berichten: 904 | 23-6-2011 13:36 |
Haha, die zit echter niet in de kist tijdens vervoer. Is puur voor in de opslag de blussert op hoogte te hebben en op een centrale plek. | |
Victor JuniorStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-4-2003 Laatste: 18-10-2015 Berichten: 1016 | 23-6-2011 17:14 |
Naar aanleiding van het feit dat ik gister dat kistje van Joost af heb gemaakt, heb ik vandaag mijn eigen omroepkistje even afgemaakt. Heb dit setje al een tijdje staan, maar vandaag intern even netjes gemaakt. Gebruik het voor omroepdingetjes, presentatiedingetjes etc. Bedieningsgemak is de hoofdzaak, en zo min mogelijk bekabeling. In de meeste gevallen kan je af met dit ene kistje. Er is slechts 1 stroomlijntje nodig voor de hele set, wil je uitbreiden met een extra CD speler of draadloze mics kun je deze gewoon achterin bijprikken en heb je geen extra stekkerblokjes nodig. Voorkant Achterkant | |
Waar zit de cut op dit apparaat? | |
DfreakStandaard Lid Uit: België Sinds: 7-2-2010 Laatste: 14-11-2023 Berichten: 83 | 23-6-2011 18:31 |
Victor Junior schreef: Naar aanleiding van het feit dat ik gister dat kistje van Joost af heb gemaakt, heb ik vandaag mijn eigen omroepkistje even afgemaakt.Heb dit setje al een tijdje staan, maar vandaag intern even netjes gemaakt. Gebruik het voor omroepdingetjes, presentatiedingetjes etc. Bedieningsgemak is de hoofdzaak, en zo min mogelijk bekabeling. In de meeste gevallen kan je af met dit ene kistje. Er is slechts 1 stroomlijntje nodig voor de hele set, wil je uitbreiden met een extra CD speler of draadloze mics kun je deze gewoon achterin bijprikken en heb je geen extra stekkerblokjes nodig. Voorkant Achterkant Maar waarom gebruik je geen powercon in? | |
Victor JuniorStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-4-2003 Laatste: 18-10-2015 Berichten: 1016 | 23-6-2011 18:35 |
dfreak schreef: Victor Junior schreef: Naar aanleiding van het feit dat ik gister dat kistje van Joost af heb gemaakt, heb ik vandaag mijn eigen omroepkistje even afgemaakt.Heb dit setje al een tijdje staan, maar vandaag intern even netjes gemaakt. Gebruik het voor omroepdingetjes, presentatiedingetjes etc. Bedieningsgemak is de hoofdzaak, en zo min mogelijk bekabeling. In de meeste gevallen kan je af met dit ene kistje. Er is slechts 1 stroomlijntje nodig voor de hele set, wil je uitbreiden met een extra CD speler of draadloze mics kun je deze gewoon achterin bijprikken en heb je geen extra stekkerblokjes nodig. Voorkant Achterkant Maar waarom gebruik je geen powercon in? | |
Waar zit de cut op dit apparaat? | |
CyberDanceVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 1-7-2020 Berichten: 1212 | 23-6-2011 21:45 |
Victor Junior schreef: dfreak schreef: Ziet er lekker handig uit!Maar waarom gebruik je geen powercon in? | |
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2 | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 23-6-2011 21:56 |
CyberDance schreef: Hulde verbannen dat powercon | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-4-2004 Laatste: 30-11-2014 Berichten: 1105 | 24-6-2011 10:32 |
Victor Junior schreef: Naar aanleiding van het feit dat ik gister dat kistje van Joost af heb gemaakt, heb ik vandaag mijn eigen omroepkistje even afgemaakt.Heb dit setje al een tijdje staan, maar vandaag intern even netjes gemaakt. Gebruik het voor omroepdingetjes, presentatiedingetjes etc. Bedieningsgemak is de hoofdzaak, en zo min mogelijk bekabeling. In de meeste gevallen kan je af met dit ene kistje. Er is slechts 1 stroomlijntje nodig voor de hele set, wil je uitbreiden met een extra CD speler of draadloze mics kun je deze gewoon achterin bijprikken en heb je geen extra stekkerblokjes nodig. Voorkant Achterkant | |